جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

به احتمال زیاد بسته‌بندی پلاستیکی آب معدنی را دیده‌اید، آیا تا به حال فکر کرده‌اید که این بسته‌بندی‌های محکم چگونه ساخته شده‌اند؟ به این بسته‌بندی‌ها شیرینگ پک می‌گویند که توسط دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و دستی انجام می‌شود. به‌طوری که نوارهای پلاستیکی دور محصولات قرار می‌گیرند، سپس با حرارت دادن، این نوارهای پلاستیکی بر دور محصولات پیچیده و محکم می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک سراغ محصولات شرکت نیل زاگرس البرز رفتیم تا گزارش کاملی از مزیت‌های این نوع بسته‌بندی را در اختیار شما قرار دهیم.

مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک

به گفته مدیران شرکت نیل زاگرس البرز، این روش بسته‌بندی جز یکی از محبوب‌ترین روش‌ها به شمار می‌آید. همچنین این روش دارای مزیت‌های مختلفی است که به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بهداشتی

شیرینگ پک از ورود آلودگی و گرد وغبار به داخل کارتون‌ها جلوگیری می‌کند. حتی این بسته‌بندی از کثیف شدن نام و لیبل محصولات نیز پیشگیری می‌کند و آن‌ها به‌راحتی قابل دیدن هستند.

ارتقاء کیفیت محصول

با استفاده از این نوع بسته بندی، ارزش افزوده محصولاتی که به کشورهای اطراف صادر می‌شود تا 90% افزایش می‌یابد.

بهبود فروش

مصرف کنندگان معمولا با محصولاتی که می‌بینند بهتر ارتباط برقرار می‌کنند و خرید و فروش آن محصول افزایش می‌یابد. شیرینگ پک کردن با پلاستیک‌های شفاف این امکان را به مشتریان می‌دهد که داخل بسته را دیده و خریداری نمایند.

محافظت ظاهری

این نوع بسته‌بندی از ورود رطوبت و نم به داخل محصول و آسیب به شکل ظاهری آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

امکان تبلیغ

قابلیت چاپ طرح تبلیغی و آگهی بر روی بسته‌بندی‌های شیرینگ پک وجود دارد، از این رو شرکت‌ها می‌توانند از این امکان ویژه نیز برای معرفی و تبلیغ برند خود استفاده نمایند.

استحکام بالا

دستگاه شیرینگ ارزان و کوچک

محصولاتی که با دستگاه شیرینگ پک بسته بندی شده‌اند از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند و هنگام حمل و جابه‌جایی هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود.

هزینه مناسب

شیرینگ پک هزینه بسیار مناسب‌تری در مقایسه با بسته‌بندی‌های دیگر مانند مقوایی، جعبه‌ای و … دارد. از این رو بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌ها علاقه به خرید دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک دارند.

ارسال مستقیم

بیشتر محصولات که برای بسته‌بندی آن‌ها از شیرینگ پک استفاده می‌شود به صورت مستقیم به مراکز توزیع و فروشگاهی ارسال می‌شود.

استفاده آسان

استفاده و کار کردن با این دستگاه‌ها به آموزش خاصی نیاز ندارد و اپراتورهای انسانی می‌توانند به‌سادگی با این محصول کار کنند.

سخن پایانی

در این مطلب با یکی از دستگاه‌های کاربردی در امر بسته‌بندی یعنی دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک آشنا شدید. همچنین مزایای استفاده از این دستگاه در بخش‌های مختلف صنعت نیز به شما معرفی شد.

اکنون می‌توانید به سایت شرکت نیل زاگرس البرز مراجعه کرده و از محصولات ارائه‌شده توسط این شرکت دیدن کنید و با ویژگی‌های هریک آشنا شوید. در نهایت می‌توانید دستگاه شیرینگ ارزان و کوچک مدنظر خود را از این شرکت معتبر و مطمئن خریداری نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان