8 رنگ ناخن پرطرفدار برای پاییز و زمستان

توسطفاطمه عزیزی

شهریور ۳۰, ۱۴۰۱ به روز رسانی : شهریور ۳۰, ۱۴۰۱ , , ,
رنگ لاک پاییز و زمستان

لاک ناخن، مانند سایر لوازم آرایشی، با تغییر فصول مد می‌ شوند و شیک ترین مدل ها را به نمایش می ‌گذارند. تابستان ها همیشه سایه های روشن و پاستلی در صدر جدول قرار می گیرند. در فصل زمستان‌، رنگ ‌های پررنگ و تیره علاقه مندان بیشتری دارد. لاک‌ های فانتزی و جواهرات به اندازه کافی جلوه ظاهر جذاب شما را در جشن ها به رخ می کشد. خب اگر می خواهید بیشتر راجع به رنگ لاک پاییزی و زمستانی بدانید با ما در این مطلب از سری مطالب سبک زندگی خبرنامه همراه باشید.

رنگ لاک پاییزی و زمستانی؛ طلایی روشن

رنگ طلایی در زمستان و پاییز امسال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. طلایی های روشن با رنگی درخشان در این فصل فوق العاده می باشند. پر زرق و برق، و به اندازه کافی ظریف که می توانید از آن روی ناخن های خود کار کنید.

لاک به رنگ یاقوت سرخ

oxblood رنگ دراماتیکی است، به خصوص وقتی این رنگ را برای لاک ناخن انتخاب کنید. این رنگ در عین حال که رنگی کلاسیک محسوب می شود، رنگ مورد علاقه بسیاری ها است. در زمستان امسال، سایه یاقوتی به تم سلطنتی و روح بخشیدن به جشن سال نو شما می ‌افزاید.

رنگ لاک خاکستری

در زمستان پیش رو هرچقدر هم از رنگ های دیگر برای لاک ناخن خود استفاده کنید، اما هرگز نمی توانید از رنگ خاکستری چشم پوشی کنید. سایه رنگ خاکستری فوق العاده است. شما می توانید از این رنگ در تمام طول فصل استفاده کنید، چه در مهمانی، چه در محل کار.

رنگ لاک پاییزی و زمستانی؛ هلویی

هلویی یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار این فصل است. کاملا با تم سلطنتی مطابقت دارد. مهم نیست که از این رنگ در رنگ های تیره استفاده کنید یا مات، این رنگ برای همه فصل و برای هر مناسبتی بهترین گزینه است.

رنگ لاک پاییزی و زمستانی؛ سبز

رنگ سبز شگفت انگیز است. هرچند اولین انتخاب شما برای رنگ ناخن نیست، اما در فصل سرد زمستان واقعا عالی است. مات، متالیک، پر زرق و برق یا ترکیب آن با رنگ های دیگر، همه این ها به هر روشی که از آن استفاده کنید، می تواند بهترین انتخاب سایه لایک برای زمستان امسال باشد. از طرفی طلایی و سبز بهترین ترکیب است.

لاک ناخن نارنجی

نارنجی در تابستان رنگی پرطرفدار برای انگشتان زیبای شما است. و برای جلوه بهتر، قرار است در فصل پاییز و زمستان نیز سایه نارنجی یکی از رنگ های محبوب برای شما باشد. اگر به رنگ ‌های روشن و براق علاقه دارید، این رنگ انتخابی عالی است. اگر به رنگ های پررنگ یا تاریک علاقه ندارید، این رنگ گزینه خوبی است.

آبی تاریک

مرموز باشید تا ثروتمند شوید. با این رنگ سایه شگفت انگیز آبی تاریک، مطمئنا روزهای پاییز و زمستان برایتان رنگ دیگری خواهد داشت. همچنین یک جایگزین عالی برای رنگ سیاه است.

رنگ لاک ناخن مایل به قرمز

این رنگ لاک مختص برای کسانی است که به بی طرفی علاقه دارند. این رنگ تعادلی کامل بین تاریکی و روشنایی است. مطمئنا آن را دوست خواهید داشت.

لینک های مرتبط

آموزش طراحی لاک ناخن با طرح مرمری که هر دختری عاشقش می‌شود

۷ نوع مختلف براش که برای طراحی ناخن در خانه ضروری است

لکه های سفید روی ناخن چیست و چگونه آن ها را درمان کنیم؟

۱۰ بهترین و آسان ترین طراحی ناخن در خانه

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *