جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
16 بازدید

تست چهره های پنهان: چند چهره را می توانید در این تصویر ببینید؟

تست چهره های پنهان
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

تست چهره های پنهان: این تصویر که توسط هنرمند مکزیکی، اکتاویو اوکامپو خلق شده است، 9 چهره وجود دارد. اما فقط افرادی با بینایی عالی می توانند تمامی 9 چهره را در در طول چند ثانیه پیدا کنند. شما چطور، آیا از بینایی عالی برخوردارید؟

توهمات نوری تصاویر گیج کننده ای هستند. آن ها ذهن ما انسان ها را به طرز خارق العاده ای فریب می دهند. این تصاویر آن قدر گیج کننده هستند که هر بار به آن ها نگاه کنید توجه شما به چیزی جدید و کاملا متفاوت جلب می شود.

تست امروز نیز که خود یک توهم نوری است، مهارت های بینایی شما را به چالش می کشد. به تصویر نگاهی سریع بیندازید و آن را به مدت 2-5 ثانیه مشاهده کنید. بعد تعداد چهره های را که دیدید، بشمارید.

تست چهره های پنهان – اکنون به تصویر زیر نگاه کنید

این اثر هنرمند مکزیکی، از جمله مشهورترین توهمات نوری هست. به هر حال، گمان می کنیم اغلب شما تعجب می کنید که چگونه 9 چهره در این تصویر قرار دارد!؟ اجازه دهید به شما نشان دهیم.

به هر حال، چند چهره را دیدید؟

با توجه به تعداد چهره هایی که می بینید، می توانید از میزان مهارت های بینایی خود مطلع شوید.

  • اگر 6 چهره را دیدید: مهارت های بینایی معمولی دارید.
  • اگر در تصویر 7 چهره را دیدید، از مهارت های بینایی خوب برخوردارید.
  • اما اگر 8 چهره را در تصویر دیدید، بینایی عالی دارید و باید به خود افتخار کنید.
  • و اگر موفق شدید تمام 9 چهره را در طول چند ثانیه ببینید، از بینایی استثنایی برخوردار هستید. جدا از این، شما یک شخص خیلی خلاق هستید.

تصویر زیر را مشاهده کنید. آنها را برجسته کرده ایم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان