13 راه عالی برای اینکه شوهرتان را عاشقانه دوست داشته باشید!

توسطفرشته فرهنگ

شهریور ۱۲, ۱۴۰۱ به روز رسانی : شهریور ۱۲, ۱۴۰۱ , , , ,
راه های دوست داشتن شوهر

راه های دوست داشتن شوهر که به شما کمک می کند احساس خود بیشتر و بهتر از پیش به او ابراز کنید. بله، ما می گوییم “بهتر” زیرا می دانیم که شما از قبل شوهرتان را دوست دارید و می خواهید این احساس را بیشتر تقویت کنید. بنابراین، آیا می خواهید بدانید چگونه شوهر خود را بیشتر دوست داشته باشید؟ در اینجا ما چند راهکار آسان و کاربردی را به شما معرفی می کنیم.

راه های دوست داشتن شوهر

به خود اعتماد داشته باشید:

درست خواندید، مطمئن باشید که شما فرد مناسبی برای همسرتان هستید. و شوهرتان شما را بیشتر از هر کس دیگری دوست دارد. این به شما شهامت می دهد که نه تنها به شوهرتان عشق بورزید بلکه از احساس خود با او صحبت کنید.

راه های دوست داشتن شوهر؛ او را بدون قید و شرط دوست داشته باشید:

عشق مبتنی بر ظاهر و رفتار دو طرف نیست و نباید مبتنی بر خواسته های مادی باشد. عشق یک ماشین ورودی-خروجی نیست. شما نمی توانید صبر کنید تا او برای شما یک سرویس الماس بخرد یا شما را به یک سفر تفریحی ببرد تا شما عاشق او شوید. بدون توجه به این که او انتظارات شما را برآورده می کند یا خیر، می توانید همسر خود را غرق عشق کنید. زیرا عشق احساسی است که نمی توان آن را کنترل کرد.

زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید:

وقتی برای هم وقت بگذارید و بدانید که عشق شما در اولویت است، رابطه شما عمیق تر خواهد بود. مطمئن شوید که هر روز حداقل یک ساعت را با هم سپری می کنید. زمانی را برای او اختصاص دهید، از همسر خود بپرسید که روز او چگونه گذشته و از روزی که سپری کرده اید با او صحبت کنید. در مورد شایعات با او صحبت کنید یا در یک گفتگوی ساده درباره اخبار گفتگو کنید. کارهایی که جز علایق مشترک تان می باشد را انجام دهید. هر کاری دوست دارید انجام دهید، زیرا هدف صرف کردن وقت شما کنار یکدیگر است.

راه های دوست داشتن شوهر؛ از او نظر بخواهید:

شما دو پیشنهاد کاری دارید. شاید کاملا واضح است که می خواهید کدام را انتخاب کنید، اما قبل از شنیدن نظر شوهرتان، تصمیم نگیرید. به آن چه او می گوید گوش کنید زیرا ممکن است این دو پیشنهاد را تجزیه و تحلیل کرده باشد و بینش جدیدی از آن ها به شما بدهد. برای نظر او ارزش قائل شوید. اگر هنوز هم می‌خواهید تصمیم خود را عملی کنید، پس نظر خود را با او در میان بگذارید و به یک توافق مشترک برسید.

به او توجه نشان دهید:

لازم نیست منتظر بمانید تا بیمار شود تا به او نشان دهید که برایتان اهمیت دارد. هر صبح با یک لیوان قهوه آماده او را از خواب بیدار کنید. با خوشرویی از او در خانه استقبال کنید. همه این حرکات نشان می دهد که شما به او اهمیت می دهید.

لحظات صمیمی بین خود ایجاد کنید:

چگونه عاشقانه به شوهر خود عشق بورزید؟ به او نشان دهید چه کاری می توانید انجام دهید تا او را راضی نگه دارید. با حرکات خود او را غافلگیر کنید. شوهرتان را وادار به درخواست رابطه بیشتر کنید و بگذارید وقتی از شما دور است آرزوی کند زودتر کنار شما برگردد. جسور باشید، اولین حرکت را شما انجام دهید، سپس ببینید که چطور از با شما بودن لذت می برد. تنها به این هم اکتفا نکنید. به او بگویید از او چه می خواهید، او را تشویق کنید که با شما بازد کند تا شما هم مانند او از رابطه جنسی لذت ببرید.

راه های دوست داشتن شوهر؛ به او گوش دهید:

به همسر خود اجازه دهید صحبت کند و به آنچه می گوید گوش دهید. زود نتیجه گیری نکنید، دیدگاه او را درک کنید. به این ترتیب، حتی بزرگترین اختلافات بین شما می تواند دوستانه حل شود.

او را در اولویت قرار دهید:

این بدان معنا نیست که تکه پیتزا خود را نیز به او بدهید. بلکه به این معنی است که قبل از تصمیم گیری یا انجام هر کاری ابتدا به او فکر می کنید. یک مثال ساده می تواند آماده کردن غذا باشد. قبل از آشپزی، فکر کنید که آیا او نیز دوست دارد کلم بروکلی یا اسفناج بخورد. هنگام خرید یک لباس، فکر کنید که آیا شوهرتان از آن لباس خوشش خواهد آمد یا خیر.

از دوست داشتن خود حرف بزنید:

بگذارید دنیا بداند که او را دوست دارید. با دیگران در مورد خوبی های همسرتان صحبت کنید. به دوستان و خانواده خود در مورد دستاوردها و استعدادهای او بگویید. وقتی با شوهرتان بیرون می روید از گرفتن دست او یا نگاه کردن به او و لبخندی دلپذیر غافل نشوید. این حرکات کوچک سبب می شود که او نسبت به عشق شما مطمئن باشد و احساس غرور کند.

به حریم خصوصی اش احترام بگذارید:

از روی کنجکاوی با خواندن پیام ها یا گوش دادن به مکالماتش فضولی نکنید. وقتی با دوستانش بیرون می رود، خیلی کنجکاو نباشید تا بفهمید دوستانش چه کسانی هستند. به او اجازه دهید، حتما همسرتان شما را در مورد چیزهایی که ممکن است به شما مربوط باشد، با خبر می کند. حتما در مورد دوستانش با شما صحبت می کند. با این حال، اگر مشکوک هستید که در حال خیانت به شما است یا پنهان کاری است، ممکن است مجبور شوید که این قانون را تغییر دهید.

بهترین دوست او باشید:

اگر بهترین دوست او هستید، لازم نیست نگران نکته بالا باشید. او می‌داند در هر زمان که نیاز به صحبت یا مشورت گرفتن داشته باشد، شما فرد مطمئنی هستید که می تواند با او صحبت کند. شما می توانید با جلب اعتماد همسرتان، با حمایت و انتقاد نکردن از او، با بودن در کنارش زمانی که تلاش می کند به اهدافش برسد، دوست او شوید.

راه های دوست داشتن شوهر؛ به خندیدن ادامه دهید:

با هم بخندید. حس شوخ طبعی را بین خود را بیشتر کنید. چند فیلم خنده دار تماشا کنید و از لحظات کنار هم بودن لذت ببرید. گاهی نیز ممکن است چیزهایی وجود داشته باشد که فقط شما دو نفر می فهمید و به آن می خندید. به یاد داشته باشید، زوجی که با هم می خندند، با هم می مانند.

میان ناراحتی ها نیز دوستش داشته باشید:

همه لحظات زندگی با شادی و خنده سپری نمی شود. در هر رابطه ای فراز و نشیب هایی وجود دارد و ازدواج نیز از این قاعده مستثنی نیست. مجموعه ای از اختلافات، مشاجرات وجود خواهد داشت. اما اگر گرفتار چنین مسائل کوچکی نشوید، باز هم می توانید شوهرتان را دوست داشته باشید.

تا کنون کدام یکی از این موارد را عملی کرده اید؟ آیا شوهرتان می داند که شما او را بی نهایت دوست دارید؟ اگر هنوز مطمئن نیستید، راهکارهای بالا را امتحان کنید.

مطالب مرتبط:

۷ راز علمی برای داشتن زندگی شاد

۱۳ کاری که هرگز نباید در رختخواب انجام دهید

نشانه های دختر عاشق؛ ۲۲ نشانه که یک دختر دیوانه وار شما را می‌ خواهد

۱۱ نشانه که یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد

تنفر زنان از مردان؛ از مقایسه با مادرشوهر تا وسواس های عجیب

نظریه عشق مثلث استرنبرگ چیست و شما در روابط عاطفی تان کجای این مثلث قرار دارید؟

۶ باید و نباید موثر برای زنان متاهل ناراضی

۹ اشتباه زوج ها در مورد پول که باعث خراب شدن زندگی مشترک شان می‌شود

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *