سخت ترین آزمون ذهن: 4 انتخاب سخت؛ اول چه کسی را نجات می دهید؟

توسطسهراب شهریار

شهریور ۳, ۱۴۰۱ به روز رسانی : شهریور ۳, ۱۴۰۱ , ,
سخت ترین آزمون ذهن

سخت ترین آزمون ذهن: اول چه کسی را نجات می دهید؟ وقتی آن است که با مجموعه ای سرگرم کننده از معماها، متفاوت فکر کنید. زیرا قرار است تصامیم سختی را بگیرید. این تست به شما کمک می کند تا تفکر خلاقانه و سرعت تصمیم گیری هوشمندانه خود را بهبود بخشید.

این معماها نه تنها برای بهبود مهارت ها و توانایی های منطقی شما عالی هستند، بلکه برخی از آن ها می توانند چیزهای جذابی در مورد شخصیت شما بگویند.

اگرچه حل این معماها ممکن است شبیه کاری باشد که در دوران کودکی انجام داده اید، اما به گفته روانشناسان حل کردن آن ها به بهبود مغز و افزایش حافظه کمک می کند.

دیدگاه های شخصی و نحوه نگاه ما به یک مسئله، چیزی است که ما را از دیگران متمایز می سازد. در تست امروز، 4 معمای جالب وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا قدرت ذهنی خود را بهبود بخشید و حتی ویژگی های پنهان خود را آشکار کنید.

بیایید شروع کنیم.

سخت ترین آزمون ذهن؛ اول چه کسی را نجات می دهید؟ – کودک، سگ یا 10 میلیون دلار؟

سخت ترین تست

اغلب ما انسان ها در زمان استرس و وحشت کارهای احمقانه انجام می دهیم. شما چطور، آیا تا هنوز دقت کرده اید؟

در این سناریو، تنها یک صندلی در قایق شما وجود دارد و شما فقط می توانید یکی از آنها را نجات دهید. بنابراین اول چه را نجات می دهید، کودک، سگ یا پول؟

پاسخ

اگر دقت کنیم، یک پسر بچه که نمی تواند شنا کند. بنابراین ابتدا باید کودک را نجات دهید. زیرا در شرایط بقا، زندگی یک انسان بیشتر از مسایل مادی و سایر جانداران مهم است.

ناگفته نماند، سگ ها می توانند شنا کنند.

کودک، پیرزن یا خانم زیبا –  اول چه کسی را نجات می دهید؟

آزمون

با دقت و تمرکز به اطراف نگاه کنید و بعد سریع تصمیم بگیرید.

پاسخ

در این سناریو سه نفر در حال غرق شدن هستند، یک کودک، یک پیرزن و یک خانم زیبا. اما قایق شما فقط برای یک نفر جا دارد. خوب، تصمیم شما چیست؟

پاسخ منطقی این است که ابتدا پیرزن را نجات دهید. از آن جایی که او پیر است، نمی تواند زیاد در آب دوام بیاورد. بعد از نجات پیرزن با طناب که می بینید به دو شخص دیگر نیز کمک کنید. شما می توانید توسط طناب آن ها را به سمت ساحل بیاورید.

اول چه کسی را نجات می دهید؟ – پدر یا خواهر؟

سخت ترین تست آزمون

در این سناریو تصور کنید: در طنابی خواهر شما آویزان است که یک کوسه در پایین آن قرار دارد. در طناب دوم، پدر شما بالای شعله های آتش آویزان است.

چه کسی را اول نجات خواهید داد؟

پاسخ

پاسخ صحیح این است که ابتدا باید پدر خود را نجات دهید. زیرا با کمک او می توانید خواهر خود را نیز نجات دهید.

سخت ترین آزمون ذهن؛ اول چه کسی را نجات می دهید؟

در این سناریو یک ماشین تصادف کرده و از شیب به داخل گودال سقوط کرده است. راننده ماشین بیهوش شده و به همراه او دو نفر دیگر، یک دختر بچه و یک زن زیبا هستند.

در این سناریو سه گزینه وجود دارد. مرد؟ کودک؟ یا زن زیبا؟ همه چیز به شما بستگی دارد! حالا از بین این سه نفر اول چه کسی را نجات می دهید؟

پاسخ

اولین قانون در هر موقعیت اضطراری کمک به فرد آسیب دیده یا نیازمند درمان پزشکی است. بنابراین باید به راننده کمک کنید. بر فراز تپه رفته و به آمبولانس در انتقال و نجات مرد کمک کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *