آزمون تصویر گربه پنهان: آیا می توانید گربه پنهان در تصویر را پیدا کند؟

آزمون تصویر گربه پنهان

امروزه انواع مختلفی از توهمات نوری وجود دارد. برخی شما را وادار می کنند چیزهایی را ببینید که واقعا وجود ندارند و برخی دیگر بیشتر شبیه یک فعالیت مفید برای مغز شما هستند. محققان می گویند این آزمون ها مانند آزمون تصویر گربه پنهان ذهن بینندگان را به چالش می کشند.

در واقع این توهمات و آزمون ها ذهن را به فعالیت وا می دارد که در نهایت سبب رشد مغز می شوند. به هر حال در این آزمون شما را به پیدا کردن گربه پنهان در 20 ثانیه در میان چهره ها دعوت می کنیم؟ آیا می توانید گربه را پیدا کنید؟

آزمون گربه پنهان

آزمون تصویر گربه پنهان

جایی در میان چهره ها یک گربه تنها وجود دارد، اما پیدا آن کاری فوقالعاده دشوار است. چون به خوبی با افراد موجود در تصویر مستتر شده است.

تصویر تعداد زیادی از چهره‌های شاد را نشان می‌دهد. اما از آن جایی که رنگ‌ها بسیار شبیه هم هستند، تشخیص و دیدن گربه تقریبا غیرممکن هست.

به تصویر زیر نگاه کنید، گربه کجاست؟

آیا گربه را پیدا کردید؟ در کجا قرار داشت؟ اگر تا هنوز موفق به پیدا کردن آن نشدید، با چند سرنخ چطور هستید؟

اگر دنبال یک گربه زرد بودید، خوش شانس نیستید، چون او گربه ای خزدار با رنگ خاکستری و سفید است. درست همرنگ جماعت!

اگر هنوز در تلاش یافتن گربه هستید، روی قسمت پایین سمت چپ تصویر تمرکز کنید.

حالا پیدا کردید؟

درست میان زنی با حجاب سرخ و زنی با عینک آفتابی قرار دارد. آیا تعجب کردید که چطور پیدا کردن او این قدر طول کشید؟ این دقیقا کاریست که یک توهم نوری انجام می دهد!

آزمون گربه پنهان تصویر

به هر حال اگر توانستید گربه را در 20 ثانیه یا کمتر پیدا کنید، از دقت و تمرکز فوق العاده ای برخوردار هستید. مهارت شما قابل تمجید است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما را در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *