جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
0
(0)

لیفت با نخ یک روش کم تهاجمی است که نیازی به جراحی ندارد و برای لیفت کردن، سفت شدن و جوانسازی پوست صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش نخ های قابل جذبی را به زیر پوست وارد می کنند و سپس این نخ ها را می کشند که این عمل باعث لیفت شدن پوست آن ناحیه می شود. همچنین وجود این نخ ها  باعث می شود کلاژن سازی در پوست به طور طبیعی افزایش یابد و به مرور زمان بافت پوست سفت‌تر و شاداب‌تر گردد. این نخ ها معمولاً تا 6 ماه ماندگاری دارند و سپس تجزیه می شوند.

روش لیفت با نخ در مقایسه با جراحی به دوران نقاهت کمتری نیاز دارد و مدت زمان انجام آن  بسیار کوتاه است. اکثر افراد لیفت با نخ را نسبت به جراحی برتر میدانند؛ زیرا اگر افراد از ظاهر خود پس از جراحی رضایت نداشته باشند، دیگر چاره‌ای پیدا نمی‌کنند و دچار افسردگی می‌شوند که همین مورد باعث مراجعه پی در پی آنها به یک مشاور میشود، درصورتی که میتوانید همین مشاوره را قبل ازانجام لیفت با نخ با دکتر زیبایی خود انجام دهید و اگر در حین این فرایند، پشیمان شوید میتوانید به پزشک بگویید که ادامه ندهد و پس از یک سال هم آن قسمتی که لیفت کرده‌اید از بین خواهد رفت.

این مورد را هم در نظر بگیرید که چنانچه لیفت با نخ توسط یک متخصص ماهر یا کلینیک‌های زیبایی مانند کلینیک ره‌یا که دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات  مورد تایید AMWC اروپا و آمریکا هستند انجام شود دیگر نگران ظاهر خود پس از لیفت با نخ نیستید زیرا آنها با آناتومی بدن به خوبی آشنایی دارند، نخ ها را در جای درست قرار میدهند و نتیجه بسیار طبیعی و ظریفی را برایتان به ارمغان می‌آورند. هر چند روش لیفت با نخ نیازی به استفاده از تیغ جراحی ندارد و تبلیغات زیادی در مورد آن می شود، اما این روش ممکن است عوارضی نیز داشته باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. همچنین بهتر است قبل  از هرگونه اقدام به انجام لیفت با نخ بررسی کنید آیا کاندیدای مناسبی برای انجام آن هستید یا خیر.

مزایای لیفت با نخ

  • لیفت با نخ سریع انجام می شود و دوران نقاهت ندارد به طوری که فرد روز بعد عمل می تواند فعالیت های خود را از سر گیرد.
  • قیمت مناسبی دارد و در مقایسه با جراحی کم تهاجمی تر است و عوارض و خطرات آن کمتر می باشد.
  • نخ هایی که در این روش استفاده می شوند قابل تجزیه هستند و در مقایسه با نخ هایی که قبلاً مورد استفاده قرار می گرفتند عوارض کمتری دارند. نخ های قدیمی غیر قابل تجزیه بودند و در بعضی موارد باعث جذب باکتری می شدند.
  • بسیاری از افرادی که لیفت با نخ را انجام داده اند متوجه تغییر چشمگیر در ظاهر خود می شوند در حالی که برخی دیگر ممکن است تغییر چندانی حس نکنند.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای لیفت با نخ هستند؟

لیفت با نخ برای برطرف کردن چین و چروک و رفع افتادگی پوست کاربرد دارد که می تواند هم در زنان و هم در مردان مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل اینکه بدون جراحی انجام می شود اسکار باقی نمی گذارد و مدت زمان انجام آن کوتاه است. در صورتی که این روش توسط افراد کاربلد و حرفه ای انجام شود نتایج ظریف و طبیعی خواهند بود. در صورتی که قصد انجام لیفت با نخ را دارید به یک پزشک مراجعه کنید و انتظارات خود را با او در میان بگذارید. پزشک پس از معاینه و بررسی آناتومی چهره ی شما تشخیص می دهد که آیا کاندیدای مناسبی برای انجام لیفت با نخ هستید یا خیر.

خانم های باردار و افرادی که پوست بسیار شل و آویزان دارند کاندیدای مناسبی نیستند. افرادی که اختلال تحریف تصویر بدنی (body image)  و خود زشت انگاری دارند ممکن است از روش لیفت با نخ انتظارات غیر واقعی داشته باشند و بعد از عمل نیز حس خوبی نسبت به خود نداشته باشند. این دست از افراد نیز کاندیدای مناسبی برای انجام لیفت با نخ نیستند و بهتر است ابتدا مسئله ی تحریف تصویر بدنی خود را برطرف کنند و سپس در صورت نیاز، به انجام لیفت با نخ اقدام نمایند.

بخش هایی از بدن که می توان از روش لیفت نخ در آن ها استفاده کرد:

  • پیشانی. لیفت با نخ یکی از بهترین روش‌های لیفت پیشانی است و برطرف کردن خط اخم و کاهش علائم پیری کاربرد دارد.
  • ابرو. از روش لیفت با نخ برای لیفت ابرو و برطرف کردن چروک دور چشم استفاده می شود. لیفت با نخ می تواند افتادگی پلک را کاهش دهد و ظاهری شاداب تر و سرحال تر به چشم ها بدهد.
  • گونه ها. لیفت با نخ برای بالا بردن یا لیفت گونه نیز کاربرد دارد. همچنین از طریق کلاژن سازی می تواند باعث پر شدن بیشتر گونه ها و سفت شدن آن ها نیز گردد.
  • خط فک. لیفت با نخ یک روش عالی برای اصلاح افتادگی پوست در ناحیه فک است.
  • گردن. از جمله کاربردهای لیفت با نخ رفع افتادگی پوست در ناحیه گردن و لیفت غبغب می باشد که باعث می شود بخش پایینی صورت ظاهر شکیل تری به خود بگیرد.
  • سینه. لیفت با نخ برای رفع افتادگی سینه نیز کاربرد دارد. روش کار به این صورت است که نخ بخیه را وارد سینه می کنند و سپس آن را لیفت می نمایند. نخ باید به گونه ای باشد که بتواند وزن سینه را تحمل کند و سینه نیز نباید سنگین باشد.
  • شکم. لیفت با نخ برای درمان سلولیت و ترک های پوستی و همچنین افتادگی پوست شکم کاربرد دارد.
  • بازوها. لیفت با نخ برای افتادگی پوست در ناحیه بازو نیز استفاده می شود و باعث جوانسازی پوست در این ناحیه می گردد.

مراحل انجام لیفت با نخ

مدت زمان انجام لیفت با نخ کوتاه و کمتر از یک ساعت می باشد و شامل مراحل زیر است:

  • جراح ابتدا قسمت هایی از پوست که نخ باید وارد شود را نشانه گذاری می کند.
  • ناحیه مورد نظر تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد.
  • جراح یک سوزن یا کانولا را که نخ در آن قرار دارد وارد پوست می کند و نخ را از زیر سطح پوست رد می نماید.
  • سپس نخ ها را می کشد که این کار باعث بالا آمدن و لیفت شدن بافت آن ناحیه می شود.
  • این پروسه تا هنگامی ادامه می یابد که حدود 20 نخ وارد پوست شوند.
  • پس از اتمام لیفت با نخ می توان بلافاصله به خانه رفت و به روال عادی زندگی برگشت.

ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

در این روش از نخ بخیه قابل تجزیه استفاده می شود که نخ ها بعد از حدود شش تا نه ماه تجزیه می شوند و از این پس شاهد آغاز  اثرات کلاژن سازی خواهیم بود. در صورتی که از نخ های خاردار استفاده شده باشد این اثر گذاری بیشتر است. با وجود اینکه لیفت با نخ با استقبال زیادی مواجه شده است و پرکاربرد است اما نتایج اولیه ممکن است فقط تا شش ماه دوام داشته باشند و تغییر قابل توجهی در ظاهر فرد مشاهده نشود.

لیفت با نخ چه خطرات و عوارضی دارد؟

انجام لیفت با نخ سلیقه ای است و با توجه به اهداف و انتظارات افراد مختلف ممکن است نتایج متفاوت باشد. این خود فرد است که  باید مزایا و معایب این روش را در نظر بگیرد و تصمیم بگیرد این روش مناسب او است یا خیر. قبل از انجام لیفت با نخ  برگه رضایت نامه پزشکی به شما داده می شود تا نشان دهد کاملاً از خطرات و عوارض احتمالی آگاهی دارید.

عوارض احتمالی لیفت با نخ  شامل موارد زیر می باشند:

  • عوارض بی حسی
  • مشکل باز شدن دهان به طور موقت
  • خارج شدن نخ
  • عفونت
  • درد
  • حساسیت به نور خورشید و لامپ
  • ورم و کبودی
  • نتیجه نامطلوب

قبل از انجام لیفت با نخ تمام این موارد با شما در میان گذاشته می شود. بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و کلیه سؤالات خود را از او بپرسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان