جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

شاید یک نفر جذاب به دنیا می آید اما گاهی عواملی دیگر نیز وجود دارد که به جذابیت فوق العاده افراد می افزاید. به دنبال روش های جذاب تر شدن باشید.

اگر زن هستید بیشتر لبخند بزنید

بسیاری از علم جذب، ریشه در زیست شناسی دارد. ما فکر می کنیم چه کسی می تواند همسر خوبی باشد. بنابراین، هر کدام به دنبال جذاب تر شدن هستیم. به دنبال چیزی است که جنس مخالف به دنبال آن است. نتیجه مطالعه‌ای در دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان داده که لبخند زدن در زنان جذاب‌تر از سایر عبارات است. اما همین امر در مورد مردان صدق نمی کند. “مردم معمولا بیان شادی و احساسات را با زنانگی مرتبط می دانند. این ناسازگاری هنجاری جنسیتی می‌تواند عامل جذابیت نسبی در مردان باشد.

” لبخند زدن سبب می شود خانم ها دوستانه و “پذیرای جنس مخالف” به نظر برسند (به عبارت دیگر علاقه بیشتری به داشتن رابطه جنسی دارند). “مردان طوری آفریده شده‌اند که به دنبال زنانی باشند که از پیشرفت ‌های آن ها استقبال می کنند. برای همین باید همیشه لبخند بزنید، نه تنها برای جذب جنس مخالف، بلکه نشان می دهد شما در بیان احساسات خود شجاع هستید.

جذاب تر شدن؛ روش های جذاب تر شدن؛ قرمز بپوشید

جذاب تر شدن چه ارتباطی با رنگ قرمز دارد؟ پس به تجربه هایی که تا کنون داشتید فکر کنید، قرمز شما را به وجد می آورد، گل رز به اتاق تان رنگی تازه می بخشد، قرمز در رابطه گرما ایجاد می کند. این رنگ به داشتن رابطه جنسی بهتر نیز تاثیر می گذارد. به همین دلیل، علم نشان داده است که پوشیدن قرمز یکی از روش های جذاب ‌تر به نظر رسیدن است. این که قرمز به جذابیت بیشتر کمک می کند، تا حدی با درک مردان نسبت داده می شود. زیرا مردان به زنانی که لباس قرمز می پوشند، بیشتر جذب می شوند.

در همه فرهنگ ها رنگ قرمز به جذاب تر دیده شدن به چشم مرد ها کمک می کند. بنابراین مهم نیست کجا زندگی می کنید، اگر به دنبال عشق هستید، قرمز باید رنگ مورد علاقه شما باشد. حتی ممکن است ناخودآگاه از رنگ قرمز بیشتر استفاده کنید. زنان زمانی که از نظر بیولوژیکی پذیرای رابطه جنسی بیشتری هستند، مانند زمان تخمک گذاری، بیشتر تمایل به پوشیدن رنگ های قرمز و صورتی دارند.

برای بدست آوردن، سخت بازی نکنید

زنان ممکن است فکر کنند که زمانی جذابیت بیشتری دارند که به دنبال جستجو درک احساس شریک زندگی خود هستند. هرچند برخی تحقیقات از این نظر حمایت می کنند. اما یک مطالعه جدیدتر در آلمان نشان می دهد که اگر مردم بتوانند به راحتی احساساتی یکدیگر را درک کنند، به احتمال زیاد دیگران نیز برایشان جذاب است. دلیل این امر مغز شما است: بله دو نفر باید احساسات یکدیگر را درک کنند و به راحتی از آن حرف بزنند.

برای زنان با صدای بلندتر و برای مردان با صدای پایین تر صحبت کنید

خانم ها، فکر می کنید صدای پایین جذاب به نظر می رسد؟ شاید نیاز باشد دوباره فکر کنید. تحقیقات انجام شده در بریتانیا نشان داده است که صدای بلندتر در زنان برای مردان جذاب‌تر است و برعکس، صدای پایین‌تر در مردان برای زنان جذاب‌تر است. اما این طور نیست. شما با زنان باید با صدای بلند و مناسب صحبت کنید اما با مردان از حالت عادی کمی در سطح پایین تر صحبت کنید.

جذاب تر شدن؛ مهربان باشید

وقتی صحبت از جذابیت می شود، قطعا همه چیز به ظاهر ربط ندارد. افراد مهربان اغلب جذاب تر به نظر می رسند. افرادی که از نظر جسمی جذاب هستند، دارای ویژگی ‌های شخصیتی مطلوب اجتماعی مانند مهربانی نیز هستند. جالب است که تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که این کلیشه ممکن است در جهت مخالف نیز عمل کند – ویژگی ‌های شخصیتی مطلوب اجتماعی نیز ممکن است بر رتبه‌ بندی جذابیت فیزیکی تاثیر بگذارد. در مطالعه در چین از سه گروه از مردم خواسته شد تا به تصاویر چهره ها نگاه کنند و جذابیت آن ها را ارزیابی کنند. گروهی که اطلاعات شخصیتی مثبت از این چهره ها داشتند، نسبت به کسانی که تجربه منفی یا هیچ شناختی از آن ها نداشتند، چهره ها را جذاب تر ارزیابی کردند. شواهد فزاینده نشان می دهد که کلیشه “آن چه خوب است زیباست” نیز ممکن است درست باشد.

پس برای جذاب تر شدن به این نکات دقت کنید.

مطالب مرتبط:

۷ راز علمی برای داشتن زندگی شاد

۱۳ کاری که هرگز نباید در رختخواب انجام دهید

نشانه های دختر عاشق؛ ۲۲ نشانه که یک دختر دیوانه وار شما را می‌ خواهد

۱۱ نشانه که یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد

تنفر زنان از مردان؛ از مقایسه با مادرشوهر تا وسواس های عجیب

نظریه عشق مثلث استرنبرگ چیست و شما در روابط عاطفی تان کجای این مثلث قرار دارید؟

۶ باید و نباید موثر برای زنان متاهل ناراضی

۹ اشتباه زوج ها در مورد پول که باعث خراب شدن زندگی مشترک شان می‌شود

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان