جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.5
(2)

در بازار فروش دستگاه تصفیه آب خانگی ده ها برند مختلف عرضه و به فروش می رسند که این دستگاه ها می توانند ساخت چین ، ایران ، تایوان ، آلمان و… باشند. اما تایوان همواره قطب و مرکز اصلی تولید کنندگان دستگاه های آب تصفیه کن خانگی بوده است و بهترین مارک تصفیه آب در بازار ایران نیز به شمار می رود.

پرفروش ترین و معروف ترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران مینروا است که از نظر کیفیت و قیمت بی رقیب است و  از پر طرفدار ترین دستگاه ها در چند سال گذشته می باشد. تصفیه آب مینروا را می توانید از شرکت تصفیه آسا که نمایندگی انحصاری آن در ایران می باشد تهیه نمایید. جهت دریافت راهنمای خرید و اطلاعات قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا می توانید با کارشناسان مجموعه تصفیه آسا شماره 02177167717 به صورت 24 ساعته در طول هفته تماس برقرار نمایید.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی

برند های تایوانی مینروا، سی سی کا و سافت واتر جزو بهترین دستگاه های موجود در ایران می باشند که سال های زیادی است در بازار فروش آب تصفیه کن های خانگی فعالیت دارند. تایوان بهترین تصفیه آب های دارای سیستم اسمز معکوس را تولید کرده است که از نظر قدرت حذف املاح تا 99 درصد آب خالص به ما تحویل می دهند. بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی نیز از این فناوری در دستگاه های خود استفاده می کنند. سیستم اسمز معکوس یک روش اختراع شده نوین برای کاهش تمام مواد آلوده و املاح آب تا ریز ترین اندازه می باشد که با کاهش سختی آب و تنظیم آن به صورت استاندارد، آب آشامیدنی تصفیه شده سالم در اختیار شما قرار می دهد.

برند مینروا بهترین مارک دستگاه تصفیه آب در ایران است که مدل های مختلفی از تصفیه آب های اسمز معکوس را تولید و عرضه کرده است. کامل ترین مدل مینروا دستگاه 8 مرحله ای قلیایی اکسیژن ساز است که با فیلتر های اول تا سوم دستگاه، مواد درشت تر از 5 میکرون مانند سنگ ریزه ها و شن و ماسه و بعد از آن کلر و مواد شیمیایی آب از بین می روند.

“همه می‌دانیم که چقدر مصرف آب آشامیدنی برای بدن مفید است و آن را در بهترین حالت سلامت قرار می‌دهد. اما نکته‌ای که ممکن است به خوبی با آن آشنایی نداشته باشیم، این است که هر نوع آبی برای سلامت ما خوب نیست و در برخی مواقع آب‌هایی را می‌نوشیم که به بدن ما ضرر نیز می‌رسانند. به همین جهت ضرورت استفاده از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران روز به روز در حال افزایش است.”

با فیلتر ممبران که در مرحله چهارم تصفیه آب قرار حذف املاح مضر آب از جمله نیترات و نیتریت و فلزات سنگین و میکروب ها عوامل بیماری زا تا ابعاد 0,0001 میکرون انجام می شود. فیلتر ممبران مینروا مارک فیلمتک آمریکایی 13 لایه و دارای هولوگرام اورجینال می باشد.

در فیلتر مرحله پنجم که پست کربن نامیده می شود بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تصفیه شده بهبود می یابد و پس از آن آب با عبور از فیلتر مینرال معدنی ساز  املاح مفید معدنی را در خود حل می کند و سختی آب تنظیم می شود.

با فیلتر مرحله هفتم یعنی قلیایی ساز آب، سطح ph آب آشامیدنی بین عدد 7.5 تا 9 که نرمال و استاندارد تعیین شده از نظر سازمان جهانی بهداشت است کنترل می شود و باعث قلیایی شدن آب می گردد . قلیایی شدن آب آشامیدنی خواص مثبت زیادی برای سلامت انسان دارد و باعث جلوگیری از خطرات آب اسیدی و پیشگیری از بروز سرطان می شود.

در نهایت فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز با شکستن ساختار مولکول های آب سطح اکسیژن آن را افزایش می دهد و این امر موجب می شود بدن مدت زیادی هیدراته نگه داشته شود و باعث سرحالی و شادابی خواهد شد هم چنین باکتری های موجود در آب را نیز حذف می کند.

قیمت تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

یکی از مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا وجود مدل های متفاوت با قیمت های مناسب و به صرفه است .رنج قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل از دو میلیون تومان تا پنج میلیون تومان می باشد. تفاوت قیمت آب تصفیه کن به دلیل برند و کشور سازنده، کیفیت قطعات و تعداد مراحل فیلتر تصفیه آب، و شرایط گارانتی محصول می باشد. دستگاه تصفیه آب مینروا، ارزش خرید بالایی دارد و نسبت به کیفیت و دوام دستگاه بسیار مقرون به صرفه است. شرکت تصفیه آسا تضمین قیمت برند مینروا را نیز به شما می دهد که در سراسر ایران با یک قیمت یکپارچه انواع مدل های دستگاه آب تصفیه کن مینروا به فروش می رسد.

راهنمای خرید آب تصفیه کن خانگی

راهنمایی خرید آب تصفیه کن خانگی با توجه به وجود برند های متفرقه و تقلبی در بازار در خرید یک دستگاه با کیفیت و اورجینال به شما کمک بسیاری می کند. در ابتدا توجه به نوع سیستم تصفیه آب و کیفیت پمپ و قطعات پلاستیکی دستگاه اهمیت دارد.  این که دستگاه از نوع اسمز معکوس باشد تا بتواند سختی آب را کاهش دهد و هم چنین از وجود پمپ و فیلتر ممبران دستگاه نیز مطمئن شوید. تمامی قطعات باید از یک برند و دارای گارانتی باشند.  قطعات دستگاه مینروا استاندارد و کاملا FOOD GRADE می باشد یعنی هیچ گونه واکنش شیمیایی با آب تصفیه شده نمی دهند و به همین دلیل طول عمر فیلتر ها و قطعات دستگاه بسیار طولانی تر خواهد بود..
مهم ترین نکته ای که برای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال باید به آن توجه کرد خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه است. دستگاهی که گارانتی و ضمانت خرید نداشته باشد اصل نیست چرا که برند های معتبر بهترین خدمات پس از فروش را داند و کیفیت دستگاه خود را تضمین می کنند. فروشنده معتبر نیز این اطمینان را به شما می دهد تا در هنگام بروز مشکل و خرابی پس از خرید دستگاه آن را بون دریافت هزینه برطرف نماید. برند مینروا یکی از مناسب ترین و بهترین خدمات پس فروش را دارد و به همین علت با اطمینان کامل می توانید آن را خریداری نمایید.

خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب

خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آسا بهترین گزینه برای تهیه دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل می باشد. مرکز خرید تصفیه آب تصفیه آسا بورس فروش تصفیه آب های خانگی در ایران و نمایندگی فروش برند های تایوانی و هم چنین نمایندگی انحصاری برند مینروا می باشد که با بهترین قیمت آن ها را به فروش می رساند. محصولات تصفیه آسا تماما دارای گارانتی بی قید و شرط یک ساله هستند و خدمات ارزنده ای را نیز در اختیار شما قرار می دهند.

نصب و ارسال رایگان در استان های تهران و البرز، تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی و یادآوری آن به شما، بهره مندی از تخفیفات ویژه، شرایط خرید اقساطی و پاسخگویی 24 ساعته جهت مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب از خدمات این شرکت می باشد. تمامی سرویس های دوره ای و تعمیرات دستگاه شما نیز با بهترین قیمت انجام خواهد شد. برای خرید هر چه آسان تر می توانید وارد سایت تصفیه آسا شوید تا به راحتی دستگاه مورد نظرتان را آنلاین خریداری نمایید و در اسرع وقت آن را در محل مورد نظرتان دریافت نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان