جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

7 نوع مختلف براش که برای طراحی ناخن در خانه ضروری است

براش های طراحی ناخن
خواندن 4 دقیقه
4
(1)

طراحی ناخن اکنون بر صنعت زیبایی حاکم است. با وجود براش های طراحی ناخن می توانید ناخن های خود را در خانه نیز طراحی کنید. در طراحی ناخن کیفیت برش ها مهم است. بنابراین، اگر می ‌خواهید راجع به این براش ها بیشتر بدانید با ما در این مطلب همراه باشید.

براش های طراحی ناخن

باید گفت براش های طراحی ناخن در 15 قطعه مختلف وجود دارد و هر مجموعه آن به 7 قسمت تقسیم می شود. هر کدام از این برس ها برای یک طرح استفاده می شود، ضمنا می توانید این برس ها را به صورت جداگانه نیز خریداری کنید. انواع این برس ها عبارتند از:

براش سه بعدی

برس سه بعدی یا برس اکریلیک، همه کاره ترین و رایج ترین براش طراحی ناخن است. برای ایجاد طرح های پیچیده از آن استفاده می شود. همچنین در ایجاد الگوهای مختلف نیز کمک می کند. این برس ها همچنین به ساختن ناخن های سه بعدی با استفاده از پودر اکریلیک و مونومر کمک می کنند.

برس استریپر یا لاینر

این برس ناخن به ایجاد خطوط راه راه (خطوط بلند)، الگوهای خط کشی و هنرهای چهارخانه (چک) کمک می کند. همچنین در ساختن الگوهای حیوانی مانند نقش گورخر یا ببر نیز کاربرد دارند. با این برس ها می توانید به راحتی خطوط مستقیم بکشید.

براش تخت یا ژل

به این برس، برس سایه زن نیز می گویند. زیرا این برس ها به ایجاد ضربه های طولانی مایع روی ناخن ها کمک می کنند. از طرفی برای ایجاد الگوهای یک ضربه ای، ترکیب و سایه زدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. آن ها همچنین برای ژل زدن مفید هستند.

براش زاویه دار

اساسا از این برس برای طرح گل های طراحی ناخن یک ضربه ای روی ناخن استفاده می شود. زیرا موی زاویه دار آن می تواند همزمان حامل دو رنگ باشد.

براش فن

برس فن که به عنوان برس حرارتی نیز شناخته می شود، دارای عملکردهای زیادی است. به سایه زدن، ایجاد چرخش و پاشیدن زرق و برق کمک می کند. با این برس می توانید افکت های استروک زیبایی ایجاد کنید. همچنین برای از بین بردن پودر اضافی و به عنوان براق کننده نیز استفاده می شود.

براش یا برس جزئیات

همان‌ طور که از نام آن پیداست این برس برای افزودن جزئیات به طراحی ناخن شما استفاده می شود و جلوه بسیار زیبایی به ناخن ها می دهد. با این قلم مو می توانید شاهکارهای زیادی خلق کنید. این یک برس ضروری است که باید در میان ابزارهای طراحی ناخن شما موجود باشد.

برس یا قلم داتینگ

مجموعه 15 تکه برس یا براش ناخن شما، باید از یک ابزار نقطه زن نیز تشکیل شده باشد. دارای نوک بسیار کوچکی است که به ایجاد بسیاری از اثرات نقطه چین روی ناخن کمک می کند. برای نقاط بزرگتر، می توانید از ابزارهای بزرگتر دیگری که در بازار موجود است استفاده کنید.

یک مجموعه خوب از براش های طراحی ناخن، به شما برای طراحی ناخن بسیار کمک می کند. که در این صورت به ظاهر دلخواه ناخن تان دست می یابید. براش گرد، برس نواری، براش صاف، برس زاویه‌ دار، براش فن، برس جزئیات و برس نقطه ‌ای از انواع برس طراحی ناخن ها هستند که می ‌توانید از هر کدام برای یک طرح استفاده کنید. هر قلم مو کاربرد خاصی مانند سایه زدن، پاشیدن زرق و برق، ترکیب و ایجاد طرح های پیچیده دارد. علاوه بر این، تعدادی از این برس ها نیز به ایجاد طرح های سه بعدی کمک می کنند. در حالی که استفاده از این برس ها در ابتدا می تواند سخت باشد، اما با تمرین مداوم به آن عادت خواهید کرد.

لینک های مرتبط

لکه های سفید روی ناخن چیست و چگونه آن ها را درمان کنیم؟

آموزش طراحی لاک ناخن با طرح مرمری که هر دختری عاشقش می‌شود

طراحی ناخن با رنگ مشکی: نکات کلیدی برای طراحی ناخن شیک در سال نو

چگونه از شر پوسته شدن ناخن ها خلاص شویم + راهنمای گام به گام

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان