جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

با انواع پنیر پستو از محصولات جدید کالین آشنا شوید

خرید اینترنتی پنیر پستو کالین از تهران
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

پنیرهای پستوی کالین وارد بازار شد. این خبر بهترین خبر برای طرفداران محصولات کالین و افرادی است که عاشق طعم پنیرهای مختلف هستند. با ورود پنیر پستوی کالین به مجموعه پنیرهای این برند، سبد محصولات لبنی این شرکت جان تازه‌ای گرفته است. پنیرهای پستوی کالین با رنگ سبز زیبای خود و طعم فوق‌العاده ریحان تازه و سیر، عطر و طعم غذاها را جذاب‌تر می‌کنند و در دیزاین میز مزه می‌درخشند. اگر دوست دارید که با محصول جدید برند کالین، یعنی پنیرهای پستو، بیشتر آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

با پنیرهای پستوی کالین، مزه‌های زندگیتو عوض کن

پستو یکی از خوراکی‌های اصیل ایتالیایی است که به دو صورت سس و پنیر در دنیا استفاده می‌شود. سه ترکیب اصلی سس و پنیر پستو پنیر پارمسان، ریحان و سیر است. بسیاری ترجیح می‌دهند تا از پنیر پستو در آشپزی خود استفاده کنند چرا که کاربرد و ماندگاری بیشتری نسبت به سس پستو دارد. پنیرهای پستو هم به رنگ سبز و هم به رنگ قرمز در بازار وجود دارد اما نوع سبز آن شناخته‌شده‌تر و رایج‌تر است. پستو به دلیل داشتن پنیر و ریحان، سرشار از مواد مفید است و با داشتن ویتامین‌های مختلف، آنتی اکسیدان، چربی‌های مفید و فلاونوئیدها بر سلامت بدن تاثیر مثبت دارد. جلوگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت و کلسترول بالا از انواع تاثیرات مثبت پستو بر سلامتی است.

پنیر پستو کالین که اخیراً وارد بازار شده است، با طعمی دقیقاً مشابه نوع ایتالیایی آن فرموله و طراحی شده است و رنگ سبز دارد. این پنیر از پنیر پارمسان، ریحان و سیر درست شده است و در 3 مدل زیر در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است:

  • پنیر طبیعی پستو
  • پنیر ورقه ای پستو
  • پنیر دیپ پستو

در ادامه، با انواع هر یک از پنیرهای پستوی کالین بیشتر آشنا خواهیم شد.

پنیر پستوی طبیعی کالین

همان طور که از اسم پنیرهای طبیعی مشخص است، این پنیرها در فرآیندی طبیعی و در طول چند ماه ماندن در انبار پنیر تولید می‌شوند. پنیر طبیعی پستو کالین نیز یکی از این پنیرهای طبیعی است که طی یک فرآیند چند ماهه در انبار پنیر کالین می‌ماند تا به خوبی به عمل بیاید و سپس وارد بازار شود. از پنیر طبیعی پستو کالین می‌توان در رسپی‌های مختلف از جمله انواع سالادها و همچنین روی میز مزه استفاده کرد. رنگ سبز این پنیر روح تازه‌ای به میز مزه و غذاها می‌بخشد و طعم آن نیز بسیار لذیذ است. پنیر طبیعی پستو را می‌توانید به صورت رنده شده داخل ساندویچ بریزید.

پنیر طبیعی پستو کالین با وزن 200 گرم در دسترس مصرف‌کنندگان است و هم در فروشگاه‌های شهرهای مختلف و هم در وبسایت کالین (برای شهر تهران) به فروش می‌رسد.

پنیر دیپ پستو کالین

یکی از محبوب‌ترین محصولات لبنیات کالین، دیپ‌های این برند است که در انواع مختلفی مانند دیپ گودا، دیپ پارمسان و قارچ و دیپ چدار به بازار عرضه شده است. دیپ پنیر پستو جدیدترین دیپ پنیری است که وارد سبد محصولات کالین شده است. دیپ پستو مانند سایر دیپ‌ها باید بعد از کمی حرارت دیدن مصرف شود. دیپ‌ها بعد از حرارت دیدن به صورت مایع درمی‌آیند و می‌توان خوراکی‌های مختلف را در آن فرو برد. دیپ پستو از پنیر طبیعی پستو تهیه شده است و به همین دلیل طعم آن ترکیبی از طعم پنیر پارمسان، ریحان و سیر است.

اگر این سوال برایتان مطرح شده که کاربرد دیپ پستو کالین چیست، باید بگوییم که این پنیر خوشمزه بهترین انتخاب برای میز مزه است. انواع خوراکی‌ها از جمله سوسیس، کراکر، سیب زمینی سرخ‌کرده، چیپس، میوه‌ها و سبزیجات را می‌توان د دیپ فرو برد و طعم آن‌ها را فوق‌العاده کرد. رنگ دیپ پستو سبز ملایم است و به همین دلیل برای دیزاین میز مزه بسیار عالی است. دیپ علاوه بر میز مزه، برای استفاده در انواع فست فودها مثل همبرگر، لازانیا، پیتزا و استیک مناسب است. دیپ پستوی کالین در دو وزن 100 و 800 گرم به بازار عرضه شده است و می‌توانید بر حسب میزان مصرف و غذاهایی که درست می‌کنید، وزن مناسب برای استفاده خودتان را خریداری کنید.

پنیر ورقه ای پستو کالین

اگر قبلاً از پنیرهای ورقه ای در غذاهایتان استفاده کرده باشید، حتماً می‌دانید که پنیرهای ورقه ای کالین مثل پنیر ورقه ای چدار، پنیر ورقه ای پارمسان و قارچ، و پنیر ورقه ای گودا عطر و طعم فوق‌العاده‌ای به برگرها و غذاها می‌بخشد. پنیر ورقه ای پستوی کالین هم مانند سایر پنیرهای ورقه ای طعم بسیار خوبی دارد و عطر پنیر پارمسان، ریحان تازه و سیر آن، غذاها را بسیار لذیذ می‌کند. از پنیر ورقه ای پستو می‌توانید در انواع ساندویچ‌ها و برگرها و همچنین لازانیا و پیتزا استفاده کنید.

پنیر ورقه ای پستو مانند سایر پنیرهای پستوی کالین با رنگ سبز ملایم و با طعمی شبیه به پنیر طبیعی پستو به بازار عرضه شده است. رایحه این پنیر هم تلفیقی از عطر و بوی پنیر پارمسان، ریحان تازه و کمی سیر است. این پنیر به  ورقه‌های مجزا در پوشش‌های پلاستیکی و در بسته‌ای با وزن 180 گرم در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. این پنیر را می‌توان هم برای استفاده خانگی و هم برای مصرف رستوران تهیه کرد.

کلام پایانی

اگر قصد خرید اینترنتی پنیر پستو کالین از تهران را دارید کافی است به قسمت محصولات وبسایت کالین بروید و با انتخاب پنیر مورد نظر و اضافه کردن آن به سبد خریدتان، خرید خود را نهایی کنید و درب منزل تحویل بگیرید. خریدهای بالای ۳۰۰ هزار تومان به صورت رایگان ارسال می‌شود. همچنین اگر ساکن شهرهای دیگری به غیر از تهران هستید، می‌توانید پنیر پستو را از فروشگاه‌ها یا از نمایندگی‌های فروش محصولات کالین تهیه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان