تست ضریب هوش تصویری: راست مغز هستید یا چپ مغز؟

تست ضریب هوش تصویری

کارشناسان می گویند در این تست ضریب هوشی تصویری توهم نوری، آنچه ابتدا می بینید نشان می دهد چپ مغز هستید یا راست مغز. بنابراین، آیا اول مرغابی را دیدید یا سنجاب؟

توهمات نوری اتفاقاتی هستند که مغز ما انسان ها را فریب می دهند. اما امروزه آن ها در دنیایی مجازی بیش‌تر آثار هنری هنرمندان و طراحان هستند. این پدیده با گذشت زمان تقریبا به یک سبک هنری تبدیل شده است که انواع مختلفی دارد. به هر حال متخصصان ادعا کرده اند که این توهم نوری از نوع شخصیت شناسی آن می باشد و براساس آن معلوم می شود کدام بخش مغز شما غالب است. آیا چب مغز هستید یا راست مغز؟

تست ضریب هوشی تصویری 

این تصویر مبهم در واقع می تواند یک مرغابی یا سنجاب باشد، نظر به این‌که چگونه به آن نگاه می کنید. سمت چپ تصویر شبیه یک مرغابی است که منقار خود را روی سینه اش قرار داده است. سمت راست تصویر شبیه پرهای دم مرغابی می باشد. اما اگر دقت کنید شبیه یک سنجابی می نماید که غذایی را در دست گرفته است. سمت چپ تصویر، که در ابتدا گردن و صورت مرغابی بود، اکنون شبیه دم پرپشت سنجاب معلوم می شود!

تست ضریب هوشی تصویری؛ به تصویر نگاه کنید، اول چه می بینید؟

تست ضریب هوش

آنچه اول مشاهده کردید می تواند نشان دهد که آیا شما فردی خلاق هستید یا منطقی.

  1. مرغابی: فرد راست مغز و خلاق

به گفته کارشناسان اگر ابتدا مرغابی را دیدید، نیم‌ کره راست مغز شما غالب است. یعنی شما در هر چیزی که با هنر و خلاقیت مرتبط است ذاتا خوب هستید.

  1. سنجاب: فرد چپ مغز و منطقی

کارشناسان می گویند اگر اول سنجاب را دیدید، سمت چپ مغز شما توسعه یافته تر است. نیم کره چپ مغز شما مسئول منطقی اندیشیدن تحلیل و همچنین مهارت های ریاضی است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما را در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *