جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

شخصیت شناسی با اثر هنری 900 ساله! ابتدا چه چیزی را می بینید؟

شخصیت شناسی با اثر هنری
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

شخصیت شناسی با اثر هنری؛ قدیمی ترین توهم نوری در جهان است. بر اساس آنچه در ابتدا در این اثر هنری می بینید، چیزهای زیادی در مورد جنبه های شخصیتی شما آشکار می کند.

توهمات نوری تصاویری است عمیقا جذاب، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد. این تصاویر می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشد.

شخصیت شناسی با اثر هنری

توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در بخشی از حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی و دقت. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه ی متفاوت درک و برداشت می کند.

این تصویر نمونه ای کلاسیک از توهمات نوری می باشد. در واقع یکی از قدیمی ترین توهمات نوری در جهان که در معبد Airavatesvara  تامیل نادو حک شده است. گفته می شود این اثر هنری شگفت انگیز به سبک معماری چولا ساخته شده و حدود 900 سال قدمت دارد.

مطلب مرتبط: تست تصویری:آنچه در تصویر می بینید، نشان می دهد که چقدر مغزتان جوان است؟

مطلب مرتبط: آزمون دقت؛ آیا می توانید مبایل روی فرش را پیدا کنید؟

به هر حال، کارشناسان ادعا کرده اند آنچه ابتدا در این تصویر می بینید می تواند جنبه های از شخصیت شما را آشکار سازد.

به تصویر زیر نگاه کنید

شخصیت شناسی با اثر هنری

در تصویر بالا، یک گاو نر و یک فیل را می توان مشاهده کرد. وقتی بدن و پاهای حیوان سمت چپ برداشته می‌شود، موجودی که در سمت راست دیده می شود، شبیه فیل می گردد. اما اگر بدن و پاهای فیل برداشته شود، گاو نر باقی می ماند.

یک گاو نر

مطلب مرتبط: تست مغز : آیا توانستید تصویر چهار زن را در این عکس پیدا کنید؟

مطلب مرتبط: تست شخصیت: در تصویر چند اسب می بینید؟

کارشناسان می گویند: اگر ابتدا یک گاو نر را دیدید، قوی اما لجباز هستید. شما می دانید که چگونه در مواقعی که ممکن است غیرممکن به نظر برسد، قوی و مثبت باشید.

شخصیت شناسی با اثر هنری؛ یک فیل

«اگر ابتدا متوجه یک فیل شدید، یعنی شما نسبت به دوستان و خانواده خود وفادار هستید و به آن ها احترام می گذارید. شما متفکر و با ملاحظه هستید و با مردم با مهربانی و احترام رفتار می کنید.»

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان