جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3
(2)

نکاتی ساده برای شکل دادن ابروها و برجسته کردن بهترین ویژگی های صورت. اگر به دنبال فرم ابروی مناسب برای صورت های قلبی شکل می گردید، این مطلب را مطالعه کنید. برای این که در طول روز زیبا و مرتب به نظر برسید، باید از آرایش ابروها شروع کنید. و اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید با ما در این مطلب از سری مطالب سبک زندگی خبرنامه همراه باشید.

شکل دادن ابروها به فرم متوسط ​​و آراسته

حتما از شکل ابروی نازک با لبه های تیز پیروی می کنید. از فرم ابروی بسیار نازک خودداری کنید، زیرا چنین شکل ابرو برای صورت قلبی شکل زیبا به نظر نمی رسد. در عوض، قوس متوسط را انتخاب کنید که زاویه نرم داشته باشد. این شکل ابرو برای صورت های قلبی شکل هرگز نامناسب نیست. با این فرم ساده به چهره خود تغییری بزرگی می بخشید.

شکل ابروی گرد

فرم ابروهای ضخیم تر با منحنی بیشتر یعنی شکل ابروی گرد. با این حال، برای صورت قلبی شکل همیشه به ابروهای پرپشت نه بگویید، زیرا این مدل برای صورت شما مناسب نیست. اگر از داشتن شکل ابروی متوسط ​​و آراسته برای مدت طولانی خسته شده اید، این گزینه را امتحان کنید زیرا ابرو را پرتر و گردتر نشان می دهد. این شکل منحنی متوسط ​​بر ایجاد یک خط با قوس بیشتر به سمت وسط تمرکز دارد. نه خیلی بلند است و نه خیلی کوتاه، فرم ابرویی عالی که می تواند برای صورت قلبی شکل مناسب باشد. از ظاهر زنانه صورت خود با فرم ابروی گرد شگفت زده خواهید شد.

شکل دادن ابروها با فرم ابرو دم کوتاه شده

آیا شما دوست دارید دم ابروهای بلند و کشیده داشته باشید؟ اما باید از این شکل ابرو فاصله بگیرید. این بار شکل ابرو دم کوتاه را روی صورت خود امتحان کنید. این قطعا یکی از فرم های ابرو برای صورت های قلبی شکل خواهد بود. به دنبال انتهای ظریفی باشید که زیاد از خط چشم بیرون نمی‌ زند. زیرا تاثیر خوبی بر زیباتر دیده شدن صورت قلبی شکل دارد. و خیلی متفاوت تر از حالت معمول به نظر می رسد. اگر علاقه مند به امتحان چیز جدیدی هستید که ظاهر شما را تغییر می دهد، حتما به سراغ این شکل ابرو بروید.

شکل ابرو کنترل شده

شکل ابروی قوس کنترل شده برای به صورت قلبی شکل به معنای جلوگیری از قوس و انحنای بیش از حد ابرو را نشان می دهد. این نوع شکل ابرو نه دم تیز داد نه به صورت فرم گرد است. در عرض صورت نه کوتاه است نه دراز. به طور خلاصه، یک شکل کامل با قوس ملایم است. برای داشتن این شکل ابرو موهای اضافی از خط ابرو را بردارید و در زاویه ابرو طوری آرایش کنید که دم آن نه زیاد نازک نه زیاد ضخیم باشد. این فرم ابرو برای شکل صورت شما مناسب است.

شکل گرد و ضخیم کنترل شده

شکل ابروی ضخیم و گرد کنترل شده شما را جوان تر از سن واقعی تان نشان می دهد. با برجسته کردن ابعاد صورت شما ظاهری کاملا متفاوت به شما می دهد. این ظاهر زیبا نیاز به دقت زیادی دارد تا در پایان ابروهایی زیبا و مرتب داشته باشید. ابروهای شما باید بین نازک و متوسط باشد. قوس ابروها زیاد به چشم نمی آید در واقع بیشتر به صورت گرد دیده می شود که شامل منحنی های خیلی کم و جزئی است. هر چند ابرویی صاف و در یک خط نیست که هیچ منحنی یا قوسی نداشته باشد اما قوس آن هم زیاد پر رنگ و برجسته نیست. این فرم شکل ابرو به تمرین بیشتر نیاز دارد.

شکل دادن ابروها؛ باید گفت

این فرم های ابروها برای صورت قلبی شکل بهترین انتخاب می باشد. از مدل متوسط ​​و آراسته گرفته تا شکل ابروی گرد، قوس کنترل‌ شده و موارد دیگر، گزینه ‌های بسیار زیادی است که می توانید امتحان کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از را انتخاب کنید و تمرین کنید و روی آبروهای خود پیاده کنید. می توانید با تغییر شکل ابروی خود به ظاهر و صورت خود نیز زیبایی ببخشید.

لینک های مرتبط

چگونه ابروهای خود را کوتاه کنید: راهنمای گام به گام

درمان خانگی برای مژه های بلند و ابروهای پرپشت

۱۰ راهکار طبیعی که ابروهای پرپشت و زیبا داشته باشیم

تست شخصیت با ابرو: فرم ابروی شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما آشکار می کند!

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان