جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
5
(1)

زنان رهبران موفق هستند و دلایل آن نیز در این مطلب آورده شده است. آن ها رهبران موفقی هستند چون ویژگی های فوق العاده ای دارند که برای رهبر شدن نیاز است. برای دانستن علت این که چرا زنان در نقش رهبری موفق تر عمل می کنند به خواندن ادامه دهید.

زنان رهبران موفق

آن ها به تعادل کار و زندگی ارزش می دهند

زنان رهبران بزرگی هستند زیرا قادر به ایجاد تعادل بین مهارت های رهبری حرفه ای و شخصی هستند. خیلی راحت می توان با یک رهبر زن ارتباط برقرار کرد و با وارد تعامل سازنده شد. زیرا این زنان به تیم و رفاه آن ها -که شامل عملکرد آن ها در محل کار و تعادل بین کار و زندگی آن ها می شود- اهمیت می دهند. همچنین زنان در تبدیل شدن به مربیانی تاثیرگزار در سطح سازمان، فعال‌تر عمل می کنند، و گاهی اوقات یک رابطه باز و ارتباطی فعال می تواند انتقال این نقش را آسان کند.

مطلب مرتبط: ویژگی رهبران موفق: ۷ ویژگی رهبری موفق در زنان که مردان بیاموزند

آن ها جزئی نگرتر و انعطاف پذیرتر هستند

زنان از ایجاد فرق بین زن و مرد و درجه بندی قدرت آن ها متنفر هستند. زیرا فکر می کنند که زنان و مردان توانی ها و ظرفیت هایی را دارا می باشند که متفاوت اما مکمل هم هستند. بر اساس تجربه، زنان تمایل دارند که جزئی نگرتر و انعطاف پذیرتر عمل کنند، بیشتر دقت کنند و بیشتر اهمیت بدهند.

زنان رهبران موفق؛ همدلی آن ها بیشتر است

یکی از انتقاداتی که زنان در طول سال ها با آن مواجه شده اند این است که به اندازه کافی پرخاشگر یا قاطع نیستند یا شاید به نحوی، با همدلی بیشتری عمل می کنند. و باور بر این است که آن ها چنین عمل می کنند چون ضعیف هستند. در حالی که چنین فکری کاملا اشتباه است. یکی از ویژگی های جالب زنان این است که آن ها در کنار قوی بودن می توانند دلسوز هم باشند و بهتر از مردان عمل کنند.

مطلب مرتبط: با این ۵ ویژگی به یک رئیس موفق و محبوب تبدیل شوید

به تیم آزادی عمل بیشتری می دهند

نیروی کار نسل جدید هیچ علاقه ای به فرماندهی و کنترل و ریاست ندارند. آن ها هرگز به انجام کاری با روشی که مدیر می گویند انجام دهند، اهمیت نمی دهند. بلکه در انجام کارها به روش خود عمل می کنند. آن ها به کنترل دقیقه به دقیقه مدیر اهمیت نمی دهند بلکه فقط کاری انجام می دهند. و روشی را انتخاب می کنند که بتوانند به راحتی به نتیجه مثبت آن دست پیدا کنند. به همین دلیل است که زنان در رهبری سعی می کنند دست باز به تیم خود بدهند تا سود دهی بیشتری داشته باشند.

زنان بر کار گروهی تمرکز می کنند

زنان پیوسته شور، اشتیاق و ظرفیت بسیار زیادی برای خدمت و همکاری به دیگران از خود نشان می‌دهند. باید گفت زنان به عنوان رهبر تصمیم ‌های جسورانه و عاقلانه می‌گیرند، در حالی که به نظر و حرف های تیم خود نیز اهمیت می دهند. محیط کار یک رهبر زن کمتر اقتدارگرا و بیشتر مشارکتی و خانوادگی است، اما با رهبری قوی.

مطلب مرتبط: ۱۰ شغل مهم که برای استخدام در آن ها نیاز به تجربه و مدرک زیادی نیست!

زنان رهبران موفق؛ آن ها در انجام چند وظیفه ای خوب عمل می کنند

زنان، رهبران بزرگی هستند زیرا می توانند در یک زمان چندین کار را با هم انجام دهند. توانایی پاسخگویی قاطعانه و سریع به وظایف یا مشکلات هم زمان و متفاوت در یک بازه زمانی، یک جزء حیاتی برای رهبری موفق است. که می توانید در بین ویژگی های خاص زنان پیدایش کنید.

آن ها با چالش ها انگیزه می گیرند

زنان حل‌کننده‌ های خلاق چالش ها هستند که با موانع انگیزه می گیرند. میل به غلبه بر چالش به آن ها کمک می کند تا کارها را به سرانجام برسانند. زنان رهبرانی هستند که “نه” را برای پاسخ نمی‌پذیرند.

مطلب مرتبط: کسب درآمد از خانه: ۱۰ بهترین راه کسب درآمد بدون این که خانه خود را ترک کنید

زنان رهبران موفق؛ آن ها مهارت ارتباطی قوی دارند

برقراری ارتباط پویا و سریع یکی از قوی ترین مهارت های یک زن است – و رهبران زن می دانند چگونه از آن استفاده کنند! چه در برقراری ارتباط با کارفرمایان یا همکاران و شرکا. یک جریان ارتباط باز و بدون مانع اجازه می دهد تا در اجرای نقش ها و مسئولیت ها شفافیت ایجاد شود. رهبران زن در کسب و کارها قادر به برقراری ارتباط منظم، واضح و آشکار هستند.

آن ها رویای بزرگ دارند

زنان رهبران بزرگی هستند زیرا آن ها توانایی ذاتی برای رویا پردازی های بزرگ، به چالش کشیدن فرضیات و الهام بخشیدن به تیم ها دارند. آن ها می دانند که چگونه ایده های بزرگ را عملی کنند و نتایج واقعی از آن به دست آورند.

مطلب مرتبط: کارفرمایان بخوانند: بهترین راهکارها برای ایجاد انگیزه در کارکنان       

آن ها موقعیت های بحرانی را به خوبی مدیریت می کنند

بسیاری از زنان، به ویژه مادران، مراقبانی آموزش دیده هستند. و می دانند که چگونه با شفقت و صبر با شرایط بحرانی در خانه کنار بیایند. این ویژگی ‌ها زمانی بسیار واضح و آشکار می شود که یک رهبر زن با موقعیت‌های بحرانی سروکار دارد. خواه این مربوط به منابع انسانی باشد یا مشتریان و محیط. آن ها بهترین تصمیم را می گیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان