جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

تست شخصیت با توهم نوری: آنچه اول می بینید نشان می دهد چقدر به دیگران اهمیت می دهید!

تست شخصیت با توهم نوری
خواندن 3 دقیقه
1
(1)

تست شخصیت با توهم نوری: در این توهم نوری پرستاره، تصویری که اول می بینید نشان می دهد چقدر به دیگران اهمیت می دهید. خوب، اول کدام چهره را دیدید؟

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد. این تصاویر می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: شکل ناخن های شما چگونه است؟

توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی و دقت. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه ی متفاوت درک و معنا می کند.

تست شخصیت با توهم نوری

ابتدا در تصویر چه می بینید؟ صورت یک زن یا دو ماهی؟

تست شخصیت با توهم نوری

برای شما: شخصیت شناسی با اینستاگرام: اینستاگرام تان در مورد شخصیت شما چه چیزی را می گوید؟

چهره یک زن – اهمیت دادن به دیگران

اگر ابتدا چهره یک زن را دیدید یعنی، شما به دیگران اهمیت زیادی می دهید. برای شما، همه چیز و هر شخص منحصر به فرد و جالب است. این همچنین به این معناست که شما یک شخص رمانتیک و سرسخت هستید. دوست دارید با دوستان و خانواده بیرون بروید و با آن ها وقت بگذرانید. بهترین چیز در مورد شما این است که مردم از بودن در کنار شما خوشحال می شوند و هر جا که می روید حضور شما مورد تحسین قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت جاه طلبی: اولین چیزی که می بینید آشکار می سازد آیا جاه طلب هستید یا خیر؟

دو ماهی – از خودتان راضی هستید

اگر اولین تصویری که در این توهم نوری مشاهده کردید دو ماهی شناور در دریا بود، پس یعنی از زندگی خود راضی هستید و به خوش شانسی باور دارید. این همچنین به این معناست که شما دوست دارید با جریان حرکت کنید. به همین دلیل است که دوست ندارید خود را به مردم وابسته کنید. برخی از ویژگی های مثبت در مورد این افراد این است که آن ها راه حل های آسانی برای مشکلات پیدا می کنند.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. پس به ما بگویید، اول در این توهم نوری چه چیزی را دیدید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

شخصیت شناسی با توهم بینایی: چگونه با دیگران رفتار می کنید؟

آزمون ذهن؛ اگر E سنگ را رها کند، چه کسی جانش را از دست خواهد داد؟

پازل تصویری: آیا می توانید در ۵ ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

تست شخصیت؛ اولین حیوانی که می بینید جنبه های پنهان شخصیتی شما را آشکار می کند

تست بینایی؛ آیا می توانید در 10 ثانیه Y را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان