جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
12 بازدید

معمای تصویری: آیا می توانید قایق متفاوت را در طول 11 ثانیه پیدا کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
پازل
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

در این پازل سرگرم کننده، سعی کنید تفاوت را در میان قایق های موجود در تصویر در 11 ثانیه پیدا کنید. اما حل این آزمون به دقت و تمرکز بالایی نیاز دارد.

این پازل برای کسانی است که از بازی های سرگرم کننده و پازل ها لذت می برند. پازل ها بازی های جالب و خلاقانه ای هستند. زیرا برای حل آنها باید تفکر و خلاقیت به خرج دهید. پیشنهاد می کنیم حین حل این پازل ها، مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب معمولی خود تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید. به هرحال، آیا آماده اید؟

بیایید شروع کنیم!

پازل دقت

پازل دقت

در تصویر بالا 6 ردیف و 10 ستون از قایق ها وجود دارد. اما یکی از آن ها متفاوت از بقیه است. تنها فردی با دقت و تمرکز بالا می تواند قایق متفاوت را در طول 11 ثانیه پیدا کند.

به هر حال، زمان شما به پایان رسیده است. آیا توانستید قایق متفاوت را در زمان مشخص شده پیدا کنید؟

نه؟

نگران نباشید. به این نکته توجه کنید: به بادبان قایق ها دقت کنید.

اکنون دوباره به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

.

گمان می کنیم اکنون موفق شدید.

پاسخ آزمون

آزمون بینایی

قایق متفاوت در ردیف 4 و ستون 9 قرار دارد. همه کشتی های دیگر بادبان های مشابه با نوارهای در سمت راست خود دارند. در تصویر زیر آن را مشخص کرده ایم.

برخی از پازل ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند. این معمای پیچیده، اما ساده بود. زیرا برای حل آن فقط باید کمی دقت و تمرکز به خرج دهیم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان