جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
2
(2)

افرادی که بدون تردید در موقعیت های اضطراری دست به کار می شوند مانند: پرستاران، آتش نشان ها و پلیس ها، مغز خود را سیم کشی کرده اند و می توانند واکنش ترس خود را کنترل کنند. یک فرد معمولی نیز با تجربه و عادت می تواند این کار را انجام دهد. چه در داخل اتاقی که به سرعت پر از آب می شود، و یا در اتاقی که در آتش می سوزد، ما باید سریع عمل کنیم. خوشبختانه برای شما، یک راه مطمئن برای آزمایش این که چقدر مهارت های بقای شما خوب هست وجود دارد! آن هم تست شناخت شخصیت در حالت اضطرار می باشد.

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه 7 معما برای شما آماده کرده است که تفکر انتقادی و مهارت های بقای شما را آزمایش می کند. امیدواریم آن ها به شما کمک کند چند چیز جدید یاد بگیرید.

  1. اتاق پر از آب

تصور کنید در اتاقی گیر افتاده اید که در و پنجره ندارد. ناگهان، اتاق شروع به پر شدن از آب می کند. همه جا را چک کرده اید و راهی برای خاموش کردن آن وجود ندارد. می دانید که کمک در راه است، اما حداقل 5 دقیقه زمان می برد. در حالی که در مدت 2 دقیقه کل اتاق زیر آب می رود. 3 دقیقه هم نمی توانید نفس خود را حبس کنید.

3 شی در نزدیکی شما وجود دارد. اما تنها یکی از آن ها می تواند شما را در این شرایط نجات دهد. یک نی، یک طناب و یک سطل. کدام یک را برای نجات خود انتخاب می کنید و چگونه؟

  1. هواپیما در آتش

شناخت شخصیت در حالت اضطرار

تصور کنید شما در حال پرواز با جت شخصی خود هستید. پس از یک فرود اضطراری خشن، جایی که شما در آن قرار دارید، آتش می گیرد. آتش همه جا را فرا گرفته است و دود زیادی وجود دارد. شما باید راهی برای زنده ماندن و فرار پیدا کنید.

به اطراف خود نگاه می کنید و 3 شی را در نزدیکی خود پیدا می کنید. یک کپسول آتش نشانی کوچک، یک بطری آب گرم با روکش پشمی و یک بالش گردن. کدام یک به شما شانس بیشتری برای بقا می دهد؟

  1. جهش های آزمایشگاهی

ویروس عجیبی در آزمایشگاه منتشر شده است. شما دانشمندی هستید که در داخل گیر کرده اید و نمی توانید بیرون بیایید. 3 دروازه در آن جا شما وجود دارد که به بیرون منتهی می شود، اما داخل هر یک تله هایی وجود دارد. داخل مورد شماره 1 گیاهان گوشت خوار، درون مورد شماره 2 زنبورهای جهش یافته بزرگ و داخل مورد شماره 3 ببرهای جهش یافته گرسنه هستند.

کدام در را برای نجات از این وضعیت انتخاب می کنید؟

  1. شناخت شخصیت در حالت اضطرار؛ نیش مار

نجات جان

تصور کنید در حال پیاده روی در جنگل، توسط مار از ناحیه ساق پا گزیده می شوید و هیچ کس در اطراف نیست که به شما کمک کند. اگر برای این کار به اندازه کافی انعطاف پذیر هستید، می توانید سعی کنید سم را بیرون بکشید. گزینه دیگر این است که یک جا بنشینید و یک تورنیکت روی محل گزش بگذارید. یا می توانید بی حرکت بمانید و ناحیه ای را که گاز گرفته اید حرکت ندهید.

برای نجات خود چه خواهید کرد؟

  1. توقف در گردباد

واکنش به ترس

تصور کنید پس از یک رانندگی طولانی و طاقت فرسا در کنار جاده توقف می کنید. از ماشین خود پیاده می شوید تا پاهای خود را راحت کنید. ناگهان در دوردست پشت سرتان می بینید که گردباد بزرگی به سمت شما می آید. شما فقط 3 گزینه دارید. برای محافظت از خود می توانید از درختی بالا بروید. می شود خندقی را در زمین پیدا کرده و در آن دراز بکشید. یا می‌توانید سعی کنید به سمت ماشین خود بروید.

برای نجات خود باید سریع عمل کنید. به نظر شما بهترین گزینه برای زنده ماندن چیست؟

  1. شناخت شخصیت در حالت اضطرار؛ حمله فیل

شناخت شخصیت اضطرار

تصور کنید شما در حال کاوش در جنگل هستید. ناگهان متوجه می شوید که در مقابل شما یک فیل خشمگین ایستاده است. برای نجات خود باید سریع عمل کنید. شما 3 انتخاب دارید.

آیا شما به سادگی سعی می کنید فرار کنید؟ آیا از درخت بالا می روید؟ یا برای فرار از دست فیل تپه ای پیدا می کنید که از آن بالا بروید؟

  1. سرگردان در اقیانوس

در حالت اضطرار

تصور کنید در آب های عمیق اقیانوس قرار دارید. هیچ قایق در آنجا نیست و هیچ کس دیگری را در اطراف خود نمی بینید که به شما کمک کند. جعبه ای در کنار شما شناور است که 3 شی در داخل آن قرار دارد: چوب بیسبال، یک شلوار جین، و دوربین دوچشمی. شما نمی توانید از جعبه استفاده کنید، زیرا سوراخ هایی در آن وجود دارد و نمی تواند شما را شناور نگه دارد.

کدام یک از این اشیا شانس بیشتری برای زنده ماندن به شما می دهد؟

شناخت شخصیت در حالت اضطرار؛ جواب ها:

1: سطل

قرار دادن آن بر روی سر، یک حفره هوا ایجاد می کند که به شما اجازه می دهد تا چند دقیقه ای نفس بکشید.

2: بطری آب گرم

اگر مقداری آب داغ روی آن بریزید، می توانید از پشم آن به عنوان ماسک موقت استفاده کنید.

3: گیاهان گوشتخوار

آن ها متحرک نیستند، بنابراین می توانید آنها را دور بزنید.

4: باید بی حرکت بمانید

به این ترتیب سرعت انتشار سم را کاهش خواهید داد.

5: در گودالی دراز بکشید

این بهترین شانس برای زنده ماندن شماست.

6: از تپه بدوید

فیل ها بالا رفتن از تپه را دوست ندارند، زیرا به انرژی زیادی نیاز دارد.

7: شلوار جین

در انتهای پاها گره بزنید زیرا ان مانند یک جلقه نجات عمل خواهد کرد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان