جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.7
(3)

آیا ناخن های بلندی دارید؟ یا ناخن های پهن، مربعی شکل، بادامی شکل یا ناخن های گرد؟ فرم ناخن شما در مورد شخصیت شما چه می گوید؟ در تست شخصیت شکل ناخن در مورد خود بیشتر بدانید.

در این تست شخصیت شناسی به برخی از حقایق روانشناختی جذاب را در مورد اینکه چگونه شکل ناخن شخصیت یک فرد را به تصویر می‌کشد، پرداخته ایم. امروز، ما ارتباط بین شکل ناخن و شخصیت را بررسی می کنیم. اجازه دهید چند سوال از شما بپرسیم: آیا ناخن های بلندی دارید؟ چه شکلی هستند، ناخن های پهن؟ یا ناخن های مربعی شکل؟ یا هم ناخن های بادامی شکل؟

تست شخصیت شکل ناخن

تست های شخصیتی ابزاری فوق العاده برای یادگیری در مورد خودتان، علایق، ترجیحات، نحوه فکر کردن، سنجش هوش هیجانی و همچنین سطح IQ شما هستند. این تست ها به طور علمی طراحی شده اند تا عمیقا در ساختار روان‌شناختی، و فرآیندهای فکری عاطفی و عقلانی شما تحقیق کنند و ویژگی‌های شخصیتی عمیق و پنهانی را که ما اغلب در طول سال‌ها از تولدمان سرکوب می‌کنیم، مشخص کند.

خود واقعی بودن برای موفقیت حیاتی است. اغلب ما فراموش می‌کنیم که چه می‌خواهیم، ​​چه کاری باید انجام دهیم تا اینکه چه کاری انجام می‌دهیم. وقتی با خودمان صادق نیستیم و منحصر به فرد بودن خود را از دست می‌دهیم، اغلب در نهایت احساس خستگی و گم شدن می‌کنیم. از این رو، ما این تست های شخصیتی را برای کمک به یافتن خود واقعی شما آماده کرده ایم تا بتوانید بهترین نسخه از خود را در کار، دوستی، روابط، خانواده و سفر کلی زندگی خود تجربه کنید.

تست شخصیت شکل ناخن؛ تصویر

تست شخصیت شکل ناخن

به ناخن های خود نگاه کنید تا بفهمید شکل ناخن در مورد شخصیت شما چه می گوید.

  1. ویژگی های شخصیتی ناخن های بلند

تست

اگر ناخن های بلندی دارید، یعنی شما شخصی بسیار خلاق، تخیلی و دقیق هستید. تمایل دارید آرام، مستقل و عمل گرا باشید. مغز راست شما از مغز چپ شما توسعه یافته تر است. شما همچنین می توانید در موقعیت های که نیاز به منطقی بودن دارند، منطقی عمل کنید. معمولا نرم مزاج هستید، اما گاهی اوقات غرق می شوید که باعث می شود یا خاموش شوید یا خونسردی خود را از دست بدهید. برای جلوگیری از نشان دادن احساسات بیش از حد در موقعیت های نامطلوب، باید روی ایجاد خودکنترلی کار کنید.

شما به جزئیات کوچک توجه دارید. به پایان های خوش باور دارید که گاهی باعث می شود افراد بدجنس به شما صدمه بزنند. به شدت رمانتیک هستید. تمایل دارید همه چیز را کنترل کنید. قبل از هر تصمیمی هر دو طرف یک موضوع را می سنجید. اگر کاری را انجام دهید یا وارد یک رابطه شوید، در هر کاری که انجام می دهید احساس مسئولیت می کنید. در موقعیت های تلخ می توانید خودخواه و تنگ نظر باشید.

  1. تست شخصیت شکل ناخن های پهن

شکل ناخن

اگر ناخن‌های پهنی دارید، یعنی شخص روراست، روشن‌فکر و رسا هستید. شما بی پرده نظر خود را بیان خواهید کرد. به شدت تندخو هستید و افکار خود را به ساده ترین شکل ممکن بیان می کنید. این باعث می شود گاهی اوقات فردی ستیزه جو، کوتاه مزاج و پست به نظر برسید، حتا اگر نیت بدی هم نداشته باشید. شما باید روی همدلی بیشتر با داستان ها و افکار دیگران تمرکز کنید. در کنار آمدن با افرادی بیش از حد احساساتی مشکل دارید. شما در واقع یک فرد صادق هستید. شما یک تحلیل گر و قاضی خوبی در مورد شخصیت هستید. حتا در بحرانی ترین شرایط کنترل بسیار خوبی روی خودتان دارید. برای ساختن ظرفیت های جدید وقت بگذارید.

  1. ویژگی های شخصیتی ناخن های گرد/بیضی

تست شخصیت

اگر ناخن‌های گرد/بیضی دارید، یعنی شما فردی پرشور، خلاق، مثبت، باز و شاد هستید. یک یادگیرنده سریع و مهارت های اجتماعی استثنایی دارید. دوست دارید با جریان پیش بروید. آدم اجتماعی هستید و اغلب با اجماع اکثریت در بحثی موافق اید که مورد پسند مردم باشد. دوست دارید محبوب باشید و شناخته شوید. از این رو گاهی اوقات می توانید برای خوشحال کردن دیگران زیاده روی کنید. با انواع آدم ها به راحتی کنار می آیید.

شما دوست دارید برای آنچه هستید دیده و شنیده شوید. با تحسینی که در راه شما وجود دارد زندگی می کنید. شما فردی سرگرم کننده و هیجان انگیز هستید. بنابراین مردم شما را در کنار خود می خواهند. اتفاقا شما مدبر، تیز هوش و انعطاف پذیر هستید. اما انتقاد ها را به دل می گیرید. با این حال، وقتی نوبت به انجام کارها یا رسیدن به اهدافتان می رسد، بسیار انعطاف پذیر می شوید.

  1. ویژگی های شخصیتی ناخن های مربعی شکل

تست شخصیت شکل ناخن

اگر ناخن های مربعی شکل دارید، شما قوی، جدی و شجاع هستید. به دلیل رویکرد جدی خود نسبت به مسائل، می توانید انعطاف ناپذیر به نظر برسید. شما در مورد کار و اهداف خود فردی مصمم و هدفمند هستید. ممکن است در محیط‌های اجتماعی بی‌تفاوت و سخت به نظر بیایید. شاید صحبت کردن با شما بسیار دوستانه و سرگرم کننده باشد، اما این طرف شما را فقط افرادی می شناسند که با شما رابطه نزدیکی برقرار کرده اند. دوست دارید مستقل حرکت کنید. معمولا خیلی دچار سوءتفاهم می‌شوید. شما همچنین فردی هستید که می شود در مواقع اضطراری به او اعتماد کرد. شما نمی توانید بی عدالتی یا قلدری در حق افرادی که در موقعیت های ضعیف هستند را تحمل کنید. با این حال، از جنبه منفی، شما، می توانید به شدت بخیل، حسود، پرخاشگر، انتقادی و حریص باشید.

  1. تست شخصیت شکل ناخن های بادامی شکل

تست جذاب

اگر ناخن های بادامی دارید، یعنی فردی قابل اعتماد، صادق، تخیلی، وفادار و از نظر عاطفی حساس هستید. دوست دارید با مردم مهربان و صمیمی باشید. شما خوش اخلاق و مودب هستید. معمولا با دیدگاه ایده آلیستی بالایی زندگی می کنید و تمایل دارید که عاشقانه، احساساتی و مفید باشید. شما به ندرت خونسردی خود را از دست می دهید، اما با دیدن بی عدالتی، ظلم یا چیزهایی که نمی توانید آن ها را بپذیرید، تحمل بسیار کم و خلق و خوی کوتاهی دارید. نظرات و چیزهایی که با آن ها موافق نیستید نیز می توانند به راحتی شما را آزار دهند. باید تمرین کنید که آرام باشید یا از موقعیت هایی که بر شما غلبه می کند دور شوید.

گاهی اوقات، روابط بین فردی می تواند شما را بسیار خسته کند. زیرا ممکن است مجبور باشید با موارد زیادی که دوست ندارید یا نمی پذیرید، متظاهر یا موافق باشید.

امیدواریم از این تست شخصیت شناسی لذت برده باشید. در کامنت ها به ما بگویید: شکل ناخن شما چگونه است؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان