جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

تست IQ: آیا از هوش بالایی برخوردارید؟ پس در 10 ثانیه پاندا را پیدا کنید!

تست IQ تصویری
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

هوش خود را با مشاهده پاندای پنهان در این تصویر توهم نوری زیگزاگ محک بزنید. آیا می توانید پاندا پنهان را در 10 ثانیه تشخیص دهید؟ این تصویر توهم نوری راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش IQ شماست. با این حال، انجام یک تست هوش IQ تصویری واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما می باشد.

وقتی در موقعیت های مختلف زندگی قرار می گیریم، تمایل داریم فقط آنچه را که می‌خواهیم ببینیم. توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد. این تصاویر می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند.

این تصاویر یک سرگرمی عالی برای ذهن و بینایی شماست. زیرا آن ها ذهن و چشمان شما را به چالش می کشند. یکی از این تصاویر خارق العاده را در تست امروز برای شما آماده کرده ایم.

تست هوش IQ تصویری

تست

تصویر بالا توسط هنرمند روسی، ایلیا کلمنکوف ایجاد شده است. چالش این است که حیوان پنهان شده در تصور را در 10 ثانیه شناسایی کنید. برخی از افراد ممکن است فورا آن را ببینند، در حالی که برخی دیگر به سختی یا اصلا نمی توانند آن را ببینند.

بر اساس تحقیقات منتشر شده در Current Biology«افراد با ضریب هوشی بالاتر می توانند بر روی جزئیات تمرکز کنند و اطلاعات کمتر مرتبط را با سهولت بیشتری نسبت به همتایان کمتر باهوش خود نادیده بگیرند.»

به هر حال، زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید پاندای پنهان را در طول 10 ثانیه پیدا کنید؟

اگر بله، پس از ضریب هوشی بالاتر از حد متوسط برخوردارید. به شما تبریک می گویم.

اما اگر تا هنوز موفق نشدید، نگران نباشید. زیرا آن را در تصویر زیر مشخص کرده ایم.

پاسخ تست IQ تصویری

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان