تست شخصیت نحوه ایستادن: چگونه می ایستید؟ نحوه ایستادن تان در مورد شما چه می گوید؟

توسطسهراب شهریار

مرداد ۱, ۱۴۰۱ به روز رسانی : مرداد ۱, ۱۴۰۱ , , , ,
تست شخصیت نحوه ایستادن

تست شخصیت نحوه ایستادن: آیا در حال ایستادن پاهای خود را موازی یکدیگر قرار می دهید؟ یا کمی از هم فاصله دارند؟ در حالت متقاطع؟ یا یک پا به جلو؟ کارشناسان می گویند این آزمون فقط برای زنان نیست. اعضای بدن ما می توانند چیزهای زیادی درباره ویژگی ها و شخصیت ما بگویند. چگونه می ایستید؟ بیایید بدانیم سبک ایستادن مان چه چیزی درباره شخصیت ما می گوید!

کارشناسان می گویند تست امروز ویژگی های شخصیتی جالبی را بر اساس سبک ایستادن شما نشان می دهد. نتایج چندین مطالعه بر روی رفتار افراد نشان می دهد که حالت پاها در هنگام ایستادن می تواند جنبه های از شخصیت فرد را بازگو کند.

این تست همه را شگفت زده کرده که چگونه نحوه ایستادن ما می تواند تفکر و احساسات ما را منعکس کند. در این تست کارشناسان چهار روش کلاسیک و معمول ایستادن مردان و زنان را برسی کرده است.

به تصور زیر نگاه کنید، چگونه می ایستید؟

  1. تست شخصیت نحوه ایستادن؛ پاهای موازی

اگر پاهای تان را به صورت موازی قرار می دهید و می ایستید، شخصیت شما نشان دهنده حلم و بردباری شماست. شما در هنگام صحبت با مردم، فرد بسیار مسلطی نیستید. تمایل دارید با نظرات دیگران موافق و شنونده خوبی باشید. اما، این بدان معنا نیست که شما در مکالمه فاقد دانش یا اعتماد به نفس هستید. شما مطمئنا در ارتباطات خود دارای درایت و انصاف هستید. ایستادن در حالت پاها موازی با یکدیگر، به آرامش در مواقعی که بیش از حد هیجان‌زده و یا عصبی هستید کمک می‌کند.

این افراد اغلب در مسائل موضع خنثی دارند. آن ها در یک مکالمه شرکت خواهند کرد، اما قصد ندارند احساسات شدید یا دخالتی در موضوع مورد بحث داشته باشند. معمولا زنان هنگام صحبت با همتایان زن خود یا زمانی که علاقه ای به قرار ملاقات ندارند، به این حالت دیده می شوند.

ویژگی های کلیدی: حلیم، موافق، شنونده خوب، با درایت

  1. پاها کمی با فاصله از هم

اگر در هنگام ایستادن این گونه می ایستید، نشان دهنده تمایل به سلطه گرا و دیکتاتور منشانه بودن شخصیت تان است. شما اعتماد به نفس و قاطعیت را بروز می کنید. طوری ایستاده اید که به نظر می رسد سعی می کنید فضای بزرگ تری را اشغال کنید. شما از حضور خود در میان جمیعت نمی ترسید و تمایل دارید نظر خود را با اعتماد به نفس بگویید و در موضع خود تا آخر ایستادگی کنید.

افرادی که با پاهای کمی از هم باز می ایستند در نحوه ارتباط خود کاملا مسلط هستند. این حالت نشان قدرت است و فرد قدرتمند محسوب می شود که معمولا در مردان بیش تر دیده می شود. اگرچه گهگاهی زنان نیز برای نشان دادن قدرت و تسلط به این حالت می ایستند.

ویژگی های کلیدی: سلطه گرا و دیکتاتور منش، بسیار با اعتماد به نفس، قاطع، مسلط.

  1. تست شخصیت نحوه ایستادن؛ یک پا به جلو

تست شخصیت نحوه ایستادن

اگر به این سبک می ایستید، شخصیت شما نشان دهنده راحتی و رضایت از خود و اطرافیانتان است. شما خود را بسیار آرام احساس می کنید و در هماهنگی با درون خود زندگی می کنید. اغلب سعی می کنید در لحظه حال زندگی کنید. برخی از کارشناسان می گویند شما قلب تان را در دستان تان نگه می دارید. چون به صورت آشکارا احساسات و عواطف خود را بروز می دهید. در ارتباطات خود صادق هستید و آنچه را که در ذهن دارید به راحتی بیان می کنید.

افرادی که این گونه می ایستند معمولا برتری در محبت یا جذابیت دارند. تقریبا در هر گروهی اشخاص زیادی مجذوب آنها می شوند.

ویژگی های کلیدی: رضایت از خود، آرامش، زندگی در لحظه حال، روراست بودن

  1. تست شخصیت نحوه ایستادن؛ پاها در حالت متقاطع

اگر در این حالت می ایستید، یعنی بیشتر از حضور در جمع لذت می برید. ممکن است در مقابل احساسات و عواطف خود حالت دفاعی بگیرد. گاهی اوقات در شرایط یا مکالمات خاصی ممکن است اعتماد به نفس نداشته باشید. زود با غریبه ها خو نمی گیرید. معمولا این حالت را زمانی که با افراد جدید مواجه می شوید انجام می دهید. اما این به معنی عصبی بودن شما نیست.

این افراد معمولا دیر صمیمی می شوند. خصوصا در حضور غریبه ها یا افراد جدید به هر لحاظی بسیار مراقب اند. این اشخاص خیلی دوست دارند با دیگران صحبت کنند، اما ذهن درگیر آن ها این اجازه را نمی دهد. بنابراین شما هرچه بیش تر با آنها سر صحبت ر باز کنید آنها نیز بازتر و خاطرشان جمع تر می شود. چنین مواردی را می توان در میان زوج هایی که برای اولین بار ملاقات می کنند، یافت. معمولا هر دو یا یک طرف به هم نگاه می کنند و تقریبا مات و مبهوم اند که چه بگویند… اما هر دو طرف مایل به ترک نیستند.

ویژگی های کلیدی: تدافعی و حساس، دور از دسترس تجربیات یا افراد جدید، ارزیابی فرد جدید، عدم اعتماد به نفس (گاهی اوقات)

در آخر ناگفته نماند حتی ممکن است متوجه نشوید که نحوه ایستادن شما نتیجه ناخودآگاه تجربیات و شخصیت شماست. به هر حال، باید توجه داشت که با تکامل ما در طول زندگی، نا خودآگاه ما؛ ویژگی های جدیدی را انتخاب می کند یا عادات قدیمی را کنار می گذارد. ما به عنوان یک فرد رشد می کنیم، چیزهای جدیدی در مورد خود می آموزیم، و طرز فکرمان را تغییر می دهیم. از این رو ممکن است فرد در نتیجه ضمیر ناخودآگاه خود به نحو خاصی ایستاده باشد. برای درک بینش های عمیق تر، باید به یک روانشناس یا دکتر مجرب مراجعه کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما را در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *