تست هوش: آیا می توانید 16حیوان مخفی در تصویر را بیابید

توسطسهراب شهریار

تیر ۲۵, ۱۴۰۱ به روز رسانی : تیر ۲۵, ۱۴۰۱
تست هوش

تست هوش: تصویر امروز برای آزمایش میزان ضریب هوشی  می باشد. این تصویر تاریخی مربوط به سال 1872 است که به اسم آزمون تاریخی روباه متحیر نامیده می شود. اما این آزمون تا هنوز ذهن بینندگان را متحیر می کند. در این تصویر شگفت انگیز 16 حیوان وجود دارد که شما آنها را باید در 32 ثانیه یا کمتر پیدا کنید. پس بیایید ببینیم آیا از ضریب هوشی بالایی برخوردار هستید؟

این آزمون هوش توسط چاپگرهای آمریکایی کریر و آیوز در سال 1872 نقاشی و تولید شده است. اکنون 150 سال از تولید این پازل می گذرد. اما تا هنوز مردم را گیج و مضطرب می کند.

محققان می گویند، توهمات نوری به هیچ وجه محبوبیت خود را از دست نمی دهند. این بازی های فکری یا تست های شخصیتی هر روز محبوب تر می شوند. کاربران شبکه های مجازی عطشناک دنبال این آزمون ها هستند و هنرمندان و رسانه های اجتماعی بی وقفه آنها را تولید می کنند که امروزه در سراسر جهان تبدیل به موضوعی داغ شده است. آزمون هوش امروز که در نوع خود یک توهم نوری است، از شما می‌خواهد که به تصویر از منظر روباه نگاه کنید. در تصویر، روباهی را می بینید که تلاش می کند از درختی بالا برود و چیزی را بدست آورد.

برعلاوه روباه، در تصویر حیوانات زیادی وجود دارد که شما برای پیدا کردن آنها فقط 32 ثانیه زمان دارید. به هر حال، کارشناسان می گویند، تنها افرادی که ضریب هوشی بالاتر از 129 دارند، می توانند 16 حیوان را در عرض 32 ثانیه پیدا کنند. آیا آماده هستید؟

تست هوش؛ به تصویر زیر با دقت نگاه کنید

اگر تصویر را مشاهده کردید، متوجه شده اید که تصویر یک منظره جنگلی زیبا هست که در آن یک روباه دیده می شود. اما سه پرنده روی شاخه های درخت سمت چپ به آن نگاه می کنند.

آیا موفق شدید همه 16 حیوان موجود در تصویر را در زمان مشخص شده پیدا کنید؟ اگر بله، به شما تبریک می گویم! پس ضریب هوشی شما از 129 بالاتر است. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، به نکات زیر توجه کنید.

نکات:

نکته اول، دقت کنید روباه به کجا نگاه می کند. پرندگان و همچنین حیواناتی مانند اسب، بره و یک پرنده منقرض شده.

آیا اسب و بره را دیدید؟ یک گوسفند هم آنجاست، آیا می توانید آن را ببینید؟ همچنین یک گراز در زیر درختان کمین کرده است. اگر  دقت کنید روی تنه درخت در سمت چپ سه صورت یک انسان وجود دارد.حالا به سمت راست نگاه کنید. دو حیوان در سمت راست شما نیز وجود دارند. چهره چندی دیگر در کف جنگل وجود دارد.

به تصویر زیر نگاه کنید، آنها را برای شما مشخص کرده ایم.

ناگفته نماند قبل از اینکه گیج شوید باید یک نکته دیگر را به شما یادآوری کنیم: انسان نیز یک حیوان است. حیوان ناطق و اجتماعی.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *