جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

وزغ های مستتر: خوانندگان عزیز به یک آزمون دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این آزمون 3 وزغ جایی در تصویر قرار دارند. شما باید در 7 ثانیه آن ها را تشخیص دهید. اما کارشناسان ادعا می کنند که فقط افرادی با بینایی عالی و ضریب هوشی بالا می توانند هر 3 وزغ را در 7 ثانیه پیدا کنند. شما چطور آیا از بینایی و ضریب هوشی عالی برخوردارید؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید چرا هنگامی که به برخی از تصاویر نگاه می کنید گیج کننده و فریب دهنده هستند؟ به این نوع تصاویر توهمات نوری می گویند. آن ها چشم و ذهن ما را فریب می دهند. دو نفر هنگام نگاه کردن به یک تصویر می توانند دو چیز متفاوت را مشاهده کنند که کاملا بر اساس درک آن ها است.

بیشتر بخوانید: تست دقت: چه می بینید زرافه یا پرنده؟

به هر حال، آیا برای انجام آزمون آماده هستید؟

پس، بیایید شروع کنیم.

وزغ های مستتر

به تصویر زیر نگاه کنید

این تصویر که در کف جنگلی پاناما گرفته شده است برگ های را به صورت پراکنده می نماید. اما در میان این برگ ها 3 وزغ مستتر شده است.

این وزغ ها بومی جنگل های بارانی استوایی هستند. در جنگل ها بقا از اهمیت بالایی برخوردار است. اینجاست که هنر استتار برای فریب دادن یک شکارچی ضروری می شود.

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید وزغ ها را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

بیشتر بخوانید: تست دقت؛ آیا می توانید ۹ چهره را در ۲۰ ثانیه تشخیص دهند؟

اگر هر سه آنها را شناسایی کرده باشید، از ضریب هوشی بالا و مهارت های بینایی عالی برخوردار هستید. شما می توانید از استعداد خود در مشاغلی که نیاز به دقت و تمرکز دارند استفاده کنید و در حرفه خود به موفقیت برسید.

آنانی که تا هنوز نتوانسته اند هر 3 وزغ را تشخیص دهند به تصویر زیر نگاه کنند. آن ها را مشخص کرده ایم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

آزمون ماسک عشق: چه می بینید – یک مرد، یک زن یا هر دو؟

آنچه ابتدا می بینید عمیق ترین ترس های شما را آشکار می کند؟!

آزمون بینایی با پانداها: آیا می توانید در ۱۰ ثانیه پاندای متفاوت را پیدا کنید؟

آزمون بینایی فنجان پنهان: آیا می توانید در ۱۰ ثانیه فنجان خالی را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان