آزمون میزان دقت: فقط 7 درصد افراد می توانند 4 گرگ پنهان در تصویر را ببینند!

توسطسهراب شهریار

مرداد ۲۴, ۱۴۰۲ به روز رسانی : مرداد ۲۴, ۱۴۰۲ , , , ,
آزمون میزان دقت

آزمون میزان دقت: امروزه توهمات نوری، آزمون ها و تست های شخصیت شناسی شبکه های اجتماعی را کاملا فرا گرفته است. به هر کجا سرک بکشید امکان ندارد با یکی از اینها بر نخورید. آزمون امروز که خود یک توهم نوری است، بینندگان را به چالش می‌کشد تا چهار گرگ را که در یک صحنه کوهستانی قرار دارند پیدا کنند.

کارشناسان ادعا می کنند فقط 7 درصد از بینندگان می توانند تمام گرگ های پنهان در تصویر را پیدا کنند. شما چطور، آیا در میان 7 درصد برتر قرار خواهید داشت؟ بیایید ببینیم!

جدا از جنبه سرگرمی که امروزه این آزمون ها بیشتر به آن علت محبوب اند، این توهمات و آزمون ها در نزد روانشناسان و محققان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. چون کار آنها را در بدست آوردن اطلاعات آسان می کنند.

آزمون میزان دقت؛ به تصویر زیر نگاه کنید

تصویر یک گرگ زیبا را را نشان می‌دهد که روی چمن ایستاده و زوزه می‌کشد. اما، سه گرگ دیگر در تصویر پنهان شده است. تنها بینندگانی که از بینایی به تیزبینی چشمان عقاب برخوردارند  می توانند همه گرگ ها را ببینند.

آیا گرگ ها را پیدا کردید؟ آن ها کجا قرار دارند؟ اگر بله، پس شما در جمع 7 درصد برتر هستید و به شما تبریک می گویم.

اما اگر تا هنوز موفق نشدید، آیا به کوه نگاه کردید؟ هر سه آنها به نحوی در کوه حک شده اند.

جواب آزمون میزان دقت را در تصویر زیر آنها را مشخص کرده ایم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 20

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *