جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

آزمون هوش با پنجره: پنجره به کدام سمت باز است، داخل یا بیرون؟

آزمون هوش با پنجره
خواندن 3 دقیقه
1
(1)

این بار بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه با یک آزمون جذاب هوش شما را به چالش می کشد. سعی کنید دریابید پنجره به کدام سمت باز است. توهمات نوری ابزاری عالی برای آزمایش عملکرد مغز ما هستند. آن ها کمک می کنند تا بدانیم کدام قسمت از مغز ما بیشتر فعال است. امروز آزمون هوش با پنجره فوق العاده دشوار و جذاب را برای شما آماده کردیم که توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرده است. در واقع این آزمون همه را مات و مبهوت کرده است. اما آیا شما قادر به حل آن هستید؟ بیایید ببینیم چند مرده حلاجید!

آیا آماده اید تا این توهم نوری شگفت انگیز را امتحان کنید؟ بیایید شروع کنیم.

آزمون هوش با پنجره

به تصویر زیر نگاه کنید و بگوید پنجره به کدام سمت باز است؟

آزمون پنجره

خوب، پنجره به کدام سمت باز بود، داخل یا بیرون؟ یا می توان گفت به سمت راست یا چپ؟

آیا گیج شده اید و در تصمیم خود مطمئن نیستید؟

برخی ها می گویند پنجره به سمت داخل باز شده، در حالی که برخی دیگر معتقند پنجره به سمت بیرون باز شده است.

بلاخره حق با کیست؟

اجازه دهید به شما بگوییم در این تصویر پنجره به سمت راست و چپ ظاهر می شود. کارشناسان می گویند، خوانندگانی که آن را رو به راست حدس زده اند صحیح هستند و کسانی که گزینه سمت چپ را انتخاب می کنند نیز صحیح هستند.

اکنون، ممکن است تعجب کنید که چگونه هر دو می توانند صحیح باشند. بنابراین به توضیحات زیر توجه کنید.

توضیحات

توهمات نوری با مغز ما بازی می کند و ما را فریب می دهند تا باور کنیم آنچه می بینیم درست است.

در این حالت تصویر به گونه ای ایجاد می شود که اگر روی قسمت درست تمرکز کنیم، ذهن ما این باور را ایجاد می کند که پنجره رو به راست است. به همین ترتیب، تغییر تمرکز از راست به چپ نیز مغز ما را فریب می دهد تا فکر کنیم سمت چپ است.

این کار به علت تغییر در درک ما اتفاق می افتد! چون این توهمات مبتنی بر ادراک بینایی انسان است.

دانستن آن جالب بود، اینطور نیست؟

امیدواریم همه شما با این تصویر توهم نوری لحظات خوبی را سپری کرده باشید. برای آزمون های هیجان انگیز بیشتری، با ما در ارتباط باشید و پست های ما را دنبال کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان