جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(4)

از نظر علمی ثابت شده است که، اگرچه مغز واقعا یک عضله نیست، اما برای حفظ و کارایی بهتر به تمرین نیاز دارد. حل یک معما سخت با جواب تصویری یک راه سرگرم کننده برای واداشتن مغز به تفکر است.

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه بازی‌ های فکری جذاب و سرگرم کننده ای را آماده کرده است تا مطمئن شویم مغز شما ورزش روزانه خود را انجام می‌دهد. چند تا از آنها را حل خواهید توانست؟

  1. معما سخت با جواب تصویری؛ چند مربع می توانید پیدا کنید؟

معما سخت با جواب تصویری

جواب: در مجموع 11 مربع وجود دارد

  1. معما سخت با جواب تصویری؛ فرار از زندان

معما سخت با جواب تصویری

3 راه ممکن برای فرار یک زندانی وجود دارد. در اولین خروجی دو سگ وحشی قرار دارد. در دومی یک بمب با تایمر 5 دقیقه ای کار گذاشته شده – بمب از قبل فعال شده است. همچنین در خروجی سومی یک نگهبان مجهز با سلاح موجود است. به نظر شما شخص از کدام خروجی می تواند فرار کند؟ چرا؟

جواب: خروجی دوم. بمب بعد از 5 دقیقه منفجر خواهد شد. بنابراین بعد از انفجار بمب شخص می تواند فرار کند.

  1. در تصویر چند مثلث پیدا می توانید؟

جواب: 5 مثلث.

  1. سوم چه کسی جان خود را از دست خواهد داد؟

ما می بینیم که چگونه مرد “E” در حال رها کردن سنگ به پایین سراشیبی است. در این صورت جان C، A، B، D در خطر هست.

اگر E سنگ را رها کند، C اولین کسی خواهد بود که جان خود را از دست خواهد داد. اما دو نفر بعدی چه کسانی خواهند بود؟ در این صورت دو سناریو وجود دارد، اگر E سنگ را با قدرت و فشار زیادی پرتاب کرده باشد. در این صورت در اثر برخورد سنگ آبی نیز آزاد خواهد شد. و شخص B دومین کسی خواهد بود که جان خود را از دست خواهد داد. اما اگر E سنگ را با قدرت و فشار کمتری رها کند، در این حالت فقط B یا B و C جان خود را از دست خواهند داد. خوب به هر حال، شما چه فکر می کنید چه کسی سومین شخصی خواهد بود که جان خود را از دست خواهد داد، A یا D؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان