جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

همسر شما دوست دارد به او اهمیت بدهید. وقتی از بیرون می آیید پای درد و دلش بنشینید. از روزی که سپری کرده سوال بپرسید. تلاش کنید ساعت هایی که هر دو مشغول کار و روزمره گی ها بوده اید را فراموش کنید و لحظات خوبی کنار هم خلق کنید. این جا 4 سوال وجود دارد که باید از همسرتان بپرسید تا او را خوشحال کنید. سوالات مهم رابطه زناشویی که پرسیدن آن همسرتان را خوشحال می کند.

سوالات مهم رابطه زناشویی

در حال حاضر نگران چه چیزی هستی؟

حتما می توانید تشخیص دهید که همسرتان چه زمانی نگران است. مثلا شاید وقتی همسرتان نگران است، برخلاف همیشه، دوست دارد یک جا بی حرکت بنشیند. بنابراین وقتی سکوت او را ببینید، حتما می فهمید که او نگران موضوعی است. در این وضعیت بهتر است از او بپرسید نگران چه چیزی است! با این سوال به او می فهمانید که مواظب او هستید و همیشه به احساسات او توجه می کنید. آن وقت فقط گوش کنید، حتی اگر نگرانی های او غیرمنطقی باشد و شما آن ها را کاملا درک نکنید، به او و صحبت هایش گوش کنید. گاهی اوقات او از شما راه حل نمی خواهد، فقط می خواهد که بنشنید و به حرف هایش گوش کنید.

سه سال دیگه دوست داری کجا باشیم؟

در مشغله های روزمره، همسر شما احتمالا به تصویری بزرگ فکر می کند. مردها معمولا در لحظه‌ حال گرفتار می‌شوند، بنابراین پرسیدن این سوال از همسرتان به او یادآوری می کند که شما این رابطه را دوست دارید و می‌خواهید با هم به آرزوهای مشترک بین تان برسید. این سوال سبب ایجاد امنیت می شود زیرا او می داند که شما در گیر و دار مشغله های روزمره تان به آینده زندگی با او اهمیت می دهید.

سوالات مهم رابطه زناشویی؛ چگونه می توانم کمکت کنم؟

اگر زیاد نمی توانید به او کمک کنید، پرسیدن این سوال ممکن است سبب شود او فکر کند دوست دارید با او همکاری کنید. این به معنای درخواست لیست برای انجام کار نیست، فقط یادآوری کنید. اگر به شما لیستی بدهد که انجامش دهید، باید آن را تمام و کمال انجام دهید. این سوال به او نشان می دهد که دوستش دارید و از او قدردانی می کنید. همکاری رابطه شما را تقویت می‌کند. مثلا ظرف ‌ها را بشورید یا ساعتی را فقط و فقط برای صحبت کردن اختصاص دهید. کنار هم بنشینید و از کنار هم بودن لذت ببرید.

چه کارهایی سبب خندیدنت می شود؟

این سوال بیشتر از روی هدف است. برای ایجاد ارتباطات قوی‌تر، لازم نیست هر سوالی عمیق و با جزئیات باشد. هنگامی که در حال یک گفتگوی ساده هستید، این سوال می تواند شما بخنداند. همچنین ممکن است به عنوان بینش و درکی باشد که شما می خواهید از همسر خود پیدا کنید. سوال در مورد چیزهایی که او در مورد شما دوست دارد به شما کمک می کند، بیشتر با هم آشنا شوید و رابطه عمیق تری ایجاد کنید.

مطالب مرتبط:

۷ راز علمی برای داشتن زندگی شاد

۱۳ کاری که هرگز نباید در رختخواب انجام دهید

نشانه های دختر عاشق؛ ۲۲ نشانه که یک دختر دیوانه وار شما را می‌ خواهد

۱۱ نشانه که یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد

تنفر زنان از مردان؛ از مقایسه با مادرشوهر تا وسواس های عجیب

نظریه عشق مثلث استرنبرگ چیست و شما در روابط عاطفی تان کجای این مثلث قرار دارید؟

۶ باید و نباید موثر برای زنان متاهل ناراضی

۹ اشتباه زوج ها در مورد پول که باعث خراب شدن زندگی مشترک شان می‌شود

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان