آزمون ماسک عشق: چه می بینید – یک مرد، یک زن یا هر دو؟

توسطسهراب شهریار

مرداد ۲۱, ۱۴۰۱ به روز رسانی : شهریور ۳۰, ۱۴۰۱ , ,
آزمون ماسک عشق

آزمون ماسک عشق: خوانندگان عزیز به یک آزمون دیگر از سری مطالب تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. این تصویر حیرت‌انگیز توسط جیانی سارکونه، کورتنی اسمیت و ماری جو وبر در سال 2011 ایجاد شد. در واقع تصویر یک ماسک ونیزی را نشان می دهد.

تصویر حیرت‌انگیز امروز، با عنوان «ماسک عشق»، یک ماسک ونیزی را به تصویر می‌کشد. کارشناسان می گویند این توهم از جمله بهترین توهمات نوری سال می باشد.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: دوست دارید جای کدام یکی از این آدمک ها باشید؟

توهمات نوری اغلب سرگرم کننده و جذاب هستند. اما جدا از جنبه سرگرمی، آنها ذهن و مغز ما را رند می کنند. می توان گفت آن ها ذهن ما را به چالش و تفکر وا می دارند.

آزمون ماسک عشق

به تصویر زیر نگاه کنید

 

چه دیدید – یک مرد، یک زن یا هر دو؟

بسیاری شاید چهره مردی را در نقاب ونیزی ببینند. اما اگر نگاه دقیق تری به ماسک بیندازید، ممکن است متوجه شوید که این ماسک شامل دو چهره متمایز است که در آن مرد و زن در حال بوسیدن یکدیگر دیده می شوند.

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن؛ اگر E سنگ را رها کند، چه کسی جانش را از دست خواهد داد؟

این تصویر دو چهره یک مرد و یک زن را نشان می دهد که با یک طرح از هم جدا شده اند. کارشناسان می گویند هنگامی که متوجه شوید آنها دو چهره متمایز هستند، مغز شما به چرخش بین این تفاسیر احتمالی از ماسک ادامه می‌دهد و باعث می‌شود هر دو صورت یا یک چهره را به صورت متناوب به تشخیص ادامه می دهد. این توهم به ادراک دو پایدار مربوط می شود. جایی که چشمان ما دو حالت پایدار قابل تعویض را در ادراک تجربه می کنند.

برای کسانی که هنوز قادر به تشخیص زن نیستند، در اینجا تصویری وجود دارد که ممکن است کمک کند:

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: در رابطه عاشقانه چه چیزی را پنهان می کنید؟

بیشتر بخوانید: تست شخصیت؛ یافتن جدی ترین نقطه قوت شما به چشمان تیزبین تان ربط دارد

خوانندگان عزیز و دوست ‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *