جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
5
(1)

با کمی راهنمایی، چند نکته و تمرین زیاد، مژه های فر بی عیب و نقص داشته باشید. اگر می خواهید مژه هایی پرتر و بلندتر داشته باشید، فر کردن آن ها الزامی است. علاوه بر این، فر کردن مژه ها، چشمان شما را برجسته کرده و آن ها را بزرگتر نشان می دهد. بنابراین، چه مژه های شما به طور طبیعی صاف باشند یا به دلیل نگهداری ضعیف یا دلایل دیگر صاف شده باشند، این روش ساده می تواند به برجسته شدن چشمان شما کمک کند. بنابراین برای دانستن نحوه فر کردن مژه با ما در این مطلب همراه باشید.

فر کردن مژه ها با روش های مختلف

اگر می خواهید مژه های خود را فر کنید، در این جا چند روش جایگزین وجود دارد که می توانید آن را امتحان کنید. (این روش ها ممکن است به اندازه یک فر مژه کارآمد نباشند، اما می توانید از این روش ها استفاده کنید.)

فر کردن مژه ها با استفاده از فر مژه

مواد لازم:

فر مژه

ریمل

دستورالعمل:

  • فر مژه خود را باز کنید. هنگامی که فر کننده شما کاملا باز شد، نوار پلاستیکی آن را روی ریشه مژه های بالایی خود قرار دهید. پس از این که مژه های تان داخل آن قرار گرفت، فر مژه را به آرامی روی مژه های تان ببندید. و به آرامی روی مژه های خود فشار بدید. حتما از فر ایجاد شده لذت خواهید برد. شما باید منحنی آن را با انحنای چین پلک خود هماهنگ کنید.
  • پلک نزنید و حرکت نکنید – فر مژه را برای چند ثانیه روی پلک ها نگه دارید. اگر هنوز مژه های تان فر لخواه تان را نگرفته است، می توانید این مرحله را دوباره تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. حالا وقت آن است که روی مژه های خود را ریمل بزنید و در عرض چند ثانیه حتما مژه های پرپشت خود را خواهید دید.

استفاده از ریمل

مواد لازم

ریمل (ترجیحا ضد آب)

دستورالعمل:

با استفاده از چوب ریمل برای فر کردن مژه های خود ابتدا با حرکت زیگزاکی از ریشه مژه های خود شروع کنید. حالا برای چند ثانیه آن را روی ریشه مژه های خود نگه دارید. به آرامی به سمت نوک مژه های خود حرکت دهید. لایه دوم را برای حفظ فر و برای حجم بیشتر بمالید. ریمل ضد آب را با براش امتحان کنید تا پر حجم ترین مژه ها را داشته باشید.

فر کردن مژه ها با قاشق

مژه های خود را با استفاده از قاشق فر کنید

مواد لازم

یک قاشق

ریمل

دستورالعمل:

یک قاشق تمیز را که از دو طرف نازک باشد، بردارید. قاشق را زیر آب داغ قرار دهید (نه در حدی که پوست شما را بسوزاند). قاشق گرم شده را روی پلک خود، درست در خط مژه نگه دارید و مژه های خود را روی انحنای قاشق فشار دهید. انگشت خود را روی مژه ها به لبه قاشق فشار دهید. سپس ریمل خود را برای سفت شدن و نگه داشتن فر روی مژه بمالید. در حالی که ریمل شما هنوز نیمه خیس است، مژه های خود را با دقت شانه کنید.

چگونه مژه ها را با دست های گرم فر کنیم

مواد لازم:

انگشتان تمیز و گرم

دستورالعمل:

انگشتان خود را با مالش چندین بار به جلو و عقب روی یکدیگر بکشید تا روی مژه ها گرم شود. اکنون چشمان خود را ببندید و به آرامی روی مژه ها فشار وارد کنید تا به سمت ابروی شما بالا بروند و برای چند ثانیه در همین حالت نگه دارید. می توانید این کار را تا زمانی که به فر دلخواه روی مژه ها برسید تکرار کنید. دو لایه ریمل بزنید تا به مژه های تان حجم و فر داده شود.

چگونه مژه ها را با یک مسواک گرم فر کنیم

مواد لازم

یک مسواک تمیز

ریمل

دستورالعمل:

با قرار دادن یک مسواک تمیز در یک لیوان آب گرم، شروع کنید. آب اضافی روی آن را تکان دهید و با فشار دادن براس  روی یک حوله تمیز آن را خشک کنید. با استفاده از مسواک گرم، مژه های خود را به آرامی مسواک بزنید و روی نوک آن نگه دارید تا فر شوند. اگر به فر دلخواه خود نرسیدید، مسواک را دوباره گرم کنید و این مرحله را دوباره تکرار کنید. حداقل دو لایه از ریمل را برای تکمیل و تنظیم فر استفاده کنید.

باید گفت

وقت آن است که مژه های خود را فر کنید. چه بخواهید این کار را با ریمل، قاشق، مسواک یا فقط با استفاده از دستان خود انجام دهید، همه روش هایی که در بالا ذکر کردیم به زحمت و تلاش نیاز دارند. این مراحل را دنبال کنید، تا با نکات ذکر شده مژه هایتان فر و پر حجم باشند. اما خوردن غذاهای سالم را فراموش نکنید، با خوردن غذاهای مغذی می توانید مژه های طبیعی و زیبایی داشته باشید.

لینک های مرتبط

۱۰ روش خانگی فوق العاده موثر برای داشتن مژه های زیبا و بلند 

درمان خانگی برای مژه های بلند و ابروهای پرپشت

۱۰ درمان خانگی برای تقویت و داشتن مژه‌های بلندتر

پرپشت شدن مژه ها در یک هفته: ۹ ترفند کاربردی که درمدت کوتاهی مژه ها را تقویت کنید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان