جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

تست سنجش بینایی: کدام شماره را می بینید؟

تست سنجش بینایی
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

تست سنجش بینایی: با دیدن این تصویر توهم نوری بینایی خود را محک بزنید. در تصویر کدام شماره را می بینید؟

تصویر پس زمینه سیاه و سفیدی را نشان می دهد. این تصویر منحیث یک تست بینایی در شبکه های اجتماعی با این عنوان منتشر شده است: “کدام شماره را می بینید؟”. یک عدد سه رقمی در این تصویر وجود دارد که شما باید آن را در 9 ثانیه پیدا کنید.

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد. این تصاویر می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند.

این روزها مردم زمان زیادی را صرف تلفن همراه و لپ‌تاپ خود می‌کنند که از طرق مختلف بر بینایی آن ها تاثیر می‌گذارد. اگر مشکوک هستید که بینایی شما بدتر شده پس چرا آن را با این تست توهم نوری آزمایش نکنید؟

تست سنجش بینایی

این توهم نوری صرفا یک راه سرگرم کننده برای آزمایش بینایی شماست. نتایج ممکن است دقیق نباشد، اما حداقل شما می دانید که آیا باید به دکتور چشم مراجعه کنید یا خیر!

به هر حال زمان شما به پایان رسیده است. کدام عدد را در تصویر دیدید؟

در این توهم نوری، افراد ترکیب های مختلفی از سه عدد را می بینند. پاسخ صحیح “786” است. طبق پاسخ های رسانه های اجتماعی، مردم عدد 786 را دیدند. برخی 780 گفته اند و برخی آن عدد را 700 خوانده اند. اگر کنتراست تصویر را افزایش دهید و آن را کمی تار کنید، می توانید عدد صحیح را به راحتی تشخیص دهید.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. پس در بخش کامنت ها به ما بگویید، کدام عدد را برای اولین بار در این توهم نوری دیدید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان