جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

امروزه  با توجه به تولیدات گسترده انواع محصولات در تمامی حوزه های تولیدی، نیاز به بسته بندی بیش از پیش احساس میشود. بنابراین، هرچه تقاضا بیشتر باشد، شاهد افزایش تولیدات بسته بندی نیز خواهیم بود.

برای آن که  بتوان ارسال محصولات و عرضه آنان را به بازار درست انجام داد، نیازمند داشتن یک ابزار مناسب هستیم. این وسیله چیزی نیست جزبسته بندی!

یک بسته بندی مناسب نیازمند رعایت کردن یکسری از عوامل است که در ادامه به آنان اشاره خواهیم کرد. خوشبختانه، در حال حاضر بسته بندی های متعددی با توجه به نوع کالا، نیاز بازار و سلیقه مشتری توسط کارخانجات تولیدی بسته بندی در حال تولید شدن است.

یکی از این  مدل های کارتن، جعبه کیبوردی میباشند. این بسته بندی ها از پر طرفدار ترین نوع بسته بندی برای انواع کالا می باشند.

شکل ظاهری این جعبه ها بسیار شکیل بوده و حتی با یک لیبل ساده میتوان ظاهری زیبا و لاکچری ساخت و کالا را درون آن عرضه کرد یا در سفارش های آنلاین دست مشتری رساند.

با جعبه کیبوردی بیشتر آشنا شوید!

 

جعبه های کیبوردی

یکی دیگر از نام هایی که کارتن کیبوردی دارد جعبه لپ تاپی یا جعبه کتابی است. علت این نامگذاری به دلیل آن است که کارتن های کیبوردی مثل لپ تاپ برای بسته شدن تا می شوند و با دو زبانه ای که در اطراف لبه های خود دارند، داخل کارتن قفل و یا اصطلاحا چفت شده و در این حالت درب کارتن به راحتی بسته میشود.

اگر بخواهیم به زبان ساده تری این کارتن ها را بیان کنیم تقریبا چیزی شبیه جعبه های کلاسیک پیتزایی هم میتوان تشبیه کرد که از یک طرف درب آن به بدنه چسبیده باشد.

تسهیل در باز و بسته کردن درب این جعبه ها باعث شده است که آنلاین شاپ های بسیاری از آن برای ارسال مرسولات خود استفاده کنند چرا که هم آسان باز و بسته میشود و هم شکل ظاهری جذاب تری نسبت به کارتن پستی های ساده چهار درب دارد.

مرتبط بخوانید: خرید آنلاین جعبه و کارتن کیبوردی آماده چاپ دار و بدون چاپ

به دلیل داشتن عمق کم (ارتفاع) از آنها برای ارسال انواع کتاب، لوازم جانبی، لباس و پوشاک، زیورآلات و اکسسوری ها و سایر محصولات استفاده میکنند.

ویژگی و مزایای جعبه کیبوردی که شاید به آن ها دقت نکرده باشید!

اکنون که با مدل جعبه های کیبوردی آشنا شدید، بهتر است برویم سراغ آن که تمایل افراد به کارتن کیبوردی به چه علت است؟ و این کارتن های پستی دارای چه ویژگی های مثبتی می باشند؟

  1. ارسال مطمئن

یکی از ویژگی هایی که میتوان به آن اشاره کرد اطمینان در ارسال است. از آن جایی که درب این نوع جعبه ها به داخل قفل میشود، میتوانند برای فروشگاه های اینترنتی مناسب باشند. نکته حائز اهمیتی که توجه کردن به آن خالی از لطف نیست، آن است که همانند کارتن های چهار درب برای پلمپ کردن جعبه دیگر نیازی به چسب پهن نمیباشد.

  1. مقاومت بالا

هر دو نوع کارتن فلکسویی یا لمینتی کیبوردی مقاومت بالایی دارند و میتواند برای تمامی محصولات استفاده شوند. زمانی که این جعبه ها را خریدای میکنید دیگر نیازی نیست نگران آن باشید که محصولتان سالم به دست مشتری می رسد یا خیر. البته این نیازمند آن است که در تولید آن حتما از متریال درجه یک استفاده شده باشد.

  1. امکان چاپ سفارشی

داشتن چاپ سفارشی میتواند این نوع کارتن ها را به گونه ای از نوع ساده(چاپ عمومی) و بدون چاپ آن متمایز کند. مشتریانی که صاحب برندی خاص می باشند، برای عرضه کالاهایشان به بازار در صورت داشتن آنلاین شاپ می توانند از چاپ اختصاصی و با قرار دادن لوگو روی این جعبه ها کسب و کار خود را به گونه ای تبلیغ کنند.

  1. ظاهری شکیل

از دیگر ویژگی هایی که میتوان به آن اشاره کرد، داشتن ظاهری شکیل و زیبا می باشد. این کارتن ها را میتوان برای بسته بندی کالاهای گران قیمت مثل طلا یا ساعت های برند نیز استفاده کرد. این نوع کارتن ها  از برش دایکاتی بهره میبرند که با داشتن ظاهر لبه های برش خورده نرم و مرتبی، مخاطب پسند تر می باشند.

در حال حاضر، چه نوع جعبه های کیبوردی تولید می شوند؟

جعبه های کیبوردی در انواع فلکسویی، لمینتی، دایکاتی، پنج لایه، سه لایه و سینگل فیس تولید میشوند. انتخاب و ساخت جعبه کیبوردی با توجه به نوع کالا و سلیقه مشتری انجام می گیرد. مثلا: برای وسایل و لوازم سنگین تر از کارتن کیبوردی سه لایه یا پنج لایه استفاده میکنند یا برای لوازم لوکس تر میتوان از جعبه کیبوردی سفید بهره گرفت.

برای محصولات  نسبتا سبکتر از سینگل فیس استفاده میشود و هم چنین جعبه کیبوردی کرافت حس نوستالژیکی را به مشتریان القا میکند که طرفداران بسیاری نیز دارد.

هنگام خرید کارتن کیبوردی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

زمانی که قصد خرید جعبه کیبوردی را برای محصولات خود دارید باید به یکسری از فاکتورها برای انتخاب درست توجه کنید. مثلا زمانی که قرار است کتاب های قطور و سنگین تری را درون کارتن بسته بندی کنید، پیشنهاد میشود از کارتن کیبوردی 3 لایه یا 5 لایه استفاده کنید تا خیالتان از صحت و سلامت محصولات راحت باشد.

هم چنین اگر دارای فروشگاه های اینترنتی یا آنلاین شاپ هستید بهتر است از جعبه های پستی کیبوردی استفاده کنید که روی آن محل فرستنده و گیرنده چاپ شده باشد.

و در آخر، دقت کنید کارتن کیبوردی خریداری شده سایزی مناسب محصولتان داشته باشد تا با لق زدن به دلیل کوچکی کالا یا فشار وارده به دلیل بزرگی آن بر کارتن، کالا را در معرض آسیب قرار ندهد.

کارتن و جعبه های کیبوردی مناسب و ارزان را از کجا تهیه کنیم؟

جعبه های کیبوردی

خوشبختانه، کارتن سازی و جعبه سازی های بسیاری در سراسر کشور در حال تولید بسته بندی های کارتنی و جعبه های مقوایی می باشند. در این خصوص میتوان به شرکت هایی همچون کارتن سازی آوین پک، زرین کارتن، گروه تولیدی کارتن ساز، شرکت کارتن پک و غیره اشاره کرده. برای دسترسی به این شرکت ها میتوانید آنها را در گوگل جستجو کنید.

این شرکتها هر کدام قوانین خاصی دارند که اینجا میخوهیم به یکی از آنها بپردازیم، چاپ و بسته بندی آوین پک نیز یکی از کارخانجات چاپ و بسته بندی است که در استان های تهران و کرج در حال فعالیت میباشد. این شرکت با در نظر گرفتن یک نگاه ساختاری و هم چنین داشتن تجربه خوب مشتریان، با بهترین متریال در کنار ماشین آلات و دستگاه های مدرن به روز، مناسب ترین پک ها را برای شما عزیزان تولید و ارائه می دهد.

اگر تمایل به خرید حضوری دارید، میتوانید قبل از ثبت سفارش، نگاهی به اتاق نمونه کارها مجموعه داشته باشید تا انتخاب بهتری در جعبه و کارتن بسته بندی کالای خود را تجربه کنید. در غیر این صورت، به صورت آنلاین پس از بررسی قیمت ها، میتوانید در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید و ساخت جعبه های کیبوردی، جنس و متریال، چاپ اختصاصی و غیره می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان