جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تست روانشناسی: ابتدا چه دیدید، چه چیزی در زندگی سبب آزار شما می شود؟!

تست روانشناسی ساده
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

در حال حاضر بزرگترین مشکل یا دردسر زندگی شما چیست؟ شغل، امور مالی، روابط  یا سلامتی تان ؟ کارشناسان ادعا می کنند با انجام این تست روانشناسی ساده مشکل خود را بفهمید!

به گفته روانشناسان، ضمیر ناخودآگاه ما تمام واکنش ها و اعمال خودکار ما را تعریف می کند. اگر به آن‌ها فکر کنیم می توانیم از کم و کیف آن‌ها آگاه شویم. به عنوان مثال، هنگامی که یک راننده ماهر باشید، دیگر به این فکر نمی کنید که از کدام چرخ دنده استفاده کنید یا به کدام آینه نگاه کنید. اما وقتی به آن بیندیشید همیشه می توانید از نحوه رانندگی خود آگاه شوید. ضمیر ناخودآگاه آدمی بر هر اقدامی که انجام می دهید تاثیر زیادی دارد اما دائما نادیده گرفته می شود.

تست روانشناسی

این بخش از ذهن هر چیزی را که برای شما اتفاق می افتد ذخیره می کند. در واقع وظیفه دارد که رفتار شما را با الگوی سازگار با احساسات، عواطف، افکار، امیدها و خواسته های شما تنظیم کند. اگر هنگام امتحان چیزی جدید یا متفاوت ناراحت هستید یا از نظر جسمی یا احساسی ناراحت هستید، ضمیر ناخودآگاه شما مسئول است. این بخش در برابر تغییر هر یک از الگوهای رفتاری تثبیت شده شما واکنش نشان می دهد. ضمیر ناخودآگاه شما نشان می دهد که چه کسی هستید!

بنابراین، امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه یک تست شخصیتی را برای شما آماده کرده است. به نقل از رسانه Themindsjournal این تست می تواند بزرگترین مشکل زندگی که در حال حاضر شما را آزار می‌دهد، بیان کند. ممکن است کل تصویر را ببینید، اما ضمیر ناخودآگاه شما عنصری از تصویر را که با احساسات و نگرانی های برجسته شما در این لحظه خاص مطابقت دارد، در اولویت قرار می دهد.

10 ثانیه به تصویر زیر نگاه کنید، اول کدام حیوان را می بینید؟

تست روانشناسی ساده

حالا برای خواندن تفسیر به پایین بروید.

  1. تست روانشناسی ساده؛ شیرها

تست روانشناسی شیرها

اگر اول شیرها را دیدید، مسئولیت هایی بر دوش شماست که شما را آزار می دهد.

مدت هاست که مراقب همه چیز هستید. اما وقت آن است که در حین انجام مسئولیت ها به خود توجه کنید. اینکه از خود مراقبت کنید اصلا جای نگرانی و شرم نیست!

  1. پلنگ های سیاه

تست پلنگ های سیاه

دیدن پلنگ های سیاه یعنی رابطه شخصی شما بزرگترین عامل استرس شما است.

ممکن است از اینکه رابطه تان به کجا می رود بی اطلاع هستید یا می ترسید ارتباط با عزیزتان را از دست بدهید. سعی کنید در وهله اول به یاد داشته باشید که چه چیزی باعث شد وارد رابطه شوید. صحبت کردن با عزیزانتان در مورد مشکلتان یا مشورت با یک متخصص روابط ممکن است به شما کمک کند تا صمیمیت سابق تان را به دست آورید و مسائل شخصی خود را حل کنید.

  1. پرنده آبی

تست پرنده آبی

اگر پرنده آبی همان حیوانی است که ابتدا دیدید، کارشناسان می گویند در حال حاضر احساس تنهایی می کنید.

این دنیا مبتنی بر تکنالوژی و فناوری است، جایی که مکالمات به پیامک تبدیل شده، مشاجرات به تماس‌های تلفنی و احساسات به پیام های ناخودآگاه. ارتباطات اجتماعی «واقعی» به طور محسوسی رو به کاهش است. شما فقط باید این الگوی ارتباط مجازی را بشکنید.

  1. تست روانشناسی ساده؛ گورخرها

تست روانشناسی گورخر

کارشناسان می گویند اگر ابتدا گورخر را دیدید، در حال حاضر سلامتی شما یا یکی از اعضای خانواده شما، شما را آزار می دهد.

مراقب از سلامتی یک طرف اما اضطراب سلامتی چیزی دیگریست. نگرانی مداوم در مورد سلامتی حتی زمانی که مشکل جزئی یا بسیار ناچیز است، خطرناک هست. این کار می تواند بر سلامت روان شما تاثیر بگذارد. سعی کنید سالم زندگی کنید و نگران چیزهایی که کنترول نمی توانید نباشید.

  1. پرندگان

تست پرنده ها

اگر حیوانی که ابتدا می بینید دو پرنده سمت چپ تصویر است. در حال حاضر زمان شما را آزار می دهد. شما در مدیریت زمان مشکل دارید. یاد بگیرید چگونه زمان تان را مدیریت کنید تا هیچ وقت حسرت زمان از دست رفته را نخورید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان