جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

آزمون ذهن: آیا می توانید روباه را در طول 29 ثانیه پیدا کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون ذهن روباه پنهان
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

به یک تست دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این تست یا آزمون ذهن روباه پنهان، جایی در تصویر روباهی قرار دارد. کاربران فقط 29 ثانیه زمان دارند تا روباه پنهان شده را پیدا کنند.

این تست که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، طوفانی به پا کرده و شکل یک چالش جهانی را به خود گرفته است. ناگفته نماند این تست از آنچه که فکر می کنید بسیار سخت تر است. زیرا شما باید خارج از چارچوب معمولی ذهن خود عمل کنید.

بیایید شروع کنیم!

آزمون ذهن روباه پنهان تصویر

آزمون ذهن

چه میبینید؟

تصویر یک جنگل مه آلود با درختان بلند را می نماید. اما سعی کنید روباه پنهان شده در تصویر را پیدا کنید.

.

.

.

.

گمان می کنیم تا هنوز موفق نشدید. شاید تعجب کنید که روباه در کجایی تصویر قرار دارد یا بگوید اصلا روباهی وجود ندارد!

برای کسانی که تا هنوز روباه را پیدا نتوانستند، پیشنهاد می کنیم به نکات زیر توجه کنند:

نکات:

این تست واقعا دشوار است. همانگونه که گفتیم، باید خارج از چارچوب معمولی ذهن خود عمل کنید. زیرا روباه در جایی پنهان شده است که هرگز تصور اش را نمی کنید.

سعی کنید با دقت به سمت راست تصویر نگاه کنید.

آزمون ذهن

روباه پنهان در تصویر یک حیوان نیست. بلکه شکل یک روباه است.

روباه در میان شاخه های سمت راست تصویر قرار دارد. در تصویر زیر آن را مشخص کرده ایم.

در نهایت، آنانی که موفق شدند روباه را در 29 ثانیه یا کمتر بیابند، از بینایی و ضریب هوشی بالایی برخوردارند. یک نابغه به تمام معنا!

روباه پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان