جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
16 بازدید

آزمون هوش با جغد: اگر بتوانید جغد واقعی را پیدا کنید یک نابغه هستید!

آزمون هوش با جغد
خواندن 2 دقیقه
5
(1)

در این تصویر توهم نوری یا آزمون هوش با جغد، جمعی از عروسک های جغد دیده می شود. اما یکی از آن‌ ها یک جغد واقعی است. کارشناسان می گویند اگر بتوانید در 5 ثانیه یا کمتر جغد واقعی را تشخیص دهید یک نابغه هستید. آیا شما یک فرد نابغه هستید؟

توهمات نوری مغز ما را فریب می دهند و یک تمرین عالی برای سلول های مغز ما هستند.

این آزمون ها به تجزیه و تحلیل و چگونگی درک مغز ما از محرک های مختلف کمک می کنند. مطالعات علمی نشان می دهد که مغز انسان می تواند مسائل را از زوایای مختلف متفاوت درک کند.

آزمون هوش با جغد: به تصویر نگاه کرده و جغد واقعی را در 5 ثانیه تشخیص دهید

آزمون هوش

این تصویر از انواع عروسک های جغد پر شده که به طور مرتب در یک قفسه چیده شده اند. در میان این عروسک ها یک جغد واقعی وجود دارد.

خوب زمان شما به پایان رسیده، آیا جغد را پیدا کردید؟ بله؟ به شما تبریک می گویم. شما یک نابغه و از هوش بالایی برخوردار هستید.

اما اگر تا هنوز موفق نشدید، ناامید نشوید. با تمرین، می توانید مهارت های ذهنی و بینایی خود را بهبود بخشید.

این پرنده یک جغد عینکی پنج هفته ای است. جغدهای عینکی بزرگترین جغدهایی هستند که در جنگل های آمازون یافت می شوند. هنگامی که آن ها بزرگ می شوند، یک طرح در اطراف صورت آن ها ایجاد می شود که شبیه عینک زدن می ماند. از این رو به جغدهای عینکی معروفند. امروزه تعداد آن ها در حال کاهش است و نیاز به حفاظت جدی دارند.

به هر حال، به تصویر زیر نگاه کنید. جغد واقعی را مشخص کرده ایم.

جغد

خوانندگان عزیز و دوست ‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان