جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
2
(2)

این مطلب را به موضوعی اختصاص داده ایم که مطمئنا دانستن آن خیلی در زندگی کمک تان می کنند. رازهای پنهان مردان، چیزهایی که مردان هرگز در زندگی واقعی به زنان اعتراف نمی کنند یا حتی به آن ها نمی گویند. این موارد رازهایی در مورد مردان است که بسیاری از زنان دوست دارند بدانند. بنابراین اگر می خواهید از این رازها سر در بیاورید، با ما در این مطلب از سری مطالب سبک زندگی خبرنامه همراه باشید.

رازهای پنهان مردان

مردان تعریف و تمجید را دوست دارند … خیلی هم زیاد

“اگر از ظاهر مردی تعریف کنید، همیشه به یاد خواهد داشت. مثلا اگر از ریش یا ظاهر او تعریف و تمجید کنید حتی اگر سال ها هم بگذرد باز هم فراموش نمی کند.

رازهای پنهان مردان؛ روحیات عجیب مردان

مردان جعبه ای تو خالی دارند. به آن “جعبه هیچ” می گویند. بنابراین دفعه بعد که از مردی می ‌پرسید که به چه چیزی فکر می ‌کند و او با «هیچی» پاسخ می ‌دهد، به احتمال زیاد حقیقت را به شما می گوید.

یا کاری را انجام نمی دهند یا باید کامل انجام دهند

معمولا مردان کمتر به خرید می روند. آن ها یا کاری را انجام نمی دهند یا اگر انجام دادند باید کامل انجام دهند.

مردان هم غمگین می شوند

بسیاری از مردان اضطراب یا افسردگی دارند، اما اصلا نمی خواهند در مورد آن صحبت کنند. زیرا حس خوبی به اعتراف در مورد آن ندارند. مثلا زمانی که ناراحت هستند یا می خواهند موضوعی را پنهان بکنند ترجیح می دهند تنها باشند. این واکنش آن ها به این معناست که در چنین شرایطی نمی خواهند در کنار کسی باشند و مدتی نیاز به خلوت دارند.

مردان مادر خود را نسبت به پدر خود ترجیح می دهند

بهترست این موضوع را بر اساس داستانی بررسی کنیم. داستان: “پدرم در طول جنگ جهانی دوم در اقیانوس آرام خدمت می کرد. او که یک بچه اهل برانکس بود، در تمام عمرش هرگز از برانکس بیرون نرفته بود. سپس به گینه نو فرستاده شد. چند دهه بعد، در حالی که روی تخت بیمارستان دراز کشیده بود، به ما گفت: وقتی دوستان جوانش توسط مردان جوان دیگر سلاخی می ‌شدند، درست قبل از مرگ، همیشه برای مادرشان گریه می‌ کردند، نه برای پدران شان. او گفت: “آن ها فقط فرزند یک خانواده بودند، فقط فرزندهایی از چند خانواده که توسط فرزندهای تعدادی خانواده دیگر سلاخی می شدند”. و پدرم گفت سپس در آغوش من مردند. آخرین کلمات آن ها همیشه این بود: “مادر من کجاست؟ مادرم کجاست؟ مادرم کجاست؟».

مردان هیچ ترسی از بهداشت دستگاه تناسلی ندارند

مردان پس از دوش گرفتن، مشکلی برای خشک کردن آن ناحیه ندارند. بعضی اوقات آن ها صورت خود را با همان حوله ای خشک می کنند که بدن خود را خشک می کنند. بیشتر اوقات سعی می کنند ابتدا صورت را خشک کنند و سپس باقی بدن خود را. فقط امیدواریم از همان حوله دوباره برای خشک کردن صورت خود استفاده نکنند.

مردان علاقه ی خاصی به حل مشکلات دارند

وقتی کسی با گریه نزد مردی می رود اولین تمایل آن ها حل مشکل فرد شاکی است. اما متاسفانه همیشه قدرت حل مشکل را ندارند و این حالت منجر به ناراحتی شان می شوند. شاید در آن لحظه تنها راهکار تنفس عمیق باشد.

رازهای پنهان مردان؛ مردان به خوردن خود اهمیت نمی دهند

«اغلب اوقات، واقعا برای شان مهم نیست که کجا می ‌روند یا چه کاری انجام می دهند. مثلا موقع گرسنگی، مردان وقتی گرسنه هستند فقط غذا می‌ خواهند! برای شان نوعیت غذا مهم نیست. هر غذایی باشد می خورند.

مردان به این که شما چه برداشتی از خودتان دارید یا خود را چگونه ارزیابی می کنید، اهمیتی نمی دهند.

برای مردان مهم نیست که چه کسی در میان جامعه محبوب است. آن ها همیشه کار خودشان را می کنند.

مردان آن قدر که فکر می کنید، به ظاهر شما اهمیت نمی دهند

برای آن ها اهمیتی ندارد که ظاهر فرد رو به رویشان چگونه است. مثلا اصلاح یا آرایش مو، برای مردان مهم نیست که شما قبل یا بعد از کوتاه کردن موهای خودتان چگونه به نظر می رسید. خوب یا بد، موی فرفری یا صاف، آن ها هیچ نظری ندارند. فقط باید بگویم مردها منظم بودن را دوست دارند. اما این حرف را نباید فراموش کنید: شما بدون آرایش نیز زیبا هستید.

رازهای پنهان مردان؛ مردان در هر شرایطی رابطه جنسی می خواهند

رابطه جنسی برای آن ها از اصول اولیه زندگی است و همیشه روی این موضوع تاکید دارند. آن ها در هر فرصت و شرایطی رابطه جنسی خواهند داشت.

لینک های مرتبط

چرا مردان راهنمایی نمی خواهند؟

مردان عاشق یا کنترل گر؛ ۱۸ نشانه که یک مرد مراقبت شما است

روتین صبحگاهی مردان موفق؛ ۶ کاری که مردان باید هر روز صبح انجام دهند

چرا زنان زودتر از مردان پیر می شوند؟

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان