جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4.1
(86)

معما های پلیسی: یک کودک و دو زن درون دریا قرار دارند. هر دو زن سعی می کنند تا کودک را به سمت خود بکشند. به نظر شما مادر واقعی این کودک چه کسی است، زن سمت راست یا چپ؟

ما بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه یک سری از معمای های پلیسی جذاب را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید تفکر منطقی خود را محک بزنید. اما فراموش نکنید برای حل کردن معماها فقط 15 دقیقه زمان دارید. به تصاویر نگاهی بیندازید و حدس بزنید.

معما های پلیسی

چه کسی از آینده آمده است؟

کارآگاه چگونه می تواند فرار کند؟

کارآگاه ما ربوده شده و در یک سلول حبس است. او به کمک شما نیاز دارد تا از آنجا بیرون بیاید. او نمی فهمد چگونه در این جا قرار گرفته است. به هر حال او چگونه می تواند از این جا خارج شود؟

معما های پلیسی؛ دزد کیست؟

معما های پلیسی

کارآگاه در محل همیشگی خود صبحانه می خورد، اما از قضا صاحب مغازه آن روز کمک خواست. مدتی بود که شخصی از مغازه دزدی می کرد و بنابراین از کارآگاه درخواست کمک کرد. دزد کیست؟ آیا می توانید به کارآگاه کمک کنید؟

چه زمانی L از XL بزرگ تر است؟

آیا می توانید مرد دوم را پیدا کنید؟

کدام عدد در تصویر پنهان شده است؟

معما های پلیسی

مادر واقعی پسر کیست؟

یک کودک و دو زن درون دریا قرار دارند. هر دو زن سعی می کنند تا کودک را به سمت خود بکشند. به نظر شما مادر واقعی این کودک چه کسی است، زن سمت راست یا چپ؟

کدام یک آدم فضایی است؟

معما های پلیسی؛ جواب ها:

1: او این مرد است که چراغ قوه ای در دست دارد.

2: کارآگاه باید خاک را بیرون بیاورد و مانند پشته ای قرار دهد تا به پنجره برسد.

3: دزد زنی است که باردار به نظر می رسد. اگر دقت کنید متوجه گوشه بیرون زده نان خواهید شد.

معما های پلیسی

4: اگر از دوران مدرسه ارقام رومی را بیاد داشته باشید، می دانید که L(50) از XL(40) بزرگ تر است.

5:

6: 409

7: زن سمت راست یک انسان است و نمی تواند زیر آب نفس بکشد. اما پسر خندان و آرام است زیرا آبشش هایی برای تنفس دارد. بنابراین پری دریایی مادرش است.

8: آدم فضایی عروس است. زیرا او 3 بازو دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدواریم از این معما های پلیسی لذت برده باشید. همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

حل معما و تسکین استرس

علم ثابت کرده است که با انجام یک معما، همان مزایایی را به دست می آورید که گویا مدیتیشن کرده اید. استرس روزمره زندگی ناپدید می شود و با احساس آرامش که فشار خون و ضربان قلب شما را کاهش می دهد جایگزین می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 86

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان