جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

یک روز شاد؛ برای شروع یک روز شاد این 5 راهکار را فراموش نکنید

یک روز شاد
خواندن 3 دقیقه
3
(2)

آیا به دنبال ایجاد یک روتین صبحگاهی برای ایجاد یک روز شاد بوده اید؟ انجام کارهای درست در صبح به شما کمک می کند روزی شاد و پربار داشته باشید. روتین صبحگاهی شما باید طوری برنامه ریزی شود که بر پاکسازی ذهن و کمک به مغز شما برای فعالیت بهتر متمرکز شود.

در این مطلب به چند راهکار در روتین صبحگاهی اشاره شده که می تواند مغز شما را تحریک کند و به شما در داشتن یک روز خوب کمک کند.

یک روز شاید؛ آب بنوشید

همه ما می دانیم که نوشیدن آب اول صبح سموم را دفع و سیستم لنفاوی را متعادل می کند. اما آیا می دانستید که نوشیدن آب اول صبح سطح هوشیاری شما را افزایش می دهد؟ از طرفی آب سبب می شود سطح آکسیژن رسانی به مغز افزایش یابد و مغز را هوشیارتر می کند. هر صبح تا جایی که می توانید آب بنوشید و همچنین در جریان روز نیز به نوشیدن آب ادامه دهید.

بدن خود را در معرض نور خورشید قرار دهید

ریتم شبانه روزی چرخه خواب ما را تنظیم می کند. جایی بخوابید که هر صبح نور روی بدن شما بتابد. به این ترتیب مغز شما متوجه می شود که زمان بیدار شدن است. پس از آن، شروع به ارسال سیگنال به سایر قسمت های بدن برای بیدار شدن می کند. در نهایت کل فرآیند به شما انرژی می دهد تا از جا بلند شده و آماده شروع یک روز فوق العاده باشید.

موسیقی شاد گوش کنید

باید گفت موسیقی فواید فوق العاده ای دارد که می تواند بر مغز و خلق و خوی شما تاثیر بگذارد. نوع موسیقی که به آن گوش می‌دهید به شدت بر روحیه شما اثر می‌گذارد. صبح ها به موسیقی شاد گوش دهید تا مغزتان متوجه شود باید خیلی بیشتر فعال و سریع عمل کند. موسیقی شاد با ریتم تند، به شما انرژی می دهد و مغز شما تا پایان روز در منطقه “بیایید این کار را انجام دهیم” باقی می ماند.

یک روز شاد؛ نوشتن برنامه روزانه

نوشتن احساس و برنامه های صبحگاهی احساسات خام و افکار واقعی شما هستند که ممکن است در جریان روز دیگر به ذهنتان نرسد. در واقع نوشتن بهترین راه برای تغذیه اطلاعات مثبت به مغز شما در ساعات اول صبح است. نوشتن برنامه روزانه ذهن شما را از هر چیز منفی که شب قبل به آن فکر می کردید، پاک می کند و آن را در مسیر درست قرار می دهد. این کار را اول صبح بدون نگاه کردن به گوشی خود انجام دهید.

مدیتیشن کنید

فراموش نکنید که مدیتیشن صبحگاهی یکی از بهترین راه ها برای شروع یک روز شاد است. مدیتیشن به مثبت اندیشی شما و ارسال سیگنال های مثبت به مغز شما کمک می کند. این تمرین در افزایش آگاهی و سطح انرژی شما عالی است. بنابراین هنگامی که صبح ها مدیتیشن می کنید، مغز شما نیز بیدار می شود و تمرکز جسمی و ذهنی شما با هم ادغام می شوند و به شما کمک می کند تا مسیر درست را انتخاب کنید.

روز و هفته فوق العاده ای را شروع کنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان