جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.3
(3)

توهمات نوری انواع و اقسام مختلف دارد که یکی از آن ها تست های شخصیت می باشد. امروزه این تست ها کار روانشناسان را خیلی راحت کرده است. طوری که آن ها می توانند بدون اینکه معلوماتی از شما بخواهند فقط با نگاه کرده شما به تصویری چیزهای زیادی را درباره شخصیت شما فاش کنند. تصویر امروز در تست شناخت نواقص شخصیتی نیز از همین دسته توهمات نوری می باشد. کارشناسان ادعا می کنند این تصویر می تواند بزرگ‌ترین نقص شخصیتی یک فرد را در عرض 7 ثانیه پس از دیدن آن آشکار کند. در واقع آیا شما فردی آینده نگر هستید یا در گذشته گیر کرده اید؟

تست شناخت نواقص شخصیتی

برای انجام این تست شما باید به اسب موجود در تصویر دقت کنید. جهت حرکت اسب تعیین کننده ویژگی شخصیتی شماست. آیا اسب به سمت شما نزدیک می شود یا دور؟ این تست نشان می دهد که آیا شما یک فرد آینده نگر هستید یا یک فرد درگیر گذشته و نوستالژیک.

بسیاری از بزرگان و صاحب نظران گفته‌ اند که بزرگترین عیب یک انسان می‌تواند جلو نرفتن در زندگی و چسبیدن به نقطه‌ای از زندگی‌اش باشد. این تصویر نشان می دهد که آیا این ویژگی در شخص وجود دارد یا خیر!

تصویر زیر را بررسی کنید. چی می بینید؟

تصویر، تصویری زیبا از مردی سوار بر اسب با سگی در کنارش است. آن ها در منظره ای به ظاهر بیابانی در دل شبی ابری در حرکت هستند. خوانندگان باید مشاهده کنند که آیا اسب به سمت آن ها حرکت می کند یا از آن ها دور می شود. به هر حال، آیا اسب را چگونه دیدید، در حال نزدیک شدن به شماست یا به عکس در دورشدن از شما؟

تست شناخت نواقص شخصیتی؛ تجزیه و تحلیل

اسب در حال حرکت به جلو:

کارشناسان می گویند، شما فردی پیشرو هستید که نمی تواند در نقطه ای مشخص قرار/آرام بگیرد. آینده شما روشن و پیش روی شماست و آن را با آغوش باز می پذیرید. چنین افرادی صرف نظر از این که با چه چیزی روبرو می شوند از زندگی خود راضی هستند. روش آنان برای مقابله با درد، اجتناب از آن ها می باشد. این افراد دوست ندارند چیزهای را که به آن ها آسیب می رسانند به خاطر بسپارند.

حرکت اسب به عقب:

به گفته کارشناسان، شما یک فرد نوستالژیک هستید که به نوعی در گذشته گیر کرده است. باید زنجیرها را بشکنید و در زندگی به سمت پیشرو حرکت کنید. چنین افرادی اغلب به دلیل تنبلی فرصت هایی را که به آن ها داده می شود به راحتی از دست می دهند. بسیاری از روان پزشکان می گویند: «این کار شما را تنبل می کند. و در نهایت شما را به یک شخص ضعیف تبدیل می کند.»

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما را در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان