جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
17 بازدید

آزمون بینایی اعداد: ابتدا کدام 4 عدد را دیدید؟

آزمون بینایی اعداد
خواندن 3 دقیقه
1.5
(4)

سعی کنید در این آزمون بینایی اعداد، بینایی خود را با دیدن این توهم نوری آزمایش کنید. ابتدا کدام 4 عدد را دیدید؟

توهمات نوری ذهن انسان را محک می زنند. آنها معمولا نقاشی ها یا تصاویری از مناظر مختلف اند. اما هرگاه به آنها با دقت نگاه کنیم تصویر ظاهر متفاوتی به خود می گیرد. این روزها مردم زمان بیشتری را صرف تلفن همراه و لپ‌تاپ خود می‌کنند که از جهات زیادی بینایی آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر مشکوک هستید که بینایی شما بدتر شده است، پس چرا بینایی خود را با این آزمون بینایی رایگان آزمایش نکنید؟

آزمون بینایی اعداد

آیا می توانید ببینید چه اعدادی در این تصویر پنهان شده اند؟

تصویر فوق به عنوان تست چشم در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. چهار عدد مخفی در این تصویر سیاه و سفید وجود دارد. این توهم نوری صرفا یک راه سرگرم کننده برای آزمایش بینایی شماست. نتایج ممکن است دقیق نباشد اما حداقل می دانید که آیا باید به دکتور چشم مراجعه کنید یا خیر! اگر زمانی احساس کردید که بینایی تان بدتر شده، به یک متخصص بینایی مراجعه کنید.

به تصویر زیر نگاه کنید، ابتدا کدام چهار عدد را می بینید؟

کارشناسان می گویند، در این توهم نوری، افراد سه ترکیب مختلف از چهار عدد را می بینند:

  • 3246: شما نزدیک بین هستید و ممکن است آستیگماتیسم داشته باشید.
  • 3240: آستیگماتسم دارید اما نزدیک بین نیستید.
  • 1246: شما فقط نزدیک بین هستید اما آستیگماتیسم ندارید.

نزدیک بینی یک بیماری بسیار شایع چشمی است که افراد مبتلا به آن نمی توانند اشیاء دور را به وضوح ببینید.

آستگماتیسم  یا گژبینی یک نقص شایع و به طور کلی قابل درمان در انحنای چشم است که باعث تاری فاصله و دید نزدیک می شود.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما را ارائه می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. بنابراین به ما بگویید، کدام اعداد را برای اولین بار در این توهم نوری تشخیص دادید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما را در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان