جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
35 بازدید

بازی فکری برای تست IQ: آیا می توانید در 17 ثانیه تشخیص دهید کدام دانش آموز تقلب می کند؟

بازی فکری برای تست IQ
خواندن 3 دقیقه
5
(2)

بازی فکری برای تست IQ: در این پازل ذهن سعی کنید تشخیص دهید کدام دانش آموز در حضور معلم تقلب می کند. فقط افرادی با ضریب هوشی بالا می توانند در طول 17 ثانیه دانش آموز متقلب را تشخیص دهند! شما چطور؟

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن؛ اگر E سنگ را رها کند، چه کسی جانش را از دست خواهد داد؟

بازی های فکری یک معمای ساده را جالب تر می کند. زیرا این بازی های سرگرم کننده با تفکر خلاق حل می شوند. این نوع تست های IQ راهی سرگرم‌کننده برای شناخت ضریب هوشی شما هستند. چنین بازی های فکری به شما کمک می کند تا سطح هوش خود را بر اساس تصمیمی که هنگام بررسی مسئله می گیرید آزمایش کنید. شما باید در مورد راه حل این نوع بازی فکری کمی متفاوت فکر کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود. هنگام حل این بازی های فکری، باید مسئله را تحلیل کنید و با استفاده از مهارت های تحلیلی به پاسخ برسید.

بازی فکری برای تست IQ: تصویر

در تصویر بالا دانش آموزان زیادی در داخل کلاس در حال امتحان دادن هستند، اما یکی از آن ها در حال تقلب کردن است. شما باید تشخیص دهید که کدام دانش آموز تقلب می کند.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش با معما: ۵ معمای که تنها افراد استثنایی می توانند حل کنند!

لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده اما مشکل است. اما نگران نباشید.

پاسخ بازی فکری

اگر به دانش آموزان با دقت نگاه کنید، همه کمی گیج معلوم می شوند، ظاهرا امتحان سختی است. همه یا به جلو نگاه می کنند یا چپ و راست یا به این فکر می کنند که روی برگه امتحان چه بنویسند. بیایید تشخیص دهیم که کدام دانش آموز در حال تقلب است:

اگر به پسری که در صندلی آخر سمت راست نشسته است نگاه کنید، می توانید متوجه شوید که پسر جواب هایی را که روی بازویش نوشته شده است را بازنویسی می کند. او در حالی که به بازوی چپ خود نگاه می کند در حال نوشتن است. اگر تا هنوز متوجه نشده اید، تصویر زیر را مشاهده کنید.

بازی فکری برای تست IQ

بیشتر بخوانید: معما های پلیسی: چالش امروز شما حل یک معما در ۱۵ ثانیه است!

بازی فکری برای تست IQ: بازی فکری فوق یک تست ساده برای هوش و مهارت های بینایی شماست. برای حل پازل در زمان تعیین شده نیاز به تفکر جانبی است. با این حال، اگر در طول چند ثانیه پاسخ را بدست بیاورید، قطعا احساس خوشحالی و رضایت خواهید کرد. این بازی فکری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای تست ضریب هوشی شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

تست IQ: آیا می توانید ساعت تقلبی را در 7 ثانیه تشخیص دهید؟

تست بینایی؛ آیا می توانید در 10 ثانیه Y را پیدا کنید؟

پازل حیوانات: فقط یک نابغه می تواند خرگوش را پیدا کند! شما چطور؟

تست هوش؛ آیا می توانید فرد چپ دست را در ۱۲ ثانیه تشخیص دهید؟

تست ضریب هوشی: در مرکز دایره چه رنگی را می بینید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان