آشنایی با هتل نوساز و زیبای شیراز

توسطتحریریه خبرنامه

مرداد ۱۱, ۱۴۰۱ به روز رسانی : مرداد ۱۱, ۱۴۰۱
آشنایی با هتل نوساز و زیبای شیراز

یکی از قدیمی‌ترین بناهایی که به یادگار مانده هتل اسکرو شیراز است. این هتل زیبا جزو هتل های ۵ ستاره شهر شیراز بوده که از محبوبیت بالایی برخوردار است. هتل اسکرو شیراز در قدیم تنها یک کاروانسرای قدیمی بوده که امروزه مرمت گردیده است. بازسازی این هتل در سال ۱۴۰۰ به پایان رسیده و امروزه میهمانان بسیاری در این هتل سنتی و در عین حال مدرن اقامت دارند.

در حقیقت یکی از منحصربه‌فردترین هتل های شیراز هتل اسکرو با قدمت ۱۰۰ ساله است. هتلی یک طبقه با اتاق‌های جذاب و یک حیاط بسیار زیبا که به درختان سرسبز و حوضی آبی رنگ، مزین گردیده است. در ادامه می‌توانید اطلاعات مربوط به این هتل را بخوانید؛ سپس برای رزرو آن اقدام کنید.

قیمت هتل در شیراز چقدر است؟

قیمت هتل های شیراز با توجه به موقعیت مکانی و امکانات و نوع هتل بسیار متفاوت است. قیمت بهترین هتل های شیراز از حدود 640 هزار تومان شروع می شود و تا حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان بالا می رود. البته شیراز هتل های ارزان تر هم دارد؛ قیمت هتل های ارزان شیراز از حدود 50 هزار تومان شروع می شود و تا حدود 100 هزار تومان بالا می رود. پس شما می توانید با هر بودجه ای که دارید به رزرو هتل در شیراز بپردازید. البته با رزرو هتل های شیراز به صورت آنلاین می توانید تخفیف هم بگیرید و سفری کم هزینه تر را تجربه کنید.

درباره هتل اسکرو شیراز

هتل اسکرو شیراز

یکی از جدیدترین و زیباترین هتل های شیراز، بوتیک هتل اسکرو است. هتلی که در مرکز شهر و در دل بافت تاریخی آن قرار دارد. این هتل زیبا قدمت دیرینه‌ای داشته و در سال ۱۴۰۰ بازسازی گردیده است. هتل های سنتی اسکرو شیراز امروزه دارای ۸ واحد اقامتی است. هتلی با فضاهای اقامتی بسیار زیبا و طراحی شگفت انگیز! این هتل جذاب و دیدنی موقعیت مکانی خوبی داشته و به اماکن گردشگری و تاریخی شهر شیراز اشراف دارد. برای رزرو هتل اسکرو شیراز روی لینک زیر کلیک کنید و رزرو خود را با بهترین قیمت انجام دهید.

https://www.iranhotelonline.com/shiraz-hotels/هتل-بوتیک-اسکرو/

تاریخچه هتل اسکرو شیراز

شاید برایتان جالب باشد کمی در مورد گذشته هتل اسکرو هم چیزهایی بدانید! در ابتدا باید از نام این هتل شروع کنیم. به نظر شما اسکرو به چه معناست! اسکرو یعنی پیچیدن. داستان این بنا از جایی شروع می‌شود که بازرگانان هندی به این عمارت می‌آمدند و نخ‌های پیچیده شده را می‌خریدند. حقیقت این است که هتل اسکرو از همان قدیم الایام هم محلی برای اقامت بوده؛ اما در گذشته فقط بازرگانان در این کاروانسرا اقامت داشتند. بعد از گذشت سال‌ها این عمارت با دستان هنرمند مرمتگران تبدیل به یک بوتیک هتل شد که در سال ۱۴۰۰ افتتاح گردید و با نام هتل سنتی اسکرو شهرت یافت.

معماری و دکوراسیون هتل اسکرو شیراز

فضای داخلی هتل اسکرو شیراز

بگذارید همان اول به شما بگوییم که هتل اسکرو دنیایی پر از رنگ و زیبایی است. هتلی که بیشتر شبیه یک تابلوی نقاشی بوده و حتما شما را هیجان‌زده می‌کند. ابتدا وارد فضای عمومی و حیاط اصلی هتل خواهید شد. حیاطی که با درختان بسیار زیبا مزین شده‌ و حوضچه آبی در وسطش قرار گرفته است. شاید این حیاط باطراوت، شما را به یاد خاطرات کودکی‌تان و روزهایی که در خانه مادربزرگ بازی می‌کردید، بیندازد. یک هتل با معماری شگفت انگیز!

بعد از آن چشم‌تان به راه پله‌هایی می‌خورد که شما را به لابی می‌رساند. لابی این هتل با تمام هتل‌ هایی که تا به حال دیده‌اید، متفاوت است. حس آرامش تمام وجود شما را فرا می‌گیرد و از دنیای مدرن فاصله می‌گیرید. در همان میان بین آینه‌کاری‌های لابی غرق خواهید شد و به رویا فرو می‌روید.

البته باید بدانید زیبایی‌های هتل اسکرو شیراز فقط به حیاط و لابی‌اش ختم نمی‌شود! سورپرایز اصلی هتل اسکرو اتاق‌هایش است. اتاق‌هایی زیبا با رنگ‌های شاد! رنگ‌های خاصی مانند فیروزه‌ای، سبز روشن، یشمی، آبی لاجوردی، استخوانی و دیگر رنگ‌های دوست‌داشتنی که از دیدنش حیرت‌زده می‌شوید. اما هنوز تمام نشده! هتل اسکرو شیراز باز هم جذابیت‌هایی برای دیدن دارد. به همین سبب پیشنهاد می‌دهیم سری به کافه و رستوران هتل در پشت بام بزنید.

واحدهای اقامتی هتل اسکرو شیراز

 واحدهای اقامتی هتل اسکرو شیراز

همان‌طور که قبلاً گفتیم این هتل زیبا دارای ۸ واحد اقامتی است. اولین اتاقی که به شما معرفی می‌کنیم اتاق دو تخته دبل آجری است. این اتاق زیبا دو تخته بوده و ۲۹ مترمربع متراژ دارد. اتاق دو تخته آجری همان‌طور که از نامش پیداست معماری آجرنما دارد. این اتاق زیبا در عین سادگی بسیار مدرن بوده و می‌توان اقامتی خوش در آن تجربه کرد. اتاق دو تخته دبل آجری دارای تلفن، حمام، سرویس فرنگی، نمای محوطه، حوله، مینی بار رایگان، مبلمان، جالباسی، کارت هوشمند اتاق، سشوار، سیستم اطفاء حریق، میز آرایش، جالباسی و غیره است.

می‌رسیم به اتاق دو تخته دبل ترنج. این اتاق نیز بسیار جذاب است. اتاق‌های دو تخته دبل ترنج با استفاده از گل و گیاهان طبیعی، پرده‌های بسیار زیبا، یک تخت بزرگ و راحت، سرویس بهداشتی تمیز و مرتب، مبلمان، جالباسی، میز آرایش، حمام، تلفن، سرویس فرنگی، مینی بار رایگان و… دکوراسیون و تکمیل شده است.

اتاق دو تخته دبل آبشاری با ۳۲ مترمربع متراژ جزو اتاق‌های پرطرفدار هتل اسکرو شیراز است. این اتاق با رنگ‌های شاد و آینه‌کاری‌های بسیار زیبا دکوراسیون شده است. امکاناتش نیز شامل تلفن، حمام، سرویس فرنگی، نمای محوطه، میز آرایش، سیستم گرمایشی مرکزی، حوله حمام، مبلمان، مینی بار رایگان، جالباسی، سیستم سرمایشی مرکزی، کارت هوشمند اتاق و… است.

یکی از زیباترین واحدهای اقامتی هتل اسکرو اتاق دو تخته دبل باغچه است. اتاقی با ترکیب رنگی سبز، سفید، قهوه‌ای روشن و کرم که یک اتاق جذاب و دوست‌داشتنی را ساخته‌اند. این اتاق دارای امکاناتی نظیر مبلمان، مینی بار رایگان، میز آرایش، جالباسی، آباژور، سرویس فرنگی، حمام و غیره است.

اتاق دو تخته دبل شیراز نیز با ۳۲ مترمربع یکی از زیباترین اتاق‌های هتل اسکرو است. نقاشی‌های دیوارها و سقف این اتاق حتماً شما را شیفته خود می‌کند. اتاقی بسیار جذاب با رنگ‌های آبی و سفید. امکانات این اتاق نیز مانند اتاق‌های دیگر است. اتاق دو تخته دبل آینه یکی از منحصربه‌فردترین واحدهای اقامتی هتل اسکرو است. اتاقی با آینه‌کاری‌های ماهرانه که سبب شگفتی شما می‌شود. امکانات اتاق آینه نظیر جالباسی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سرویس فرنگی، حمام، تلفن، مبلمان، نمای محوطه، آباژور، سشوار و غیره است.

از دیگر اتاق‌های جذاب هتل اسکرو شیراز اتاق دو تخته دبل حریر است. این اتاق بسیار زیبا جذابیت خاص خودش را داشته و چشم‌انداز خوبی به حیاط هتل دارد. امکانات داخلی این اتاق نیز مانند سایر اتاق‌های هتل اسکرو کامل و عالی به نظر می‌رسد. در آخر هم می‌خواهیم اتاق دو تخته مقرنس را به شما معرفی کنیم. این اتاق با رنگ سورمه‌ای و آبی و آینه‌کاری‌های بسیار ظریف دکوراسیون شده و جزو اتاق‌های پرمتقاضی هتل اسکرو است. اتاق مقرنس هتل اسکرو نیز مانند سایر اتاق‌ها دارای بهترین امکانات اقامتی است.

رستوران و کافی شاپ هتل اسکرو شیراز

همان‌طور که گفتیم هتل اسکرو شیراز دارای رستوران و کافی شاپ در پشت بام است. فضایی بسیار دل‌انگیز و دنج برای نوشیدن قهوه، آبمیوه تازه و غذاهای لذیذ و خوشمزه. کافی شاپ و رستوران هتل اسکرو با گل و گیاهان بسیار زیبایی تزئین شده و فضایی غرق در آرامش را برای میهمانان هتل فراهم آورده است. هر دو فضای پذیرایی هتل اسکرو شیراز با ظرفیت ۶۰ نفر بوده و ساعت کاری کافی شاپ از ۸ صبح الی ۲۳ است. رستوران هتل اسکرو نیز انواع وعده‌های غذایی مانند صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کند. علاوه بر این میهمانان هتل می‌توانند در اتاق‌شان درخواست سرو چای، میوه و دمنوش داشته باشند.

امکانات و خدمات هتل بوتیک اسکرو شیراز

جالب است بدانید که هتل اسکرو امکانات و خدمات خوبی دارد که از جمله آنها آسانسور، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، تاکسی سرویس، خدمات ماساژ، نمای فضای سبز، پارکینگ رایگان به صورت غیرمسقف واقع در مقابل هتل با فاصله ۱۰ متر، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، فتوکپی، خدمات باربری، پرینتر، لاندری، تبدیل ارز، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی است.

فاصله تقریبی هتل اسکرو شیراز تا جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم

یکی از مزایای رزرو هتل اسکرو شیراز نزدیک بودن به اماکن تاریخی و گردشگری این شهر است. برای مثال فاصله هتل اسکرو شیراز تا ایستگاه راه آهن ۲۷ کیلومتر، تا باغ ارم ۵ کیلومتر، تا دروازه قرآن ۳ کیلومتر، تا آرامگاه سعدی ۵ کیلومتر، تا آرامگاه حافظ ۲ کیلومتر، تا ارگ کریمخانی ۲ کیلومتر، تا مسجد جامع عتیق ۴ کیلومتر، تا حرم مطهر شاهچراغ ۲ کیلومتر، تا مسجد و بازار وکیل ۳ کیلومتر و تا خانه زینت الملوک ۳ کیلومتر است.

نکته پایانی

برای رزرو هتل های شیراز باید وارد وب سایت ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) شوید. در این وب سایت همچنین می‌توانید قیمت هتل اسکرو شیراز را مشاهده نموده و به گالری تصاویر هتل و اتاق‌هایش دسترسی داشته باشید. از طرفی قادر خواهید بود نظرات کاربران در مورد هتل اسکرو شیراز را بخوانید.

آدرس سایت: iranhotelonline.com

شماره تماس: 05191005105

آدرس ایمیل: [email protected]

آدرس: جزیره کیش – مجتمع گنجینه 2 – طبقه اول – واحد 21

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *