جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

تست شخصیت: بزرگترین ضعف شما در عشق چیست؟

تست شخصیت ضعف در عشق
خواندن 3 دقیقه
1.5
(2)

کارشناسان ادعا می کنند این توهم نوری می تواند در 5 ثانیه بزرگترین ضعف شما را در روابط آشکار کند. تصویر ترسناکی که شما به آن نگاه می کنید، چهار توهم را در درون خود پنهان دارد. تصویری که ابتدا در این تست شخصیت ضعف در عشق متوجه شوید، ظاهرا سرنخ های را ارائه می دهد که بزرگترین نقطه ضعف شما در رابطه با عشق آشکار می سازد.

توهمات نوری یکی از هیجان‌انگیزترین روش‌های است که روانشناسان و کارشناسان برای روانکاوی یک فرد انجام می‌دهند. این روش نشان می دهد مغز شما چگونه اطلاعات را پردازش می کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: دوست دارید جای کدام یکی از این آدمک ها باشید؟

انسان‌ها ذاتا حیواناتی اجتماعی هستند. اما در حالی که قضاوت عینی دیگران برای ما آسان تر است، با وجود تمام خودآگاهی‌مان غیرممکن است که خود را آن طور که هستیم ببینیم. به هر حال بیایید شروع کنیم.

تست شخصیت ضعف در عشق ؛ به تصویر نگاه کنید

تست شخصیت ضعف در عشق

اول چی دیدی؟

یک مرد

آنانی که ابتدا مردی را در این توهم نوری دیدند، با درون خود درگیر اند. آن ها برای دوست داشتن تلاش می کنند، اما زیادی مسائل را پیچیده می کنند. این بزرگترین ضعف آن ها در روابط است.

تست شخصیت ضعف در عشق؛ حصار

اگر اول حصار را دیدید، یعنی بزرگترین نقطه ضعف شما در روابط این است. که نمی توانید گارد خود را پایین بیاورید. در حالی که حفظ و دفاع از خود یک رفتار کاملا طبیعی است، اما باید یاد بگیرید که در برابر عشق باز شوید.

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن؛ اگر E سنگ را رها کند، چه کسی جانش را از دست خواهد داد؟قایق

اگر در نگاه اول متوجه قایقی که از شاخه آویزان است شدید، بزرگترین نقطه ضعف شما در مورد عشق انتظارات غیرممکن شما هست. درست است، کمال گرایی در ذات اغلب انسان ها است، اما داشتن استاندارد های آنقدر بالا که هیچ کس برای میلیون ها سال نوری نمی تواند آن ها را برآورده کند، کار و فکری غیر منطقی است.

جمجمه

اگر ابتدا جمجمه را دیدید، یعنی بزرگترین نقطه ضعف شما تمایل شما به “غلبه بر اضطراب” و احتاط شدن بیش از حد است. اگر مردم با نگرانی و اظطراب در کنار هم بنشینند، برخی از بهترین چیزهای زندگی را از دست می دهند. سعی کنید با ترس های خود مقابله کنید و از زندگی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت؛ یافتن جدی ترین نقطه قوت شما به چشمان تیزبین تان ربط دارد

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان