شخصیت شناسی: ستارگان، فرشته ها یا اسکیت بازان ابتدا چه می بینید؟

شخصیت شناسی ستاره ها

به یک تست شخصیت شناسی دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. کارشناسان می گویند این نقاشی یا تست شخصیت شناسی ستاره ها که در واقع توهم نوری است می تواند آشکار سازد آیا منطقی هستید یا خیر.

توهمات نوری یکی از هیجان‌انگیزترین روش‌های است که روانشناسان و کارشناسان برای روانکاوی یک فرد انجام می‌دهند. این روش نشان می دهد مغز شما چگونه اطلاعات را پردازش می کند.

انسان‌ها ذاتا حیواناتی اجتماعی هستند. اما در حالی که قضاوت عینی دیگران برای ما آسان تر است، با وجود تمام خودآگاهی‌مان غیرممکن است که خود را آن طور که هستیم ببینیم.

این نقاشی یکی از اثر های شگفت انگیز هنرمند مشهور کانادایی، رابرت گونسالوز است. به تصویر زیر نگاه کنید و بخاطر بسپارید اول چه چیزی را می بینید!

تست شخصیت

تصویر منظره ای زیبا از شب را نشان می دهد، یک سناریوی رویایی. وقتی به آسمان نگاه می کنید می توانید ماه و ستاره ها و چیزهای را ببینید که به نظر می رسد مانند افرادی است که فانوس های کوچک حمل می کنند و همچنین مانند افرادی که اسکی روی یخ انجام می دهند.

اول چه دیدی؟

فرشته ها:

شما یک رویاپرداز هستید. دوست دارید ابتدا آنچه را که می خواهید تجسم کنید و سپس آرزوی رسیدن به آن را در سر بپرورانید. شما همچنین می دانید که باید برنامه ریزی کنید. در واقع شما از مغز منطقی خود استفاده می کنید و فرد خلاقی هستید.

شخصیت شناسی ستاره ها:

شما یک رهبر طبیعی هستید که اهداف بلندی دارد. می دانید که چگونه از هر طرف مغز خود استفاده کنید. مغز منطقی و خلاق شما با هم برابر اند.

اسکیت بازان:

اگر ابتدا اسکیت بازان روی یخ را دیدید، یعنی همیشه توسط مغز منطقی خود هدایت می شوید. دوست دارید بدانید در اطرافتان چه می گذرد و خیال پردازی نمی کنید. شما واقعیت را می دانید و از هر چیزی که توهین آمیز به نظر می رسد پیروی نمی کنید. اساسا به سیاه و سفید اعتقاد دارید و می خواهید از خاکستری در زندگی اجتناب کنید.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. آن ها همچنین می توانند به درک بهتر شخصیت کمک کند. این تصاویر به بسیاری از روانشناسان کمک می کند تا بیماران خود را نیز درک کنند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *