جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

تست شخصیت صدف ها: صدفی که انتخاب می کنید در مورد شما چه می گوید؟

تست شخصیت صدف ها
خواندن 3 دقیقه
1
(1)

تست شخصیت صدف ها: خوانندگان عزیز خبرنامه به یک تست شخصیت دیگر خوش آمدید. کارشناسان می گویند، صدفی که شما انتخاب می کنید می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما بگویید. شما باید به تصویر سریع نگاه کنید و آن یک که شما را مجذوب خود ساخت، انتخاب کنید. بعد به پایین صفحه اسکرول کرده و ببینید چه چیزی درباره شما گفته است.

اما نباید از قبل گزینه ها را بیش از حد تحلیل کنید، چون این بدان معناست که شما مجذوب آن نشده اید. صدفی که فورا توجه شما را جلب کرد انتخاب شماست، نه صدفی که در نتیجه یک فکر طولانی انتخاب می کنید. آیا آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم!

تست شخصیت صدف ها؛ به تصویر زیر نگاه کنید

مجذوب کدام صدف شدید؟

صدف شماره 1

کارشناسان می گویند، آنانی که این صدف را انتخاب کرده اند دوران سختی را پشت سر گذاشته اند یا در حال حاضر آن را پشت سر می گذرانند. عبور از آن چالش ها، شما را به فردی عاقل تر و قوی تری تبدیل کرده است. شما نسبت به اغلب مردم می‌توانید خیلی چیزها را در چشم اندازی واضح تر ببینید. شما به دنبال محافظت از خود و عزیزان تان هستید، به این دلیل است که صدفی با پوسته خاردار را انتخاب کرده اید.

صدف شماره 2

این صدف پوسته بسیار صاف دارد. متخصصان می گویند، شما فردی هستید که در زندگی روزمره خود به ساختار منظمی نیاز دارید و همیشه به دنبال تعادل می باشید. شما یک کمالگرا هستید، نمی توانید در کارها بی نظمی را تحمل کنید. وقتی همه چیز به طور منظم پیش نمی رود، دچار استرس می شوید. شما همیشه فهرستی برای انجام دادن دارید، در واقع بهترین برنامه ریز و سازمان دهنده.

تست شخصیت صدف ها؛ صدف شماره 3

این صدف دارای یک پوسته صاف و زیباست، اما پر از ترک و دارای لبه های تیز. یعنی شما می بخشید، اما به راحتی فراموش نمی کنید. احتمالا چیزی شما را آزار می دهد یا از چیزی می ترسید. چون برایتان سخت است که اجازه دهید دیگران به شما نزدیک شوند و عادت دارید همیشه دور خود حصار بسازید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما را در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان