جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

آیفون 14 و آیفون 14 پرو مکس؛ آنچه باید در مورد جدیدترین گوشی اپل بدانید!

آیفون 14 پرو مکس و آیفون 14 پرو
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

امسال هم سال خوبی برای اپل است، زیرا سری آیفون 14 خود را نیز به بازار عرضه کرده است. اما دیگر آیفون مینی نداریم. در عوض، اپل یک نسخه بزرگتر از آیفون معمولی خود را با نام آیفون 14 پلاس معرفی کرده است. با این حال، این سری آیفون 14، آیفون 14 پرو مکس و آیفون 14 پرو، متفاوت از مدل‌های قبلی خود هستند.

از طرفی امسال، این دو مدل در مقایسه با سری قبل خود مقرون ‌به‌ صرفه‌تر می‌باشند. این مدل‌ها در قالب برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌های انحصاری جدید که در آیفون 14 و آیفون 14 پلاس یافت نمی‌شوند، تولید شده اند.

اولین فرق مدل سال 2022 با سری قبل از آن می‌تواند، مقرون به صرفه بودن آن باشد. همچنین تنها آیفون 14 پرو مکس و آیفون 14 پرو اپل از چیپست جدید A16 Bionic استفاده می‌کنند. در حالی که آیفون 14 و آیفون 14 پلاس به جای آن به A15 Bionic سال گذشته متکی هستند.

همچنین سیستم دوربین اصلی این سری از گوشی‌های اپل 48 مگاپیکسلی است که نوید عکاسی بسیار بهتر از گوشی‌های قبل دارد.

فرق آیفون 14 پرو مکس اپل در مقابل آیفون 14 پرو:

مدل‌‌های آیفون 14 اپل از نظر طراحی شبیه به مدل‌های آیفون 13 هستند و دارای لبه‌‌های صاف، محفظه آلومینیومی‌درجه یک و پشت شیشه‌ای است که امکان شارژ بی‌ سیم را فراهم می‌کند.

طرح

آیفون 14 اساسا مشابه آیفون 13 است و به غیر از رنگ‌های جدید، هیچ به روز رسانی در طراحی خود ندارد. این همان طراحی با لبه‌های مربعی است که اپل برای آیفون‌های سال گذشته نیز از آن استفاده می‌کرد. اندازه آیفون 14 اپل 6.1 اینچ است، در حالی که آیفون 14 پلاس با صفحه نمایش بزرگتر، 6.7 اینچ اندازه دارد، اندازه ای برابر با آیفون 14 پرو مکس.

قیمت و در دسترس بودن

قیمت آیفون 14 از 799 دلار برای حافظه 128 گیگابایتی شروع می‌شود، در حالی که قیمت آیفون 14 پلاس از 899 دلار برای حافظه 128 گیگابایتی شروع می‌شود. فضای ذخیره سازی اضافی با قیمت بالاتر نیز در دسترس است. پیش ‌سفارش‌ها از 9 سپتامبر آغاز شده بود، علاوه بر این عرضه آیفون 14 از روزهای 16 سپتامبر نیز اتفاق افتاده بود. در حالی که آیفون 14 پلاس با سایز بزرگتر، 7 اکتبر عرضه می‌‌شود و حالا زمان مناسبی برای پیش سفارش‌ها است.

رنگ‌ها

اپل چندین سال است که مجموعه آیفون‌های استاندارد خود را در طیفی از رنگ‌های روشن عرضه می‌کند. مدل‌های آیفون 14 در رنگ‌های آبی، بنفش، نقره ای و قرمز عرضه می‌شوند.

سایر ویژگی‌های دوربین نسل جدید گوشی‌های اپل

  • Smart HDR 4: حداکثر چهار نفر را در یک تصویر تشخیص می‌دهد و کنتراست، نور و حتی رنگ پوست را برای هر فرد بهینه می‌کند تا همه به بهترین شکل ظاهر شوند.
  • سبک‌های عکاسی: فیلترهای هوشمند و قابل تنظیمی‌که می‌توانند کارهایی مانند پررنگ یا کم رنگ کردن رنگ‌ها را بدون تاثیر بر رنگ پوست انجام دهند.
  • بر خلاف فیلتری که روی کل تصویر اعمال می‌شود. شما می‌توانید از این فیلترها به طور انتخابی روی یک تصویر نیز اعمال کنید. تنظیم رنگ، کنتراست تنظیم سایه‌های تیره تر یا عمق رنگ‌ها، تنظیم رنگ‌های گرم و سر، همه قابل تنظیم هستند. بنابراین می‌توانید همان طور که دوست دارید عکس بگیرید و آن را ویرایش کنید.

آیفون 14 پرو مکس و آیفون 14 پرو:

  • عکاسی در شب: با این گوشی می‌توانید در موقعیت‌های کم نور عکاسی کنید. نوردهی در حالت شب با دوربین اصلی آیفون 14 تا 2 برابر سریع‌تر است.
  • Deep Fusion: در شرایط نوری متوسط ​​تا کم کار می‌کند و همه جزئیات عکس را به نمایش می‌گذارد.
  • حالت پرتره: روی سوژه عکس متمرکز می‌شود در حالی که پس زمینه را محو می‌کند.
  • نورپردازی پرتره؛ نور عکس‌های حالت پرتره را با افکت‌هایی که شامل طبیعی، استودیو، کانتور، استیج، استیج مونو لایت، تغییر می‌‌دهد.
  • فلاش True Tone: فلاش True Tone فلاش داخلی است. و به گونه ای طراحی شده که با نور محیط مطابقت داشته باشد. تا تعادل سفیدی عکس را هنگام استفاده از بین نبرد. فلاش آیفون 14 روشن تر است و نور ثابت تری دارد.
  • پانوراما: عکس‌های پانوراما را تا 63 مگاپیکسل می‌گیرد.
  • حالت عکس گرفتن پشت سر هم که به شما اجازه می‌دهد تا مجموعه ای از عکس‌ها را یکباره بگیرید.

لینک‌های مرتبط

دستمال۱۹ دلاری اپل، حیرت کاربران را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است!

خرید گوشی اپل در سایت مبیت با بهترین قیمت و گارانتی معتبر

۷ نکته در مورد استفاده از کلاب‌هاوس و نصب آن روی اندروید و آیفون

آیا آیفون ۱۳ شامل ارتباط ماهواره ای خواهد بود؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان