جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.7
(6)

اعتماد، صداقت و وفاداری تنها بخشی از چیزهایی است که مردان در یک رابطه به دنبال آن هستند. زنان بیشتر در مورد نیازها و خواسته های خود صحبت می کنند، اما چیزهایی که مردان در یک رابطه می خواهند اغلب یک راز باقی می ماند. مردان و زنان متفاوت فکر می کنند، رفتار متفاوتی دارند و حتی خواست مردان از زنان در یک رابطه متفاوت است. در حالی که زنان سعی می کنند در مورد هر چیزی صحبت کنند، مردان کمتر در مورد آن ها حرف می زنند. بنابراین، تحت تاثیر قرار دادن مردان برای زنان دشوار می شود، زیرا نمی دانند چه چیزی را دوست دارند یا از آن متنفر اند. اما نگران نباشید. در این مطلب به مواردی اشاره شده که مردان در یک رابطه از همسرشان می خواهند. به خواندن ادامه دهید.

خواست مردان از زنان

وقتی از خواسته ‌های همسر خود در رابطه آگاه باشید، می‌توانید همسر خود را درک کنید و به خواسته‌های گفته و ناگفته او توجه کنید. این کار می تواند پیوند شما را تقویت کند و به یکدیگر نزدیکتر شوید. همچنین می تواند به شما در رفع سوء تفاهم ها و به حداقل رساندن هرگونه شک و تردید کمک کند. بنابراین، مردان واقعا از یک رابطه چه می خواهند؟ بیایید بخوانیم:

مردان در یک رابطه به دنبال صداقت هستند

صداقت برای اکثر مردان اولویت اصلی است. وقتی صحبت از رابطه بین دو نفر به میان می آید، مردان می خواهند کاملا به شریک زندگی خود اعتماد کنند. آن ها همچنین انتظار دارند که این اعتماد متقابل باشد. یک مرد نمی تواند تحمل کند شریک زندگی شان چیزی را از آن ها پنهان کند. در واقع ترجیح می دهند حقیقت هرچند تلخ را بدانند.

  • واکنش شما در مقابل مرد زندگی تان

در عمل و رفتار خود رک باشید. اگر همسرتان در طول دوره آشنایی تلاش کرده تا نشان دهد مورد اعتماد است، پس به او اعتماد کنید. هر دوی شما باید صادقانه در مورد نیازها و احساسات خود حرف بزنید. پس برای رابطه نو پای خود وقت بگذارید. اگر یکی از شما هنوز نمی توانید به دیگری اعتماد کنید، باید درک کنید که هر رابطه جدیدی نیاز به زمان دارد. در غیر این صورت، این رفتار در درازمدت سبب تیرگی یک رابطه می شود.

خواست مردان از زنان؛ مردها نمی خواهند در یک رابطه تحت کنترل باشند

هیچ مردی دوست ندارد توسط شریک زندگی‌اش تحت کنترل باشد. در حالی که زنان اغلب بر این باورند که می‌توانند همسرشان را تغییر دهند. اما باید گفت مردها نیاز دارند زمانی برای خود داشته باشند. با دوستانش وقت بگذراند. سرگرمی ها و علایقش را دنبال کند، تا رابطه‌ای سالم و وابسته به هم ایجاد شود. برخی ممکن است فکر کنند که با کنترل کردن می توانند مردی را وادار به انجام هر کاری کنند. این امر به ویژه زمانی صادق است که یکی از شرکای عاطفی به هم وابسته باشد. در حالی که این رفتار اغلب اثر معکوس در مردان دارد. زیرا وقتی که آزادی و فردیت او محدود می‌شود، مرد احساس خفگی می‌کند. این رفتار اغلب مرد را از شما دور می کند و بقای یک رابطه را به خطر می اندازد.

  • واکنش شما در مقابل مرد زندگی تان

با شریک زندگی خود صریح باشید و مرزهای بین تان را تعیین کنید. همچنین مهم است که مشخص کنید چه انتظارات و خواسته هایی از او دارید. به یاد داشته باشید، این وظیفه شریک زندگی شما نیست که شما را خوشحال کند. این مسئولیت شماست در مقابل خودتان. هر دوی شما باید به فکر خوشحال کردن خودتان و رابطه بین تان باشید.

مردان ارتباط شفاف می خواهند

اگر چیزی وجود داشته باشد که مردان در یک رابطه نمی خواهند، فقدان ارتباطی شفاف است. چیزی که مردها واقعا در یک رابطه می خواهند این است که شما احساسات و انتظارات خود را به وضوح بیان کنید.

  • واکنش شما در مقابل مرد زندگی تان

ارتباطات ستون فقرات هر رابطه ای است. همیشه درهای ارتباط را باز نگه دارید، افکار و عواطف خود را به وضوح بیان کنید و در هنگام سوء تفاهم، دوباره از راهی دیگر فکر خود را بیان کنید. داشتن نظرات متفاوت امری طبیعی است. با این حال، روشی که کمترین تنش را برای شما ایجاد کند، مهم است.

مردها می خواهند همان گونه که هستند، پذیرفته شوند

مردها می‌خواهند همسرشان آن ها را آن‌ طور که هستند، بپذیرند. آن ها نمی خواهند با کسی مقایسه شوند. مردها در رابطه ای بیشتر احساس خوشحالی می کنند که تحت فشار قرار نگیرند. و مجبور نباشند استانداردهای غیرواقعی خاصی را رعایت کنند.

  • واکنش شما در مقابل مرد زندگی تان

از قضاوت کردن بپرهیزید. در مقابل دیگران از او انتقاد نکنید. بلکه در خلوت به او آرام و منطقی صحبت کنید.

مردها احترام می خواهند

احترام چیزی است که مردان برای آن ارزش زیادی قائل هستند. اگر در جمع او را تحقیر کنید یا در خلوت به او احترام نگذارید، ممکن است رابطه شما آسیب ببیند. مردان برای زنانی که نسبت به شریک زندگی خود و به رویاها و آرزوهایشان احترام می گذارد، ارزش زیادی قائل هستند.

  • واکنش شما در مقابل مرد زندگی تان

بیاموزید که به مرد خود احترام بگذارید و از ویژگی ها و کارهای خوب او قدردانی کنید. اگر چیزی را در مورد او دوست ندارید، به جای بی احترامی، آشکارا در مورد آن صحبت کنید.

مطالب مرتبط:

۷ راز علمی برای داشتن زندگی شاد

۱۳ کاری که هرگز نباید در رختخواب انجام دهید

نشانه های دختر عاشق؛ ۲۲ نشانه که یک دختر دیوانه وار شما را می‌ خواهد

۱۱ نشانه که یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد

تنفر زنان از مردان؛ از مقایسه با مادرشوهر تا وسواس های عجیب

نظریه عشق مثلث استرنبرگ چیست و شما در روابط عاطفی تان کجای این مثلث قرار دارید؟

۶ باید و نباید موثر برای زنان متاهل ناراضی

۹ اشتباه زوج ها در مورد پول که باعث خراب شدن زندگی مشترک شان می‌شود

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان