جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
3.1
(14)

بسیاری از افراد، چه مرد و چه زن، در مقطعی از زندگی خود کاهش میل جنسی را تجربه می کنند. گاهی نیز میل جنسی آن در زمان های مختلف به اوج می رسد. باید گفت برخی افراد نیز به صورت کاملا طبیعی میل جنسی پایینی دارند. اما بهتر است اجازه ندهید که بر سلامت روانی یا جسمی فرد تاثیر منفی بگذارد. عوامل بالقوه ای مانند مشکلات در رابطه، استرس، مشکلات پزشکی یا سطوح پایین هورمون تنها برخی از عواملی هستند که می توانند در میل جنسی طبیعی شما اختلال ایجاد کنند. راه های زیادی برای تقویت میل جنسی وجود دارد، از جمله استفاده از مواد طبیعی مانند چای. چای تقویت کننده قوای جنسی است.

آیا چای تقویت کننده میل جنسی است؟

چای به دلیل خاصیت تقویت کننده خلق و خو و انرژی زا خود، اغلب برای کسانی که به دنبال افزایش میل جنسی خود هستند توصیه می شود. آنتی اکسیدان های موجود در چای یکی دیگر از مزایای سلامتی است. آنتی اکسیدان های کاتچین چای می توانند به افزایش میل جنسی کمک کنند. مطالعات نشان داده اند که این کاتچین ها به بهبود گردش خون در سراسر بدن، از جمله میل جنسی کمک می کنند.

برای بهره مندی از مزایای کامل این چای ها، انجام تحقیقات مناسب و مشورت با یک متخصص مراقبت های بهداشتی قبل از مصرف ضروری است.

بهترین چای برای میل جنسی مردان

اگر از دمنوش‌های گیاهی لذت می‌برید، می‌دانید که علاوه بر فواید دیگر، چقدر می‌توانند آرامش بخش باشند. با این حال آیا می دانستید که گیاهان خاص می توانند به طور قابل توجهی و به طور طبیعی میل جنسی شما را افزایش دهند؟

چای جینسینگ

اگر میل جنسی پایینی دارید، ممکن است بخواهید یکی از دو نوع چای جینسینگ را امتحان کنید. هر دو سبب افزایش انگیزه و سطح فعالیت میل جنسی می شوند. برای شروع، جینسینگ چینایی یا آسیایی بهترین گزینه است. این گیاه دارای سابقه طولانی استفاده سنتی در چین و کره برای افزایش میل جنسی مردان است. عصاره جینسنگ چینی همچنین شامل جینسینگ قرمز کره ای است که به مردان کمک می کند نعوظ طولانی تری داشته باشند – که توسط تحقیقات تایید شده است.

در همین حال، چای جینسینگ آمریکایی می تواند به مردان در حفظ نعوظ و احیای سطح انرژی کمک کند. حدس و گمان هایی وجود دارد که جین سنوزید موجود در ریشه های جینسینگ می تواند میل جنسی افراد را افزایش دهد، اما این موضوع هنوز به صورت علمی تایید نشده است.

چای سبز

اگر بدانید یک فنجان چای سبز می تواند به شما در رسیدن به حالت ذن ” تمرکز روی تنفس و فکر کردن به زمان حال است.” کمک کند، تعجب خواهید کرد. چای سبز حاوی مقدار زیادی تیانین است و به دلیل اثرات آرام بخش آن شناخته شده است. اگر علائم اختلال نعوظ را تجربه می کنید، این ماده ممکن است به کاهش آن ها کمک کند. در حالی که استراحت می کنید و خواب با کیفیت تری داشته باشید.

اگر چای سبز کافی بنوشید، فلاونوئیدی به نام اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) می تواند سطح تستوسترون شما را کاهش دهد. با این حال، مصرف متوسط ​​چای سبز ممکن است به دلیل ترکیبی به نام کاتچین، فواید سلامتی بیشتری داشته باشد. خواص آنتی اکسیدانی کاتچین به از بین بردن رادیکال های آزاد کمک می کند. که در غیر این صورت به پوشش عروق خونی آسیب می رساند و جریان خون را به خطر می اندازد.

چای تقویت کننده قوای جنسی؛ جینکو بیلوبا

علاوه بر کاهش فشار خون و افزایش سطح انرژی، عصاره جینکو بیلوبا برای کمک به مشکلات حافظه مرتبط با زوال عقل مورد مطالعه قرار گرفته است. نوشیدن چای جینکو بیلوبا ممکن است با شل کردن ماهیچه های صاف آلت تناسلی، افزایش جریان خون در ناحیه و تحریک تولید نعوظ به مردان کمک کند. تا نعوظ طولانی تری را تجربه کنند. با این حال، تنها تعداد انگشت شماری از مطالعات انسانی بر روی جینکو بیلوبا انجام شده است. بنابراین نمی توان گفت که چقدر به نیازهای انسان پاسخ می دهد.

علف هرز بز شاخدار

باید گفت علف هرز بز شاخدار بر درمان فشار خون بالا، پوکی استخوان، استخوان های شکننده و روماتیسم تاثیر مثبت می گذارد. علاوه بر این، علف هرز بز شاخی گیاهی است که معمولا به عنوان یک محصول تقویت کننده جنسی فروخته می شود، با ادعاهایی از جمله افزایش اندازه نعوظ و میل جنسی.

گمانه زنی هایی وجود دارد که اثرات گشادکننده عروق آن سبب افزایش جریان خون به آلت تناسلی می شود. علاوه بر این، دارای ماده طبیعی ایکاریین است که نتایج آن کمی مشابه با ویاگرا و سیالیس می باشد. با این حال، علف هرز بز شاخی با خطرات بالقوه همراه است. به ویژه برای کسانی که از قبل بیماری دارند یا از داروها یا مکمل ‌های خاصی استفاده می‌کنند. قبل از شروع هر رژیم مکمل جدید، حتما با پزشک خود صحبت کنید.

چای تقویت کننده قوای جنسی؛ ال-آرژنین

اگرچه نام “ال آرژنین” (یک اسید آمینه) ممکن است برای شما ناآشنا باشد. اما این پروتئین به طور طبیعی توسط بدن شما تولید می شود. نیتریک اکساید، ترکیبی که به شل شدن عضلات آلت تناسلی و افزایش جریان خون کمک می کند، با اثرات چای های حاوی این اسید آمینه در درمان اختلال نعوظ مرتبط است. اگرچه تلاش‌های زیادی برای مطالعه ال-آرژنین انجام شده است، نتایج اغلب غیرقابل اعتماد یا بی‌اهمیت بوده و حجم نمونه مطالعات اغلب بسیار کوچک بوده است. مزایای ال-آرژنین برای اختلال نعوظ مستلزم بررسی بیشتر است. از طرفی مکانیسم دقیقی که ممکن است در نتیجه مصرف آن پدید بیاید نیز نامشخص است.

آیا باید چای تقویت کننده میل جنسی بنوشید؟

چای تقویت کننده میل جنسی سبب افزایش اعتماد به نفس و تمایل شما برای داشتن رابطه جنسی می شود. همه دوست دارند در طول رابطه جنسی عملکرد خوبی داشته باشند. به همین دلیل است که بسیاری علاقه مند هستند که هر روشی را برای داشتن یک زندگی جنسی خوب و سالم امتحان کنند. اگرچه جینسینگ، علف هرز بز شاخی و داروهای مشابه اغلب به عنوان یک داروی مکمل یا جایگزین برای اختلال نعوظ استفاده می شود، اثربخشی آن ها در درمان این بیماری تضمین نشده است.

برای نتایج بهتر، قبل از امتحان هر روشی با متخصصان یا پزشک خود مشوره کنید.

راه های طبیعی دیگر برای افزایش میل جنسی

چندین راه طبیعی دیگر نیز می تواند به افزایش میل جنسی کمک کند. با این حال، تغییر سبک زندگی می تواند تاثیر قابل توجهی روی آن داشته باشد اما باید همه جوانب را مد نظر بگیرید. فرض کنید تصمیم دارید از یک محصول یا مکمل گیاهی استفاده کنید. در این صورت، باید درباره برند تحقیق کنید، دوز اولیه مناسب را تعیین کنید، و بررسی کنید که تاثیر منفی بر داروهای فعلی یا شرایط سلامتی شما نداشته باشد.

این روش ها را نیز امتحان کنید

با پزشک متخصص صحبت کنید

اگر میل جنسی خود را از دست داده اید یا در حین رابطه جنسی صدمه دیده اید، با پزشک متخصص صحبت کنید. اگر مشکلات مربوط به سلامت جنسی دارید، می‌توانند به شما کمک کنند تا متوجه شوید که چه چیزی سبب آن‌ شده است. سپس روش های درمانی مناسب شما را پیشنهاد کنند.

چای تقویت کننده قوای جنسی؛ کاهش سطح استرس

کنترل استرس می تواند به افزایش میل جنسی و سایر مزایای سلامتی مانند کاهش فشار خون کمک کند. برای کمک به کاهش استرس، کارهای روزمره خود را تنظیم کنید. یا در فعالیت هایی مانند ماساژ، ورزش یا تمرینات تنفس عمیق سهیم شوید. ویتامین ها همچنین می توانند با تسهیل تولید طبیعی تستوسترون در بدن به بهبود میل جنسی کمک کنند. و این برای حفظ بدن سالم و رضایت از زندگی جنسی بسیار مهم است.

با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید

با صحبت در مورد احساسات خود و گوش دادن به شریک زندگی خود، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد یکدیگر کسب کنید. و نیازهای یکدیگر را بهتر برآورده کنید. با این روش اگر نیازهای جنسی شما اساسا متفاوت باشد نیز می توانید از آن سر در بیاورید. به دنبال مشاوره زناشویی متخصص در مسائل جنسی باشید تا در این موضوع به شما کمک کند.

امیدواریم از این روش ها با مشورت پزشک متخصص خود استفاده کنید. در بهترین گزینه را انتخاب کنید تا از زندگی مشترک خود لذت ببرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 14

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان