آیا می‌توانید چهره پنهان را پیدا کنید؟

تست تصویری چهره پنهان

در این توهم نوری ساخته شده در دهه 1880 میلادی، سعی کنید در تست تصویری چهره پنهان شده یک مرد را پیدا کنید. اما فقط افراد نابغه می توانند آن را در طول 11 ثانیه پیدا کنند. شما چطور، آیا فکر می کنید یک نابغه هستید؟ بیایید ببینیم!

توهم نوری تصاویری است عمیقا جذاب اما تغییر شکل دهنده که ذهن انسان را فریب می دهند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد. این تصاویر می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشد.

تست تصویری چهره پنهان

توهمات نوری انواع زیادی دارند. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی… . برخی از آن ها، در بخشی از حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی و دقت. زیرا مغز ما انسان ها از زاویه های مختلف، تصاویر را به گونه ای متفاوت درک و برداشت می کند.

به هر حال، بیایید شروع کنیم!

به تست تصویری نگاه کنید و در 11 ثانیه آن را پیدا کنید!

 

تصویر بالا زنی را نشان می دهد که در ظاهر در حال قدم زدن در جنگل است. اما جایی در تصویر چهره مرد جوانی وجود دارد.

آیا موفق شدید چهره مرد را در 11 ثانیه پیدا کنید؟ اگر بله، به شما تبریک می گویم. واقعا یک نابغه هستید و از بینایی عالی برخوردار هستید.

اما اگر تا هنوز موفق نشدید، نگران نباشید. ما به شما کمک می کنیم.

ممکن است پیدا کردن چهره زن خیلی مشکل به نظر برسد. اما اگر تصویر را به سمت چپ کج کنید، پیدا کردن مرد راحت تر می شود. او در زیر بازوی راست زن پنهان شده است. در تصویر زیر آن را مشخص کرده ایم.

این توهم بسیار سرگرم کننده بود. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل ها و آزمون های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست تصویری چهره پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *