جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
126 بازدید

آزمون هوش با معما: 5 معمای که تنها افراد استثنایی می توانند حل کنند!

آزمون هوش با معما
خواندن 4 دقیقه
3.4
(213)

آزمون هوش با معما: با چارلز آشنا شوید. او فرد خارق العاده ای است. زندگی او پر از مشکلات و چالش هایی بود که شجاعانه با آن ها کنار آمد…

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه معماهای پیچیده ای را برای شما جمع آوری کرده است. معمایی هم وجود دارد که راه حل های مختلفی دارد. نگاهی بیندازید و حدس بزنید.

آزمون هوش با معما

5.

در کودکی، چارلز پسر بسیار با استعدادی بود، اما دبیران دانش آموزان مورد علاقه خود را داشتند. بنابراین چارلز همیشه پیچیده ترین وظایف را انجام می داد. اما او همیشه موفق می شد به خوبی با معماهای فریبنده کنار بیاید.

معما: این معادله ریاضی را بدون ترسیم چیزی یا حرکت دادن اعداد تصحیح کنید.

4.

چارلز در نوجوانی به تنهایی راه می رفت. یک بار در جنگلی به چاه افتاد. عمق چاه 30 متر بود. او برای بیرون آمدن از دیوار لغزنده با سرعت 3 متر در روز بالا می رفت و شب هنگام که بسیار خسته می شد، 2 متر به پایین سقوط می کرد. به هر حال، او توانست از آنجا خارج شود.

معما: او در مدت چند روز توانسته از چاه خارج شود؟

3.

آزمون هوش با معما

چارلز 20 ساله بود که دوستانش تصمیم گرفتند با او شوخی کنند: آنها چارلز را ربودند، لباس او را درآوردند و در یک ساختمان متروکه بدون پنجره و در قفل شده منتقل کردند. برای بیرون شدن در وسط اتاق لوله ای وجود داشت که از کف بتنی بیرون زده بود و در آخر آن یک توپ پینگ پنگ قرار داشت. گرفتن توپ بدون نوعی ابزار غیرممکن بود اما هیچ چیزی برای استفاده وجود نداشت. به هر حال، چارلز توانست این کار را انجام دهد.

معما: چارلز چگونه توپ را بدست آورد؟

2.

وقتی دوستانش تازه شروع به ساختن حرفه خود کردند، چارلز ثروتمند و عاشق دختری به نام ایرنه شد. آن ها ازدواج کردند اما معلوم شد که ایرنه فقط برای پول با او ازدواج کرده. بعدا سعی کرد چارلز را مسموم کند تا پولش را بگیرد. سپس سیبی را به همسرش تعارف کرد. ایرنه سیب را برید، یک تکه اش را خورد و هیچ اتفاقی برایش نیفتاد. وقتی شوهرش نصف سیب خود را خورد، به مدت ۲۴ ساعت به کما رفت. پس از این اقدام، ایرنه به زندان افتاد اما چارلز زنده ماند.

معما: سیب سمی نبود، اما ایرنه چگونه توانست شوهرش را مسموم کند؟

1.

آزمون هوش با معما

دو مرد در لبه پرتگاه روی تخته چوب ایستاده اند. یکی از آنها اسلحه در دست دارد و می خواهد به دیگری شلیک کند.

معما: آیا راهی برای زنده ماندن یکی از آنها وجود دارد؟ واقعا چه کسی خواهد مرد؟

ازمون هوش با معما؛ جواب ها:

5.

آزمون هوش با معما؛ جواب

فقط باید تخته سیاه را معکوس یا وارونه کنید تا معادله ریاضی درست را بدست آورید.

4.

28 روز. او هر 24 ساعت یک متر حرکت می کرد. در 27 روز، او به 29 متر رسید اما در شب 2 متر عقب افتاد (27 متر). در روز بیست و هشتم 3 متر بالا رفت و خارج شد.

3.

از آنجایی که توپ های پینگ پنگ واقعا سبک هستند، چارلز فقط باید در لوله ادرار کند تا توپ را با دستش بگیرد.

2.

او از همه چیز آگاه بود و هر روز صبح پادزهر جهانی مصرف می کرد. اما این سم خیلی قوی بود به همین دلیل مدتی به کما رفت. خود سم در یک طرف چاقویی بود که ایرنه برای بریدن سیب از آن استفاده کرد. او تکه سیبی که سم داشت را به چارلز داد.

1.

پاسخ های این معما گوناگون است. اما معمول ترین آن ها این است که هر دو میمیرند و کسی زنده نمی ماند. خوب شما چی فکر می کنید؟ حدس های خود را با ما به اشتراک بگذارید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون هوش با معما لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 213

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان