جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
17 بازدید

تست شخصیت تصمیم گیری؛ با این آزمون ساده ویژگی های تصمیم گیری خود را بدانید!

تست شخصیت تصمیم گیری
خواندن 3 دقیقه
3.7
(3)

به تست شخصیت تصمیم گیری خوش آمدید. در تصویر برخی از حیوانات پنهان شده اند. آن چیزی که ابتدا مشاهده می کنید می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما بگوید.

در هنگام تصمیم گیری، به قلب تان گوش می دهید یا مغزتان؟

برای آن دسته از ما که منطقی‌تر هستیم، اغلب انجام کاری که ذهن مان به ما می‌گوید راه حل است. اما افراد احساساتی بیشتر از قلب خود پیروی می‌کنند.

اگر نمی توانید فکر کنید که بیشتر به کدام سمت متمایل می شوید، پس تست شخصیت ویژگی های کلیدی را انجام دهید. این تست که اخیرا توسط کارشناسان ایجاد شده است می تواند یک ویژگی کلیدی شخصیتی شما را بر اساس اینکه کدام حیوان را اول می بینید، آشکار سازد.

تست شخصیت تصمیم گیری

در تصویر 4 حیوان وجود دارند که به خوبی با پس زمینه مستتر شده اند. حیوانی که ابتدا متوجه آن می‌شوید اشکار می سازد که در تصمیم‌گیری فردی منطقی یا احساسی هستید.!

به هر حال، ابتدا کدام حیوان را دیدید؟

فیل

اگر ابتدا یک فیل را دیدید، با مغز خود هدایت می شوید تا قلب تان. به جای این که سریع واکنش نشان دهید، به تصمیمات مهم فکر می کنید و همه جوانب مثبت و منفی را می سنجید.

فیل همچنین ویژگی های شخصیتی مختلف دیگری از جمله اعتماد به نفس، آرامش، توانایی اطمینان و آرامش دیگران را در صورت نیاز نشان می دهد.

افرادی که ابتدا فیل را می بینند، به احتمال زیاد به عنوان افراد قابل اعتماد شناخته می شوند. آنان مهارت های اجتماعی بالایی دارند که می تواند آن ها را به یک رهبر مناسب تبدیل کند.

شیر

اگر ابتدا شیر را دیدید، یعنی قلب تان بر مغزتان غالب است و بیشتر با قلب تان تصمیم می گیرید. دیدن یک شیر همچنین شما را به عنوان فردی بسیار پرانرژی، قدرتمند و با شخصیت و حس تکانشگری معرفی می کند.

این افراد در توجه به جزئیات عالی نیستند و ترجیح می دهند به جای آن روی تصویر بزرگ تر تمرکز کنند. با این حال، آن ها همچنین اشخاص بسیار قابل اعتماد هستند.

شترمرغ؛ تست شخصیت تصمیم گیری

این پرندگان بزرگ به دلیل دفن سر خود در شن و ماسه شناخته مش شوند. آنهایی که ابتدا شترمرغ را می بینند، احتمالا غریزه بسیار خوبی دارند و بنابراین  بیشتر به قلب خود گوش می دهند. این افراد داری اعتماد به نفس عالی هستند و عطش زیادی برای یادگیری دارند.

آن ها همچنین اغلب بسیار برونگرا هستند. زمانی که با دوستان و خانواده احاطه شده باشند بهترین پیشرفت را خواهند داشت. شترمرغ ها برای زنده ماندن از شکارچیان باید به غرایز خود تکیه کنند. آن ها می توانند تحت استرس شدید آرامش خود را حفظ کنند.

2 پرنده

اگر قبل از هر چیز پرندگانی را دیدید که در حال اوج گرفتن هستند، یعنی یک متفکر و شخص منطقی هستید. بنابراین بیشتر به مغزتان متکی هستید.

به احتمال زیاد برای آزادی و خودانگیختگی خود بیش از هر چیزی ارزش قائل اید. بیشتر ترجیح می دهید مسائل را در ذهن خود در نظر بگیرید تا این که درون آن غواصی کنید.

امیدواریم از تست شخصیت ویژگی های کلیدی لذت برده باشید. به هر حال، اول چی دیدید؟ در کامنت ها به ما اطلاع دهید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان